XXL Nutrition

groteman powerlog 2008

• Topic Starter Topic Starter
A/ paljas/berry/newyby/remco

thanks mannen - die incline staat ook nog eens behoorlijk incline ook , persoonlijk denk ik doordat de bewegingsbaan iets kleiner is dat dit de reden is , maar bij vlak db drukken is de situatie zoals het hoort - ik probeer gewoon van de week weer eens rond de 90 te gaan benchen als dit lukt

zal je tochwel lukken 90 flat benchen ?
ik werk daar hard naartoe, morgen maar proberen de 87.5kg te halen :)

we gaan ons best , zaterdag word de dag

week 4 trainin 2 09/10/08 - 55 min

2 oefeningen aangepast - de legpress heb ik nu zo ingesteld dat ik niet meer verder kan qua beginbeweging , dus ik voel me dan erg opgevouwd + de legextension met 1 been

Legpress

15 * 80
10 * 100
8 * 110
8 * 120 - voel gelijk al verschil , ik kon maar met moeite deze reps maken , ik heb van die lange poten , ik dacht altijd ik kom daar nooit tussen , toch geprobeerd - de 190 die eerst altijf easy ging blijkt nu nog lang weg

kom ik thuis is de beurs van mijn meisje gestolen , zat ik 10 minuten later op het politie/bureau / blijkt later uit tijdstippen dat de dader man of vrouw 5 minuten voor mij heeft gepind bij dezelfde automaat / man of vrouw had mij niet uitgemaakt , ik was denk ik erg tekeer gegaan / laat ik mij netjes uitdrukken hier

Godver zeg. Maar hoe heeft hij kunnen pinnen zonder haar pincode?

dat zijn nu aan het uitzoeken / camera/beelden zijn veiliggesteld / dus misschien is zij of hij te herkennen , er was vandaag markt , maar zij zegt zelf dat het bij de hema is gebeurd , ook daar is nl gepind , blijft klote , je voelt je zo machteloos

Moge hij/zij gestenigd worden.

Mooie legpresssss big man!

thanks remco

Klote man voor je meisje.

Ik hoorde laatst ook van een vriendin van me, die was geskimt ofzo. Dan kopieëren ze je bankpas en gaan dan ergens anders pinnen, zonder dat je het door hebt. Haar bankrekening was dus ook helemaal leeg.

K*tstreken zijn het! Hoop voor jullie dat het snel opgelost word.

thanks beginnerb

het is k*t , maar ja nou kan je er niks meer aan doen - ik kreeg vanmorgen wel te horen dat we het geld dat in haar beurs zat niet terug krijgen 150 ueri's , de reden was dat een geen geweldadige overval was - hiep hiep hoera dacht , we leven weer in nederland

a.s maandag effe de aangifte afronden en hopelijk hebben we wat aan de beelden van de bank

wat een bullshit dat ze haar gestolen geld niet terugkrijgt, je kan echt zien dat dit een gierig k*t landje is :mad:

helemaal mee eens , misschien dat de camera-beelden nog wat opleveren

dat sucks.
succes met afhandeling.

thanks

vandaag aangeschaft : Stacker Whey , voorheen gebruikte ik Soja-proteine , maar na eens wat rond te hebben gekeken ben ik op deze overgegaan , het is een wat completere whey , dus ik ben benieuwd , ga zo trainen

s6 met je training :D
lekker knallen ;)

thanks

vandaag aangeschaft : Stacker Whey , voorheen gebruikte ik Soja-proteine , maar na eens wat rond te hebben gekeken ben ik op deze overgegaan , het is een wat completere whey , dus ik ben benieuwd , ga zo trainen
succes man, train je eignelek in een gym of thuis?

ik heb altijd thuis getraind , maar ik ben dit jaar gestopt met ji-jiutsu en toen ben ik een sportschool gaan trainen , anders ben je helemaal zo'n Remy

Week1 11/10/08 training 1 - 65 min

Borst

Benchpressen in de smith - betekent nu dat ik los naar de 85 wil toewerken

15 * 40
10 * 60
8 * 80
6 * 90
4 * 90
8 * 60

Incline db press - dit ging echt supergoed

8 * 22
8 * 24
8 * 26
8 * 28

incline flyes

8 * 16
8 * 18
8 * 20
8 * 20

Seated shoulder db press

8 * 16
8 * 18
6 * 22
6 * 22 - mijn voorste delta's gloeide helemaal

Machine side raises

10 * 25
8 * 30
8 * 35
8 * 40 pr

Cable bent over lat raises

8 * 7.5
8 * 10
8 * 10
6 * 10 - dit is zo verschrikelijk zwaar

Db Shrugs

15 * 32
15 * 32
15 * 32

com: voor het eerst stacker whey ingenomen ( ongelooflijke lekkere smaak , ik heb voor vanille gekozen )

Terug
Naar boven