- Waardering
- 2
dank u

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaan letten - neem op tijd mijn creatine + shakies m.a.w gaat lekker - nu word het tijd om mijn horizon eens te verbreden met schema's - deze stonden altijd in dienst van jj , en eigenlijk ben ik een beetje op dezelfde voet verder gegaan , maar a.s vrij ga ik beginnen met een push/benen/pull schema - de rode draad word een beetje het schema van Shutterspeed met hier en daar een kleine aanpasing - ik geef dit dan ook de tijd bevalt het niet dan weet ik dat ik altijd kan terugvallen op mijn ouwe schema's - ik hoe wel van splittraining dus vandaar dat ik ook hiermee begin
ik ben nu twee maanden gestopt met jj , en alleen maar bezig met krachttraining - bevalt goed , ben ook wat meer op mijn voedinggaan letten - neem op tijd mijn creatine + shakies m.a.w gaat lekker - nu word het tijd om mijn horizon eens te verbreden met schema's - deze stonden altijd in dienst van jj , en eigenlijk ben ik een beetje op dezelfde voet verder gegaan , maar a.s vrij ga ik beginnen met een push/benen/pull schema - de rode draad word een beetje het schema van Shutterspeed met hier en daar een kleine aanpasing - ik geef dit dan ook de tijd bevalt het niet dan weet ik dat ik altijd kan terugvallen op mijn ouwe schema's - ik hoe wel van splittraining dus vandaar dat ik ook hiermee begin
![]()