Fitness Seller

groteman powerlog 2008

• Topic Starter Topic Starter
Bench ziet er goed uit:cool: Maar die incline DB press moet toch wel hoger kunnen vergeleken je BP?

ik heb db's tot 28 , ik ga dit jaar 32érs aanschaffen - ik had inderdaad 28 kunnen drukken maar dan moet ik elke oef afzonderlijk afmaken - ik train aan een stuk door vaak 2 of 3 oefeningen achter elkkaar of door mekaar heen , vind ik heerlijk - dus voor die db serie zat elke keer een flye deze keer - dus 24 was deze keer mijn top;)

training 16.00 - 16.50

canonball

2 * 8/8 * 8

rope pull down

2 * 15 * 32

reverse gripp pull down

2 * 15 * 42

seated db power cleans

12 * 8
8 * 12

clean and press

8 * 12
8 * 16
8 * 12

wide gripp pull down

8 * 42
8 * 52
7 * 62 pitty

pulley upright row

3 * 12 * 22

T Bar row

12 * 50
10 * 70
6 * 90 pr was zwaar

db press

8 * 16
8 * 16
8 * 20

twee handen db row op schuine bank

8 * 20
8 * 20
8 * 24

haney shrugs

3 * 12 * 60

commentaar

bij db press voel ik dat ik mijn schouders al wat belast heb
t bar op de naar de 100 dit jaar

ik heb gisteren besloten met jiu jitsu te stoppen - de combinatie met kt heeft mij het afgelopen anderhalf jaar te veel blessures opgeleverd dat ik besloten om mij helemaal te gaan richten op krachttraining. mijn schouders waren het grote probleem , die kregen te weining rust.

Meestal trainde 1 maand kracht/massa/defintie , daar wil ik nu een beetje van afstappen

ik weet nu nog niet wat voor schema ik ga volgen , ik ga wel 4 dagen trainen in de week + nog wat cardio ( hardlopen of fietsen )

Mooie training bro.
Wat is jiu jitsu dan? belast je daar je schouders zo veel bij?

jiu jitsu de moedersport der sporten

je mag eigenlijk alles - je begint staand ( boksen/trappen - je mag werpen ( judo dus ) + je mag op de grond verder ( klemmen , verwurgingen ) vrij complete sport

Belast ik mijn schouders ermee ? dat kan je wel zeggen - het is een harde contact sport zonder enige vorm van bescherming

in het begin toen kt deed had ik weining last maar er meer baat bij , maar de laatste anderhalf jaar kregen mijn schouders te weinig rust , waardoor ik met jj in de knel kwam

ik moest gaan kiezen en ik kies voor krachttraining omdat mijn hart daar nu naar uit gaat - het was wel een lastige keuze omdat ik deze sport al heel wat jaartjes beoefende , maar goed je mot verder dus vandaar deze keuze

Sterke T row man en een verstandige keuzo om je op een sport te gaan richten, hierdoor kan je alles eruit halen wat er in zit, dus groeien als een beer jij:D

Sterke T row man en een verstandige keuzo om je op een sport te gaan richten, hierdoor kan je alles eruit halen wat er in zit, dus groeien als een beer jij:D

dat gaan we zeker doen , ben nu een beetje aan het kijken voor een goed schema

training 16.00 - 16.45

squat schouderbreed

15 * stang
15 * 40
15 * 50
15 * 60
10 * 70
10 * 80
8 * 90

pr in reps

schuin bankdrukken

15 * stang
15 * 40
12 * 50
10 * 60
8 * 70
4 * 80

pr in reps

bor bovenhandse gripp

15 * stang
15 * 40
15 * 50
15 * 60
10 * 70
7 * 80
4 * 85

commentaar , ik ben kapot na al die reps

nette squat. goed bezig.

bedankt de benen zaten vol na al die reppies

goeie pomp zeker na het squatten.....;)

ik heb een beetje nagedacht over mijn nieuwe schema wat ik ga volgen , ik ben eruit

ik ga om en om trainen - trainen, rust dat is de rode draad

7 dagen trainen in twee weken

week 1

borst/rug/buik - supersetten
benen/lats
borst/rug/buik - supersetten
schouders/ traps/ armen

week 2

benen/lats/buik
borst/armen
rug/schouders/traps

hier denk ik nog wel eens borst als oef 1 te pakken

Het zal even wennen zijn maar we gaan ervoor
De oefeningen schrijf ik niet op , dat heeft geen zin want ik varieer hier zoveel in

beter dat je gaan stoppen met jj, het is altijd klote om bodybuilding te combineren met een andere sport. BB neemt al zoveel tijd in beslag, je hebt bijna geen tijd voor een andere sport.

succes met je nieuwe schema

beter dat je gaan stoppen met jj, het is altijd klote om bodybuilding te combineren met een andere sport. BB neemt al zoveel tijd in beslag, je hebt bijna geen tijd voor een andere sport.

succes met je nieuwe schema

ik vind het nog steeds wel jammer , maar je moet keuzes maken , en het alternatied bb is geen slecht alternatief - mijn schouders konden gewoon de intensiviteit van de trainingen niet meer aan , en om bijv 20 kg te front pressen had ik ook geen zin meer in dus vandaar deze keuze , en ik heb er zin in , ik moet alleen nog iets vinden voor mijn cardio:D

training 13.30 - 14.15 uur

superset smalle greep pull down + bankdrukken
15 * 32 + 15 * 40
12 * 52 + 12 * 60
8 * 72 + 8 * 70
10 * 62 + 7 * 80

superset touw roeien + schuine flyes
15 * 32 + 10 * 16
8 * 42 + 8 * 20
8 * 47 + 8 * 20

superset db roeien schuine bank + schuin db drukken
3 * 8 * 20 + 3 * 8 * 24

buik superset recht crunches 3 * 50
schuine crunches 3 * 25 links en rechts

hardlopen 10 minuten

commentaar : aan het hardlopen zal ik moeten gaan werken , dat is nooit mijn passie geweest maar dat moet dan maar
ondanks supersetten toch wat aardige gewichten gehaald

supertraining weer.........:)

mischien goede keuze, ik zou judo beter ook eraan laten maar kan dit nu nog niet... kzit er nu aante denken om in 2010 als ik senior word gewoon 1x per week rustig te blijve njudoën maar me dan verder terichten op krachtsport

Lekkere training man en toch aardig wat gewicht bij de CGBP ondanks de supersets:cool:!

a obikoe : het ging lekker bedankt

a domie : het was geen makkelijke keuze , maar soms moeten die nou eenmaal genomen worden

a berrydk : klopt viel me niet tegen omdat normaal in supersets toch wat minder kan pakken

Terug
Naar boven