MuscleMeat

Gutsy Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Borst + Biceps
24/05/2011

- Bench Press (4x8)
70kg 75kg 75kg en hierna helemaal niks meer :)

- Incline Dumbbell Press (3x8)
20kg 22kg 22kg 22kg
ging beter :)

- Incline Machine Press (4x8)
45kg 50kg 55kg 60kg fail bij 5

- Decline Fly's (4x10)
12kg 12kg 12kg 12kg

- Bicep Barbell Curl (4x8)
20kg 22.5kg 22.5kg kg 22.5kg fail bij 6 (+bar)

- Pose Curls (4x10)
7.5kg 7.5kg 7.5kg 10kg

Vanaf volgende week nieuwe oefeningen en schema!! :)

Laatst bewerkt:
Rugtraining met een paar PR's!!
26/05/2011

-Deadlifts (5x5)
105kg 105kg 105kg 130kg (PR)
keb mijn limiet bij de DL nog niet bereikt, zwaarder gaan dus!

-Pull Ups (Wide, BW) (4x8)
laatste set: 5

- Dumbbell Row (3x8)
26kg 26kg 30kg
Kan zwaarder

- Cable Row (Close grip) (3x8)
57+5kg 67kg 67kg (PR)

- Vertical Traction (3x8)
85kg 100kg 90kg
meh minder, maar ik doe deze oefening niet meer zo graag, voelt niet zo lekka

28/05/2011
Schouders en triceps, een paar PR's weer! ps: sinds ik een voedingsschema heb aangenomen gain ik echt abnormaal veel sneller in kracht dan ervoor, de enige legit manier om te groeien heb ik nu beseft! :)

-Shoulder Dumbbell Press (3x8)
22kg 22kg 24kg (gehaald)

- Lateral Raise (4x8)
10kg 10kg 10kg 10kg

12 wil echt ni lukken, 10 gaat nochtans goed, kan zelfs heel traag uitvoeren, maar kzal wat in sets en reps moeten variëren om over het plateau te raken.

- Rear Delt Cable Pull (3x12)
5kg 5kg
Kben gewoon gestopt :D oefening voelde slecht aan en khad toch ni echt het gevoel dat ze holp dus liet ik ze gewoon, tis maar een k*tisolatieoef anyway.

- Triceps bar Pushdown (4x8)
25kg 25kg 30kg 30kg

- Skull Crush (4x8)
15kg 17,5kg 20kg 20kg (+bar) (PR)

verbazend goed :O

- Dips (4x10)
eerste 3 sets BW, de laatste een dumbbell van 10kg erbij en fail bij 6, kdenk dat ik ze meer weighted moet doen dan enkel BW.

- Dumbbell Extension (3x8)
22kg 22kg 24kg

Goede trainingen. Zie met die schouderdumbbell press pittige gewichten. Mooie Prs:)

thx :D vanaf deze week military press,

Keb trouwens vernomen dat mijn gym een 'buitengym' gaat aanleggen met een SQUATRACK erin!!! dus dan kan ik eindelijk eens deftig back squatten en in no time de 120kg halen (j/k :P)

ziet er netjes uit man! als ik je avatar bekijken, zie ik dat je echt droog staat :-) wat gebruik je van supplementen?

• Like
Waarderingen: Guts
thx :D vanaf deze week military press,

Keb trouwens vernomen dat mijn gym een 'buitengym' gaat aanleggen met een SQUATRACK erin!!! dus dan kan ik eindelijk eens deftig back squatten en in no time de 120kg halen (j/k :P)

Ga meteen maar voor 150kg:). Lekker om met een goed squatrack te kunnen squatten. Ook goed voor neckpress en mp.

• Like
Waarderingen: Guts
ziet er netjes uit man! als ik je avatar bekijken, zie ik dat je echt droog staat :-) wat gebruik je van supplementen?

ik gebruik:
- whey ('s ochtends en na de training)
- Aminozuren (EAA) pre en post workout
- creatine
- Dextrose/maltodextrose pre en post workout

deze Supps zijn zowat alles dat je (naar mijn bescheiden mening) nodig hebt om te groeien en goed te herstellen na een zware training. Visolie is het enige supplement dat ik hierbuiten ook zou aanprijzen, alle andere supps zijn imo veel te duur en hebben maar een beperkte werking (fatburners, etc...)
Een goed uitgewerkt voedingsschema 90% van het werk :)

Ga meteen maar voor 150kg:). Lekker om met een goed squatrack te kunnen squatten. Ook goed voor neckpress en mp.

ja, en dan in twee breken zeker?! :D nene mijn core kan nog geen 150kg aan. Khad trouwens een vraagje over back squats, als ik low back squats doe, heb ik enorme last van mijn schouder en zelfs pectorals, ik verrek ze haast als ik de geladen barbell uit het rek hef. Ik denk dat dit komt omdat ik vanuit een MP rack hef (:mad:) en daarom ook redelijk small moet pakken, als ik de bar breder zou pakken, zou de spanning dan van men schouders/pecs gaan?

