AndroidHealthClinic

groteman powerlog 2008

wel even gewerkt aan mijn supplementen-lijst :D

creatine gehaald van cell mass en mijn whey van complete whey protein

je bent gelijk een zak geld kwijt :eek:, maar met die creatine doe ik wel erg lang
meestal 2 maanden op en 1 maand af

Ja crea doe je lang mee hoor! ik haal bij powersupplements, sterk spul ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
oke dan

Ik zie dat je erg van de combinatie compound en isolatie houdt, en het varieren van herhalingen.
Bevalt het trainen volgens het bill philips principe?

Ik vind dat je die failure set voor borst nog hoog pakt, in herhaling en gewicht.
Je zal er wel een geweldige pomp door voelen, heb in het verleden soortgelijk getraind.

Waarschijnlijk kan je nog zwaarder pakken met deze set voor aantal oefeningen.
Dat is het voordeel van een spotter, als je die niet hebt moet je wat voorzichtiger zijn uiteraard.

Weet niet of je de trainingen binnen het uur doet, maar wanneer je de snelheid opvoert wordt alles anders de volgende dag.;)

GRT Friso

• #1.204
yep yep yep

Ik zie dat je erg van de combinatie compound en isolatie houdt, en het varieren van herhalingen.
Bevalt het trainen volgens het bill philips principe?

tot nu toe bevalt het al is het even wennen , maar ik geef het zeker een maand te tijd
Compound/isolatie/varieren is de sleutel denk ik voor goed trainen

Ik vind dat je die failure set voor borst nog hoog pakt, in herhaling en gewicht.
Je zal er wel een geweldige pomp door voelen, heb in het verleden soortgelijk getraind.

ik refereerde daar al na in mijn laatste training als punt van kritiek naar mijzelf
De failure-set moet zwaarder , het is nog even zoeken naar het juiste gewicht waar ik net 12 herhalingen kan pakken

Waarschijnlijk kan je nog zwaarder pakken met deze set voor aantal oefeningen.
Dat is het voordeel van een spotter, als je die niet hebt moet je wat voorzichtiger zijn uiteraard.

mee eens

Weet niet of je de trainingen binnen het uur doet, maar wanneer je de snelheid opvoert wordt alles anders de volgende dag.;)

in principe zit ik altijd tegen het uur aan - nu effe niet 70 min , dus de intensiviteit moet omhoog alleen dat lukt nog niet , geeft ook aan dat het pittig is - maar daar hou ik van:D:D:D

GRT Friso

thanks mate

• #1.205
geplande training
incline benchpress
dubbelhandige db rows op schuine bank
mil press
ez bb curl wide gripp
seated db french press
wrist rollers
crunches

• #1.206
W1-T1/UB/nov - 70 min

Vandaag wilde er iemand met mij meetrainen - hij heeft 3 oefeningen meegetraind , hij moest effe wennen , maar misschien een trainingsmaatje voor de toekomst - we wachten af

Incline BB Benchpress
12 * 50
10 * 60
8 * 70
6 * 75 - laatste 2 reps met spotter , anders had ik ze niet kunnen maken
12 * 50
Failure-set:Cable cross overs
14 * 25

Dubbelhandige DB rows liggend op schuine bank
12 * 22
10 * 26
8 * 28
6 * 30
12 * 24
Failure-set: Wide gripp pull downs
12 * 70 - zeer heftig , laatste twee reps niet meer diep

Mill Press
12 * 30
10 * 40
8 * 50
6 * 55 - zwaar zwaar zwaar
12 * 35
Failure-set: Cable bent over lateral raises
12 * 10 - superpittig - ging net

Ez Curls Wide grips
12 * 20
10 * 25
8 * 30
6 * 35 - werken, werken werken
12 * 25
Failure-set: onderhandse pose curls
12 * 25 - voelde goed aan:D

Seated Db Frenchpress
12 * 22
10 * 26
8 * 30
6 * 32 - sterk in mijn triceps
12 * 24
Failure-set: Rope push extensions
10 * 25 - fail van twee reps:(

Wristl rollers

3 sets van op/af/op - rollen

com: superpomp vandaag - met dat maatje was het leuk trainen , met borst is hij iets sterker dan ik , dat is mooi , hij moest effe wennen aan het tempo - zijn rustpauzes zijn langer dan die van mij - zou leuk zijn voor de toekomst , kan je elkaar een beetje opjutten , al is maar voor 1 a 2 keer per week

Failure-set nu veel beter ingeschat

Nette training groteman.

