BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het dan ook nog zo met visolie dat je het zegmaar 4 weken kan/moet gebruiken en dan voor 4 weken niet, net zoals bij creatine?
Sorry voor al die vragen in je log![]()
Wat kost dat?
Is het dan ook nog zo met visolie dat je het zegmaar 4 weken kan/moet gebruiken en dan voor 4 weken niet, net zoals bij creatine?
Sorry voor al die vragen in je log![]()
klopt wat de coach zegt , maar de visolie heeft ook een wat andere functie dan creatine - ik ben een koffie-drinker en het schijnt - Zie Donkers of Big T , één van de twee dus - dat als je koffie drinkt of thee dat creatine eigenlijk geen zin heeft
p.s je mag by the way best een vraag stellen , dat doe ik ook wel eens - no problemos
A; Paljas - ik was nu 20 euri's kwijt voor 200 caps - mot wel wennen aan die smaak - je hele bek smaakt naar vis man
klopt wat de coach zegt , maar de visolie heeft ook een wat andere functie dan creatine - ik ben een koffie-drinker en het schijnt - Zie Donkers of Big T , één van de twee dus - dat als je koffie drinkt of thee dat creatine eigenlijk geen zin heeft
p.s je mag by the way best een vraag stellen , dat doe ik ook wel eens - no problemos
A; Paljas - ik was nu 20 euri's kwijt voor 200 caps - mot wel wennen aan die smaak - je hele bek smaakt naar vis man
-nou ik heb ze vanmorgen weggegooid , ik kon er niet tegen - ik had het gevoel dat je hele keuken naar vis stonk en lang bleef hangen - als iemand een tip heeft naar een smaak die iets minder heftig is hoor ik het graag