XXL Nutrition

groteman powerlog 2008

nette training bro, goed bezig;)

Lekker hoor! Wat is precies het idee van dat tot failure gaan (voor- en nadelen)? Is dat beter dan gewoon 3x8 doen in een splitschema?

Flinke training.

Erg sterk bezig. Als ik je stats bekijk krijg ik zelf weer zin om er in te vliegen!

nice groteman ;) :thumbs:

sterk man, beest! :thumb:

Groot gelijk; iedere 4-6 weken je schema aanpassen zorgt er idd voor dat je lichaam geen gewenning krijgt; je trainingen zien er goed uit BIG GUY.:D

seated ez curls met dumbbells dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.170
Lekkere training weer.
Netjes dat de bor mooi in verhouding met benchpress licht.
Dat moet eingelijk ook zo

thanks - officieel zou ik sneller moeten trainen , maar dat lukte me gewoon niet

Deftige training! Erg lekker die 6 * 85 op de bench:wl: Heerlijk om zo diep te gaan he!

het was super - de spierpijn is ook hier vandaag

nette training bro, goed bezig;)

hee die tijger - thanks legcurl-beest

Lekker hoor! Wat is precies het idee van dat tot failure gaan (voor- en nadelen)? Is dat beter dan gewoon 3x8 doen in een splitschema?

na de laatste set van 12 pak ik 1 andere oef waar ik tot failure ga - ik pak dan een gewicht waar ik minimaal 12 reps kan maken , m.a..w ik ga hier tot het gaatje - totale spieruitputting - ik ga niet zeggen dat het beter of slechter is - het is gewoon wat anders trainen

bedankt man

Erg sterk bezig. Als ik je stats bekijk krijg ik zelf
weer zin om er in te vliegen!

doen coach doen :D

ik heb redelijk wat van hem gezien - t*ring wat a mean mother****er is dat

thanks man

het was heavy maar lekker

Groot gelijk; iedere 4-6 weken je schema aanpassen zorgt er idd voor dat je lichaam geen gewenning krijgt; je trainingen zien er goed uit BIG GUY.:D

ja normaal deed ik dat ook - massa/kracht/definitie - ik vond die splits zo lekker gaan , maar nu weet weer waar het om draait

seated ez curls met dumbbells dan?

dat kan , maar nu doe ik een seated ez bb curl op een bankje , voordeel ik dat je rug goed kan vastzetten en je beweging alleen maar uit je armen komt
Staand wil ik nog welleens met mijn lichaam gaan zwaaien

Laatst bewerkt door een moderator:
ben ff de draad kwijt.. was het nu groteman9 of sterkeman9?

of grotesterkeman9?

:D

• #1.172
laten we maar bij groteman houden dat andere klinkt zo pocherig - ik probeer alleen hard te trainen - maar toch bedankt piet

Nice bench press! Maar wat bedoel je met diepste ooit gegaan? Zak je normaal niet helemaal tot op de borst dan?

• #1.174
ik probeer altijd wel diep te gaan maar dat lukt niet altijd , ik wil zowie geen gebruik maken van mijn borst als stootobject - nu kon ik zo diep mogelijk gaan omdat ik een spotter had - heb je dat niet dan is het met 85 kilo toch lullig als je daar ligt toch?

• #1.175
W1-T2-LB nov - 35 min , tja het is niet anders

full squats - small stance ( schouderbreed dus )

12 * 60
10 * 80
8 * 90
6 * 100
12 * 70
Legextenions/failure set - 18 * 60

deadlift

12 * 80
10 * 100
8 * 120
6 * 140
12 * 60
Legcurl/failure-set 24 * 40

Standing Calfs

12 * 80
10 * 100
8 * 120
6 * 140
12 * 100
Seated calfs/failure-set 35 * 100

com ; korte training - hier moet ik zelfs aan wennen , maar ik zat na de legcurl toch goed vol - omdat je hem gelijk erachterna doet voel je hem goed

Het siert je groteman ;) :thumbs:

Gaat de goede kant op :thumb:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven