MuscleMeat

groteman powerlog 2008

• Topic Starter Topic Starter
thanks obikoe en klusmier , en zoals ik al eerder zei , ik ben niet zo'n foto-mannetje

ziet er goed uit kerel ... lekkere squat trouwens ;)

bedankt robbie

Week 1 - training 5 - 80 minuten - 16/10/08

ik heb het vandaag toch wel rustig aangedaan qua tempo - ik zit net tussen twee nachtsdiensten in , ik heb mijn hams iets minder aangepakt aangezien ik in deze twee diensten wel het een en ander moet lopen

Benen

Legpress

15 * 80
10 * 100
10 * 110
10 * 120

Leg extension

10 * 50
10 * 60
8 * 70
8 * 70

Barbell lunges

2 * 10 * 30
2 * 10 * 40 pr

Legcurls

15 * 40
10 * 50
10 * 50

Rug

Barbell row

10 * 50
10 * 60
8 * 70
8 * 75 - laatste rep moeizaam

Seated Cable row

8 * 50
8 * 60
8 * 70

Chinnen

6 * BW
5 * BW
5 * Bw
5 * BW - blijft enorm heavy om 95 kilo omhoog te trekken

Machine Lat pulldowns - ( Cable was bezet:(

10 * 60
10 * 70
8 * 80 prrrrr :D
Lat pull down - hij was vrij
6 * 80

com - was pittig , ben niet helemaal okselfris door het ritme

Eten

3 sneetjes bruin brood
2 eieren

whey-shake voor de training

whey-shake na de training

Banaan + 1 kop zwarte koffie

aardappels + wortels

23.00 - 07.00 ( hier eet ik 1 appel + 4 sneetjes bruin brood met pindakaas in de hoop dat ik maar een grote sterke jongen mag worden );)

voeding is ook goed en je training ook= lekkha gainen

bedankt nico

De chin vind ik knap van je, als je die tenminste netjes afmaakt. Maatje waar ik mee train is ook 95kg maar die kan geen setjes draaien.

Je was ook lang toch?

klopt ik ben 1 m 90 , en 95 kg , ik vind dit eigenlijk de zwaarste oefening die er bestaat - ik deadlift liever - sommige reppies zien er vaak ook niet meer uit op het laatst

Mijn armen haken op een gegeven moment af als ik ga chinnen. Nu chin ik ook vaak na latpulls, dus dan is het eind vaak al in zicht :). Ben nu 92kg en redt meestal maar tussen de 8 en 12 reps.

Heb net hetzelfde met chinnen en weeg dan 10 kg minder :sad:

Ik heb een tijdje 2 a 3x in de week gechind (lang geleden ;)). Dan gaat het vanzelf 3x 15x, easy. Ik denk dat bij het chinnen je toch spieren op een bepaald manier aanspreekt die je anders niet of minder intensief aanspreekt. Door dit vaak te oefenen komt dat vanzelf, net als dat elke andere oefening in de beginperiode altijd snel omhoog schiet.

het heeft idd tijd nodig , maakt mij ook niet uit , ik ben denk ik nu een maandje of drie aan het chinnen en het gaat steeds beter , maar wel met vallen en opstaan

zou ik kunnen doen , maar ik denk dat mijn meisje het wel vreemd zou vinden als ergens thuis zou gaan hangen - ik denk dat ze geeneens een uitleg wil - ;)

So what's the problem? :D

Chinnen ftw, gewoon aan de trap hangen en hijsen maar, zo trainde ik vroeger hardcore baby!!!! Wel nice indd die chins ik heb ze al hele tijd niet gedaan maar volgende week moet ik er weer aan geloven :D

sinds chin , vind ik ook mijn lat pull downs omhoog gaan

week 2 training 1 17/10/08 - 45 min

Toen ik vanmiddag ging trainen zat er echt een kolos van zo'n n*ger in de hoek :eek: , ik raakte voor de training effe met aan de praat - hij woog 120 kilo - niet helemaal droog maar toch - hij werkte hier voor een veiligheidsburau - beveiligd ook mensen, deed aan mma - al met al een beer van een kerel - Daar ben ik dan met 1m90 en 95 kilootjes een kleine jongen bij - Hij ging me daar toch effe aan de gang met 40 kilo db'tjes , was mooi om te zien

Er onstond zowaar een hardcore-corner;)

Armen

Superset

cable push extension
3 * 15 * 15
met
cable preacher curl
3 * 15 * 15

Superset

Seated Overhead db extension
12 * 22
10 * 28
8 * 32
8 * 32
met
Ez Curl
4 * 10 * 25

Superset

Lying Triceps
4 * 12 * 25
met
Standing db Curls
4 * 8 * 16 pr

Superset

Cable rope extensions

3 * 10 * 20
met
Low Cable Curls
3 * 10 * 20

Buik

schuine crunches

1 set tot max

rechte crunches

1 set tot max

decline crunces

1 set tot max

com - normaal rust vandaag ,maar die heb ik verplaatst naar zondag , komt beter uit vanwege werk

Goede training vooral die db overhead extensions!

Terug
Naar boven