Hoezo moest ie wennen? Had ie de oefeningen nog nooit gedaan dan?

goeie training hoor:D

Mooie training, het altijd wel leuk om met een trainings maatje te sporten.

goeie db rows!

• #1.211
Nette training groteman.

Hoezo moest ie wennen? Had ie de oefeningen nog nooit gedaan dan?

hij traint denk ik anders , en zie zowiezo die oefening ( db row schuin ) zie ik bijna niemand doen terwijl hij zwaarder is dan een gewone db row

thanks flex , en train ze weer he

Mooie training, het altijd wel leuk om met een trainings maatje te sporten.

klopt , ik train eigenlijk altijd alleen , nobody want to train heavy ass weight;)
we zien wel , als is het maar 1 * per week

thanks nico

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede training beest :D,

• #1.213
thanks sniperx

"Mill Press
6 * 55 - zwaar zwaar zwaar"

Netjes dude!!:lifter: Blijft toch een heerlijke oefening(al gaat hij bij mij de laatste tijd wat minder)!

• #1.215
"Mill Press
6 * 55 - zwaar zwaar zwaar"

Netjes dude!!:lifter: Blijft toch een heerlijke oefening(al gaat hij bij mij de laatste tijd wat minder)!

ik pakte de laatste tijd 6 * 60 , maar ik kwam er nu niet aan , de incline benchpress staat bij ons behoorlijk schuin , daar zal het mee te maken hebben denk ik - maar ik klaag niet hoor:D

• #1.216
vanmiddag
par-squats
legextensions
stiff legged deadlifts
legcurls
div - crunches

klopt , ik train eigenlijk altijd alleen , nobody want to train heavy ass weight;)
we zien wel , als is het maar 1 * per week

Inderdaad, ik train zelf ook altijd alleen, maar bij sommige oefeningen kan je er gewoon net iets meer uitpersen met behulp van een goede spotter. Al is het alleen maar door de opjuttende woorden :D

Zeer nette trainingen voor de rest!

Goeie training vanmiddag gewenst!

Mooie training Big G, bijna een fullbody he ;)

Zou mooi zijn als je een net zo fanatiek trainingsmaatje gevonden hebt...dan kunnen jullie elkaar een beetje omhoog trekken.

• #1.219
Inderdaad, ik train zelf ook altijd alleen, maar bij sommige oefeningen kan je er gewoon net iets meer uitpersen met behulp van een goede spotter. Al is het alleen maar door de opjuttende woorden :D

Zeer nette trainingen voor de rest!

zou idd leuk al is maar voor 1 x per week

Goeie training vanmiddag gewenst!

Mooie training Big G, bijna een fullbody he ;)

Zou mooi zijn als je een net zo fanatiek trainingsmaatje gevonden hebt...dan kunnen jullie elkaar een beetje omhoog trekken.

ja het is bijna een full body - voelt goed aan tot nu toe - hij is fanatiek dat wel ik weet alleen niet hoe hij tegenover mijn rug en been werk staat - maar goed dan pas ik mij wel aan - zoals ik al zei , al is het maar voor 1 x per week

• #1.220
W1/T1/LB/dec-35 min

Parallel Squats
8 * 60 - warming-up - langzame reps
12 * 80
10 * 100
8 * 120
6 * 130
12 * 70
Failure-set:Leg extensions
12 * 65 pr

Stiff legged deadlift
12 * 40
10 * 60
8 * 80
5 * 100 prrrr yep yep:D:D
12 * 50
Failure-set:Legcurls
12 * 55 pr

twist 2 min
rechte crunches 2 sets tot max
schuine crunches 2 sets tot max

Com - de squat viel me zwaar vandaag , het was echt aanpoten , ook merkte ik de training van gisteren nog behoorlijk naspeelde qua spierpijn - ik heb dit soort trainingen de volgende dag gelijk spierpijn - wel vreemd

Terug
Naar boven