Fitness Seller

groteman powerlog 2008

lekkere beentraining man:)

• Topic Starter Topic Starter
thanks , de spierpijn begint geloof ik vandaag pas

training 10.45 - 12.00

db pull over

12 * 22
8 * 26
8 * 32

bor

10 * 40
10 * 50
10 * 60
8 * 70
8 * 80

rack pull

8 * 100
5 * 120
5 * 140
5 * 150

db row dubbelhandig schuine bank

8 * 20
8 * 24
8 * 26
8 * 26

upright row kabel

10 * 15
8 * 20
8 * 25
8 * 27.5

shouder db press

8 * 14
8 * 20
8 * 24
6 * 26:(

bent ove lat raise
8 * 10
8 * 12

side lat raise gestrekte arm
8 * 8
8 * 9

sauna 10 minuten
morgen rust hehe:D

lekkere training!

Ik denk dat ik die dubbelhandige db rows op schuine bank ook weer gaan doen, lekkere oefening is dat ook!

Nice die rackpull:cool:!

Een heel erg mooie Shoulder Press! Ik heb ook nog even goed gebruik gemaakt van de sauna, een dikke 15 minuten!:thumb:

A: loo - ik vind de dubbelhandige echt een geweldige oef , je lichaam hangt lekker stil . je kan je goed concentreren op de beweging

A: Berry thanks man , hij moet nog wel zwaarder kunnen maar in de gym moet ik de stang na de laatste rep weer even een stukje omhoog gooien om hem neer te leggen en dat baart weer kunst

A: bedankt en jajaja sauanaatje na de training is heerlijk:D

goed bezig weer:)

training 14.00 -15.00

straight arm pull down

15 * 15
15 * 20
10 * 25

double gripp pull down

10 * 40
10 * 50
10 * 60
8 * 70
3 * 80 ( bijna tot op de borst )

wide gripp pull down

10 * 40
10 * 50
8 * 60
8 * 70
4 * 80 ( bijna tot op de borst

kabel roeien

10 * 50
10 * 60
8 * 70
5 * 80
10 * 40

shrugs

8 * 100
8 * 120
8 * 140

haney shrugs

8 * 60
8 * 70
8 * 80

db curl on the rack zonder pauze

8 * 6
7 * 7
6 * 8
5 * 9
4 * 10
3 * 11
2 * 12

db curl

6 * 18
8 * 16
10 * 14
10 * 12

fietsen 15 minuten

sauna 12 minuten

com veel kabelwerk gedaan , omdat ik mijn rug niet teveel wilde vermoeien want ik ga morgen bij mijn maatje trainen , word dus afzien Benen/borst/triceps

p.s ik heb vandaag de meest slechte uitvoering gezien van een full squat , ik heb er niks van gezegd want er lopen genoeg van die instructeurs , en ik wil niet als een betweterd overkomen maar jee wat was die slecht ombij te huilen

Laatst bewerkt:
goeie training , ik zie ook zoveel slechte uitvoeringen van alles en nog wat.
probeer er niet op te letten maar is moeilijk:p
vaak met alle push-oefeningen die ze maar half uitvoeren .
sta ervan te kijken dat er zoveel slecht voorgelichte of misschien desintresse is bij veel KTers.
alles wat maar een beetje pijn kan doen , slaan ze over of raffelen ze snel maar af.
:(

wat zijn haney shrugs?

lekkere training verder:)

goeie training , ik zie ook zoveel slechte uitvoeringen van alles en nog wat.
probeer er niet op te letten maar is moeilijk:p
vaak met alle push-oefeningen die ze maar half uitvoeren .
sta ervan te kijken dat er zoveel slecht voorgelichte of misschien desintresse is bij veel KTers.
alles wat maar een beetje pijn kan doen , slaan ze over of raffelen ze snel maar af.
:(

dit was een jochie van een jaar of 18/19 , die met zijn rug helemaal schuin naar voren stond - doet hij hem los + met wat meer gewicht dan dondert hij gewoon naar achteren met de gevolgen van dien

Mja als mensen ze daar al full doen (laat staan parallel) heb je nog niet al te veel te klagen. Hier zie ik niet anders dan gasten die brutale quarter squats doen :roflol:

Mja als mensen ze daar al full doen (laat staan parallel) heb je nog niet al te veel te klagen. Hier zie ik niet anders dan gasten die brutale quarter squats doen :roflol:

Bij mij gym ben ik geloof ik de enige die squats (is wel lekker eigenlijk, want ik hoef nooit te wachten) doet en als ik die ene keer iemand zie squaten dan is het in het begin nog altijd parallel squats, maar als er wat meer gewicht aan komt te hangen worden het vanzelf quarter squats:roflol:

gisteren zag ik nog een vreemde mannier van beentraining

linkerbeen voor rechter been achter , in een soort L stand en dan squatten met 20 kg , nou schiet mij maar lek , maar volgens mij klopt deze oef niet?

nee nee , ik weet wel hoe een bb-lunge eruit ziet , maar daar leek dit in de verste verte niet op - hij boog ook met zijn bovenlichaam naar voren - nee er gebeuren rare dingen in de gym?

Terug
Naar boven