Thx man.

En voor de backsquat, ik heb dit probleem ook in het begin gehad, dat men schouders en pecs echt pijn deden, maar naarmate je rug sterker wordt, verdwijnt dit. 1j geleden had ik dit probleem met 50kg :D nu kan ik er perfect 130 op leggen zonder pijn te hebben. Succes nog met de training!

Thx man.

En voor de backsquat, ik heb dit probleem ook in het begin gehad, dat men schouders en pecs echt pijn deden, maar naarmate je rug sterker wordt, verdwijnt dit. 1j geleden had ik dit probleem met 50kg :D nu kan ik er perfect 130 op leggen zonder pijn te hebben. Succes nog met de training!

echt? een sterkere rug? Ik zal er aan denken, en bedankt! goed om zo'n knowledgeable mensen in mijn log te hebben, ik hebt geluk!!! :)

Nieuwe beentraining met wat andere oefeningen
30/05/2011

- Front Squats (3x8)
50kg 60kg 70kg
Voelde lekkerder aan dan back squats, gewicht viel enorm mee, maar ik merk bij squats dat mijn core echt nog werk nodig heeft, dus ga ik rustig aan opbouwen.

- Leg Extensions (isolateral) (4x10)
20kg 25kg 30kg 30kg

- Calf Raises (4x12)
120kg 140kg 160kg 180kg

en dat was het, kzit nu in men examenperiode dus moet ik mijn tijd goed besteden, de andere trainingen zullen normaal zijn, maar die van volgende week kunnen wel eens in het gedrang komen (drukke week dan).

PS: er komt een Squatrack in onze gym!!!! :D er wordt een stuk bijgebouwd en de constructie kan elk moment beginnen, dus hoelang ik nog frontsquats ga moeten doen weet ik moet maar ik kijk er naar uit ;)

training van vandaag word uitgesteld naar morgen, vandaag staat leren voor het examen van morgen centraal ;)
(ps: die frontsquats waren zo leuk dat ik aan niks anders meer kan denken dan squats!!! al heel de dag :D)

Nieuw schema, nieuwe oefeningen!
Borsttraining!
1/06/2011

-Flat Dumbbell Press
8x32
8x32
8x32
7x32
Echt wel een Pr, vorige keer dat ik dit deed altijd 30 :)

-Incline Bench Press
8x40
8x50
8x60
6x60
Fail was scaaary :D had geen spotter, net in de onderste haken kunnen knallen, (en daarbij een veerclamp verwrongen, shhht :D)

-Chest Dips
8xBW+6 7x8BW+8 7xBW+8kg
hmm, beetje te zwaar perhaps? volgende keer kijk ik wel hoe ik het oplos

-Incline Cable Fly's
10x5kg
10x5kg+1.25kg
10x5kg+1.25kg
6x7.5kg

Keb ook nog Smith Guillotine Press gedaan maar daar failde ik zo vaak (3 van de 3 -_-) dat ik het niet ga vernoemen. Ik ga het trouwens bij deze 4 oefeningen houden en vanaf volgende week buik toevoegen, mijn meest verwaarloosde spiergroep :)

Hoe is je examen gegaan? Mooie incline, is die cable fly niet te licht voor je?

Hoe is je examen gegaan? Mooie incline, is die cable fly niet te licht voor je?

examen was easy (bedrijfsbeheer) maar ik ga een andere richting doen (toegepaste taalkunde -> master vertaler/tolk) dus het maakte niet veel uit.
en tja die fly's, wij hebben 2 cable crossovers en bij die van technogym doe ik 10kg en bij die van life fitness was 7.5 zelfs te zwaar :D maar bij fly's vind ik uitvoering belangrijker dan het gewicht, lekker diep, pauzeren en goed squeezen bij de top ;)

PS: gistere slechte rijst gegeten, en die maaltijd er een uur later er terug uitgegooid :eek: alles dat ik dat ik erna probeerde te eten kotste ik ook terug uit, dus ik denk dat ik ong 5u niks heb kunnen eten (lekker katabool), heb ik proberen goed te maken met een extra shake + maaltijd en een uur extra slaap, nu ben ik beter en voelde me ook niet flauw tijdens de training dus het zal niet teveel effect gehad hebben.

Balen van dat eten man. Doe anders gew flyes met dumbbells.:)

Balen van dat eten man. Doe anders gew flyes met dumbbells.:)

bwa ik vind die cable fly's wel lekker hoor, keb het gevoel dat de nadruk meer ligt op de borst en dat de bicep minder belast wordt (wat uiteindelijk alleen maar ten koste van de pecs gaat ;) ) maar afwisseling is de key!

kleine foto update, enkel van de beentjes dan :)

15/12/2010_______________________________24/05/2011
benenvergelijking.png

woog toen 72kg vrij zeker, omdat ik toen altijd op dat gewicht zat :)

Laatst bewerkt:
nice progression!

Mooi man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven