AndroidHealthClinic

groteman powerlog 2008

Zieke Pulldowns, Je stopt de T-bar rows wel steeds vaker in je trainingen he? Bevalt zeker goed:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
de ene keer de t bar , de andere keer de bb row - i love it

erge training weer big man :)

nette training weer :thumb:

groteman drink je neits van alcohol :D? nice training respek trainen na stappen is hard i know!

• #1.046

thanks piet , het was niet mijn zwaarste

thanks man

groteman drink je neits van alcohol :D? nice
training respek trainen na stappen is hard i know!

Het enigste wat ik af en toe drink is ketel one en dan 1 glaasje , ik ben niet zo'n drinker nooit geweest trouwens

Laatst bewerkt door een moderator:
lekkere trainingen weer :D

• #1.050
vandaag rust - heerlijk

• #1.052
Die T bars mogen er anders ook wel zijn :p

Welke grip gebruik je?

• #1.054
bij ons hebben ze geen originele t-bar row - eens navraag gedaan , en kreeg als antwoord dat ze niet meer te bestellen zijn - gelul natuurlijk , er is niks makkelijker om een t bar met een wijde gripp aan de muur te bevestigen . a neemt bijna geen plaats in en b is echt niet zo duur - Maar daar komt het : Er moeten natuurlijk mensen zijn die deze oef goed technisch kunnen uitleggen ( daar zijn er wel een paar van maar dat is niet de eigenaar )

Dus doe ik het op de old fashon way - Ik leg een bar op de grond , op het achterkant van de bar leg ik de zwaarste db die er is zodat hij zo weinig mogelijk beweegt - aan de voorkant gooi ik de schijven erop - ik pak een driehoeks-stang en i am ready to go

Is die Tbar zo'n gewal dat je op een soort van houten doos staat waar de stang aan bevestigt is, En 30mm gewichten voor op een staaf word geschoeven
Dit iedee een beetje:
t_bar_rows.jpg

Deze hebben wij wel in de gym. Superfijn ding. Aleen je hebt meer druk op de onderrug dan bij bor heb ik het idee ?

Mooie rugtraining ondanks je uitstapje ervoor!

Alleen db rows kunnen wel wat hoger.

• #1.057
Is die Tbar zo'n gewal dat je op een soort van houten doos staat waar de stang aan bevestigt is, En 30mm gewichten voor op een staaf word geschoeven
Dit iedee een beetje:
http://www.building-muscle101.com/images/t_bar_rows.jpg
Deze hebben wij wel in de gym. Superfijn ding. Aleen je hebt meer druk op de onderrug dan bij bor heb ik het idee ?

geweldig apparaat - kost toch weinig ruimte naar mijn idee - de druk op je onderrug vind ik wel mee vallen - je kan je rug hier goed vastzetten + je kan hier meer gewicht mee aan

Mooie rugtraining ondanks je uitstapje ervoor!

Alleen db rows kunnen wel wat hoger.

daar heb je gelijk in - gaan we aan werken;)

• #1.059
Naar verhouding zou je veel zwaarder kunnen pakken, zeker als eerste oefening. Het blijft wel een tricky oefening, als je te zwaar pakt dan voel je hem niet meer goed in je lats....

klopt , dan maak je hem technisch niet meer goed af vind ik , zo'n 30 kg kan ik goed hard omhoog trekken en nog effe vasthouden .

• #1.060
W3 T2 nov - 55 min

borst 4 - biceps 3 - buik 1

flat db press

15 * 20 - w up
10 * 24
10 * 28
8 * 32
5 * 34 - yep yep yep - gevoel liet me niet in de steek zat er aan te komen
prrrrrrrrrrrr :D:D:D

Flat flyes

3 * 8 * 20

incline db press

10 * 24
10 * 26
10 * 28
7 * 28

Cable cross overs vanuit verschillende standen - 30 sec rust tussen de sets

7 * 8 * 20

21' ers met bb curl

7/7/7 * 20
7/7/7 * 20

bb curl - 10 * 30

db curls

2 * 8 * 12
2 * 8 * 14
2 * 8 * 16 - gaat goed

cable pose curls vanuit verschillende standen - 30 sec rust tussen de sets

5 * 8 * 20

Decline crunches - 1 set tot max

Cardio hardlopen 7 min

Com - heerlijke training - gevoel is dat ik de laatste tijd goed vooruit ga op een paar spiergroepen - ben wat simpeler gaan trainen om het zo maar te zeggen - voeding is natuurlijk verrijkt met de whey-shake van stacker w en creatine van mono , voor de rest zeker twee stukken fruit op één dag en het eten van het meisje:D

Terug
Naar boven