Fitness Seller

groteman powerlog 2008

Lekkere pulldown GM!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt paljas - ging niet verkeerd - ik voel me echt sterker worden door die pull ups

thanks friso man

geabonneerd :thumb: en ik heb wat zitten bladeren: sterk volume dude!

bedankt piet - volume is belangrijk he anders gaat het allemaal zo lang duren

vandaag rust - het belangrijkste dat je leert van je blessures , ik dacht er vorige week één te hebben , opgelopen door de wide gripp pull ups - je vraagt je allerlei dingen af - was mijn techniek niet goed etc...... - eigenlijk was het achteraf makkelijk te achterhalen - de wide gripp pull ups doe ik dus nooit meer als 1e oefening - het gaat wel ten koste van een paar reps - nou dat moet dan maar - ik heb hem gisteren weer als 3e oefening gedaan , en ik heb nergens last van als van ouds

mooie trainingen man. hoe is dat voorslaan en uitstoten in dezelfde serie? ik doe ze nu allebei apart maar denk dat ik ze ook is ga combineren
ga je je doelen voor squat en deadlift nog redden in 2008?

ik ga mijn doelen niet halen mike ben ik bang , ik ben er ook niet zo heel erg mee bezig , bij de deadlift zit ik nu al een tijdje tegen de 160 aan te hikken - de squat maak ik meer progressie .

ik heb dat voorslaan/uitstoten altijd gecombineerd - ik ben er pas weer mee begonnen , tijdje genegeerd , maar ik vind het wel een hele complete oefening

het squatten ging erg goed toch.......?
DL kom nog wel
opeens gebeurt het.
trainen is een raar iets

je hebt gelijk , ik was vergeten dat ik de squat op 150 heb gezet , moet ik toch wel een repje kunnen maken denk ik nu - de ene keer gaat het goed en de andere keer denk je - dammen was toch beter voor me geweest

W1 T3 nov/08 - 60 min

Benen

legpress

10 * 80
10 * 100
10 * 120
10 * 140 prrrr:D

Sumo-deadlift - ging van geen k*tje:o

5 * 70
1 * 90
1 * 100 - gestopt overgegaan op de stiff legged deadlift

stiff legged deadlift

5 * 70
5 * 80
5 * 90 - nog steeds een klote-gevoel vanwege de sumo

Flat Benchpress

8 * 50
8 * 70
8 * 80
5 * 90 pr:D
3 * 92.5 :D - i feel so good

Legextension
8 * 60
8 * 65
8 * 65
8 * 65

Als superset met de legcurl

8 * 45
8 * 50
8 * 50
8 * 50

BB Lunges

2 * 8 * 40
2 * 8 * 50 pr:D
2 * 6 * 60 pr:D

buik

schuine crunches links en rechts - 1 set tot max
rechte crunches - 1 set tot max

Cardio hardlopen

6 min

Com: ondanks 3 pr's ben ik toch een beetje teleurgesteld vanwege de sumo-deadlift , ik had er meer van voorgesteld - oke ik doe hem niet vaak , maar dat hij zo dramatisch ging had ik niet verwacht - en het gekke is dat blijft hangen

Laatst bewerkt:
ik ken het bro, ik zit al een tijdje met BOR's te kloten, dat verkloot m'n hele rugtraining.
Ain't nothing to it, but to do it...net zolang totdat hij goed gaat.

idd apart die BP ertussen ja.

Wel netjes hoor, die BP!:)

Zie dat je aardig bezig bent geweest. Vindt dat je aardige superset doet hoor!

Mag ik vragen waarom je tussen alle been oefeningen bench press doet?
En wat bedoel je met blijven hangen met de sumo deadlift?

thanks man - ik probeer tussen mijn trainingen 1 compound te doen van andere spiergroep die ik 2 of 3 dagen heb getraind - in dit geval borst ( afgelopen zat ) en heb ik gekozen voor de bench - ik wil eens kijken hoe ik hier op reageer

ik bedoelde met blijven hangen - dat ondanks de 3 pr's dat negatieve gevoel t.a.v de sumo blijft overheersen terwijl ik eigenlijk blij moet zijn met 92.5 bankdrukken

ik ken het bro, ik zit al een tijdje met BOR's te kloten, dat verkloot m'n hele rugtraining.
Ain't nothing to it, but to do it...net zolang totdat hij goed gaat.

idd apart die BP ertussen ja.

morgen train ik schouders + 1 triceps en 1 biceps oef - voelt gewoon apart maar wel goed - je doet maar 1 oef dus je kan voluit gaan

Hey GroteMan ik heb je hele log doorgelezen, goeie progressie ik ben zelf nog lang niet zover...........

Blijf je volgen............;)

A:friso - dat is allemaal waar , maar op het moment supreme ben je effe teleurgesteld , misschien is de legpress wel de boosdoener zou goed kunnen , maar we gaan vrolijk door - tot het gaatje

A:Martin - thanks mate - keihard trainen en dan gaat het alllemaal goed komen

leker veel pr's ga zo door:thumbs:.

hee freak-man - leef je nog - train je nog wel of ben je geblesseerd?

Terug
Naar boven