XXL Nutrition

groteman powerlog 2008

Oke thnx man. Ik moet er misschien dan ook maar is voor gaan kijken. Waar haal je dat spul eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben vanmiddag in utrecht naar zo'n reform-zaakje geweest waar ze het hadden , ik kreeg alleen wel de tip van loo om niet voor de zalm te gaan , maar meer voor de haring , ik heb zelf die van kabeljouw

Breng uw lichaam en emoties in balans
De hoogste concentratie Omega-3, de allerzuiverste visolie en een hoge dosis EPA, dat is MorEPA visolie. Door de hoge concentratie Omega-3 en de hoge dosis EPA is MorEPA de effectiefste visolie voor het mentaal functioneren.
Laat u bij uw zoektocht naar Omega-3 visolie niet misleiden door etiketten waarop prijkt dat elke capsule 1000 mg visolie bevat. Dit betekent namelijk niet dat u ook 1000 mg Omega-3 vetzuren uit visolie binnenkrijgt.
Bekijk altijd de hoeveelheid EPA en DHA in 1 visolie-capsule. De hoeveelheid EPA en DHA vertelt u namelijk hoeveel Omega-3 daadwerkelijk aanwezig is. U zult zien dat de visolie van Minami Nutrition de hoogste concentratie Omega-3 levert in de zuiverste vorm.

dit schijnt één van de betere te zijn

Is het dan ook nog zo met visolie dat je het zegmaar 4 weken kan/moet gebruiken en dan voor 4 weken niet, net zoals bij creatine?

Sorry voor al die vragen in je log:o

Is het dan ook nog zo met visolie dat je het zegmaar 4 weken kan/moet gebruiken en dan voor 4 weken niet, net zoals bij creatine?

Nope, gewoon supplement elke dag. Verder ga je het lang niet zo voelen als wat creatine kan doen.

klopt wat de coach zegt , maar de visolie heeft ook een wat andere functie dan creatine - ik ben een koffie-drinker en het schijnt - Zie Donkers of Big T , één van de twee dus - dat als je koffie drinkt of thee dat creatine eigenlijk geen zin heeft

p.s je mag by the way best een vraag stellen , dat doe ik ook wel eens - no problemos

A; Paljas - ik was nu 20 euri's kwijt voor 200 caps - mot wel wennen aan die smaak - je hele bek smaakt naar vis man

klopt wat de coach zegt , maar de visolie heeft ook een wat andere functie dan creatine - ik ben een koffie-drinker en het schijnt - Zie Donkers of Big T , één van de twee dus - dat als je koffie drinkt of thee dat creatine eigenlijk geen zin heeft

p.s je mag by the way best een vraag stellen , dat doe ik ook wel eens - no problemos

A; Paljas - ik was nu 20 euri's kwijt voor 200 caps - mot wel wennen aan die smaak - je hele bek smaakt naar vis man

Van caps ruikt je bek naar vis je slikt die toch gewoon in met water :S

Neem bij een zware maaltijd, heb je minder slechte smaak.

Ik heb eens even rondgekeken op het forum, maar eigenlijk geen sluitende reden gevonden om ze door te bijten. Bovendien heb ik wat vergelijkingen gemaakt en de capsules van Glucosamine.com lijken mij het meest aantrekkelijk (ik weet niet van de % EPA/DHA is van de capsules waar jij het over hebt).

Prijs per 100gr aan EPA+DHA (natuurlijk tellen meer factoren mee, maar ter info):

XXL Nutrition / Omega 3: 33.33
XXL Nutrition / Omega 3 NOW: 30.00
XXL Nutrition / Omega 3 Gold Forte: 29.17
HEMA / visolie omega-3 (voordeelpot 300 softgels): 11.11
Glucosamine.com / Visolie / Omega-3: 7.66

Laatst bewerkt:
nou ik heb ze vanmorgen weggegooid , ik kon er niet tegen - ik had het gevoel dat je hele keuken naar vis stonk en lang bleef hangen - als iemand een tip heeft naar een smaak die iets minder heftig is hoor ik het graag

nou ik heb ze vanmorgen weggegooid , ik kon er niet tegen - ik had het gevoel dat je hele keuken naar vis stonk en lang bleef hangen - als iemand een tip heeft naar een smaak die iets minder heftig is hoor ik het graag
-

Veel hangt ook van de kwaliteit af. Heb er nu ook, neem ze bij een maltijd en proef niets.

Ik neem gewoon braaf iedere dag mijn Animal Pak in. Daarin zit dus ook een EFA
complex. Plus één keer per week een vette vis, en je bent klaar imo.

EFA Complex in Animal Pak
• Linoleic Acid
• Oleic Acid

29/10/08 week 3 training 4 45 min

armen

standing Ez curl

21 ' tigen

7/7/7 * 20
7/7/7 * 20
7/7/7 * 20
7/7/7 * 20

Lying triceps extensions

10 * 30
8 * 40
6 * 40
10 * 30

Standing Hammer curl

2 * 8 * 10
2 * 8 * 12
2 * 8 * 14
2 * 5 * 15 pr

Benchdips + 20 kg

10 * bw + 20
10 * bw + 20
10 * bw + 20

Cable pose curl

10 * 20
10 * 20
8 * 25

rope extenions

10 * 20
10 * 20
8 * 25
6 * 25 + 8 * 35 cable push extenision

Wristl Roller

3 * op en af rollen

Buik

Hanging leg raises

2 * 12

Decline crunches

3 sets tot max

Rechte crunch

1 set tot max

Com : curl gaan lekker de laatste tijd - morgen laatste dag schema - a.s zat begin ik weer met cardio + een ander schema

Borst/biceps - als dit bevalt? anders triceps
Rug/ triceps
benen/schouders - Deze dag splits ik denk ik af en toe
Cardio meestal op de borst en rug dag of alleen bij schouders - oefeningen schrijf ik niet op want die zijn bekend alleen worden ze nu uitgevoerd in een andere combinatie

zozo, dat zal wel lekker pompen geweest zijn ;)

viel mee robbie , was een korte snelle training , met in het achterhoofd dat ik morgen benen/rug wil gaan doen - supersetten squatten/deadliften daar beginnen we morgen mee - ik heb er nu al zin in

Succes.. Het idee alleen al, superset squat en deadlift :eek:

21'en haha die moetik ook nog eens doen echt een knaller!

we gaan het morgen gewoon proberen diamond en idd nico 21 is een lekkere oef voor de biceps

30/10/08 week 4 training 5 - 65 min

Benen/rug/schouders

Squats parrallel stand

15 * 60
15 * 70
10 * 80
10 * 90
10 * 100

als superset met de

Deadlift

5 * 60
5 * 80
5 * 100
5 * 110
1 * 130

Deadlift

1 * 140
1 * 150

Barbell row

8 * 60
8 * 60
8 * 60
8 * 60

als superset met de

Mil press

10 * 30
8 * 40
8 * 40
8 * 40

Barbell row

5 * 70
5 * 75

Cable seated row

5 * 70
5 * 75
5 * 80 pr

double gripp pull downs

5 * 80
5 * 80 pr

wide gripp pulldowns

5 * 80
5 * 80
5 * 80

com - lekkere training - op naar het nieuwe schema + cardio - superset squats/deadlifts is wel killing maar geeft wel een voldaan gevoel

wel dit is ... dit is ... dit is gewoon brrruuuuuut kerel ...

Terug
Naar boven