powersporters
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke buikspieroef doe je? Zag er toch wel uit als een geslaagde training. Je kunt niet altijd je doelen halen.![]()
en lying leg raises.
ts wss een kwesite van oefening maar ik vind de gewone grip veel aangenamer.
Dat heb ik nog nooit gedaan dus als iemand hier ervaring mee heeft alle tips zijn welkom!!
)
maar nog altijd een tikkeltje stroever 

)
thxlijkt me hier een lange week rust? :-) of heb ik iets gemist?
ik ben enkel gestopt met loggen omdat ik niet echt nog veel zin in zag. Ik ben gewoon aant wachten op mijn kickass homegym dat ik eindelijk deftig kan squatten en dan ga ik beginnen met Bill Starr
zou ik dit logje sluiten en er dan een nieuw aanmaken in het powerlifting/strm section of gew hierin verder gaan?Bij deadlift is mixed grip toch wel makkelijker hoor. Ik zou het dan ook niet bij je opwarming doen maar bij het gewicht waar je normaal failed met je gewone grip. Het kan in het begin wat onaangenaam zijn maar eenmaal je het door hebt ga je er veel aan hebben.
Goeie trainingen trouwens.
En zijde gij ni diene gast waar ik dienen bench van heb gekocht? Of vergis ik mij?

ik hoop dat ge nog altijd content zijt over uw aankoop. Ik wacht nu op mijn barbarian power cage en als die er is dan begin ik terug thuis te trainen + te loggen 

maar dat was wel na 4x5 110-120kg dus een beetje dom om dan nog 1rm te testen)dam lekkere bench man, ga ook blij zijn als ik de 100 mijlpaal haal :-)
succes!!

volgen ja, gefelciiteerd met je PR, 100 kg is toch wel echt een mijlpaal imo.