MuscleMeat

Gutsy Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Welke buikspieroef doe je? Zag er toch wel uit als een geslaagde training. Je kunt niet altijd je doelen halen.:)

• Topic Starter Topic Starter
Welke buikspieroef doe je? Zag er toch wel uit als een geslaagde training. Je kunt niet altijd je doelen halen.:)

weighted crunches met een schijf op me kop :) en lying leg raises.

nieuwe Rug/tricepstraining
16/06/2011

- Deadlift RAW
5x110
5x115
5x120
ging verbazend vlot, kheb bij de opwarming mixed grip geprobeert, sorry niks voor mij :) ts wss een kwesite van oefening maar ik vind de gewone grip veel aangenamer.

- Pull ups
4x8 BW blijft toch een superoefening!!

-Machine Row (Iso)
8x40kg
8x40kg
8x40kg

- Bar Pushdown
8x20kg
8x25kg
8x25kg
8x30kg
dit is voor mij dus heel goed :P

- one hand underhand tricep extension
10x2.5
10x3.75
10x3.75
10x5

- Skull Crushes
8x22
8x22
8x22
zwaar genoeg

ik heb deze training ook een klein beetje rustiger aan gedaan dan normaal, ik had deze week wat het gevoel dat ondanks dat mijn voeding goed zit (al zeg ik het zelf) die zware trainingen week in week uit zijn tol begonnen te heffen op mijn lichaam (meerbepaald mijn gewrichten). Nu geen stress, ik doe overmorgen mijn schouder/bicepstraining gewoon nog goed mee en daarna is het een weekje rust. ik ben ook vanaf nu tot eind juli aan het werken, en ik denk dat ik dus tot dan een leuke Full Body split ga doen ofzo, om toch alles te kunnen trainen lijkt me heel leuk :) Dat heb ik nog nooit gedaan dus als iemand hier ervaring mee heeft alle tips zijn welkom!!

schouders/biceps!!
19/06/11

- Standing Military Press
8x40kg
8x45kg
8x50kg (pr eindelijk :) )

- Lateral Raises (isolateral)
10x6kg
10x8kg
8x10kg
6x10kg
duidelijke progressie aan de rechterkant merkbaar :) maar nog altijd een tikkeltje stroever ;)

- Rear Delt Fly's (incline bench)
12x8kg
12x8kg
9x10kg

- Bicep Dumbbell Curls
8x14kg
8x14kg
8x16kg
maar met goeie uitvoering :)

- Pose Curls
10x10
10x10
10x12.5
10x12.5

nu een weekje rust, de eerste in een laaaange tijd (eig wil ik niet, dus we zien wel wat er gebeurt :p)

lijkt me hier een lange week rust? :-) of heb ik iets gemist?

lijkt me hier een lange week rust? :-) of heb ik iets gemist?

nope je hebt gelijk, maar die week is al lang voorbij hoor, ik ben al terug begonnen :D ik ben enkel gestopt met loggen omdat ik niet echt nog veel zin in zag. Ik ben gewoon aant wachten op mijn kickass homegym dat ik eindelijk deftig kan squatten en dan ga ik beginnen met Bill Starr :) zou ik dit logje sluiten en er dan een nieuw aanmaken in het powerlifting/strm section of gew hierin verder gaan?

hmm je kan er eventueel ene nieuw beginnen, is hoe je zelf wilt. laat zeker en vast wel weten, blijf je volgen ;-)

Bij deadlift is mixed grip toch wel makkelijker hoor. Ik zou het dan ook niet bij je opwarming doen maar bij het gewicht waar je normaal failed met je gewone grip. Het kan in het begin wat onaangenaam zijn maar eenmaal je het door hebt ga je er veel aan hebben.
Goeie trainingen trouwens.

En zijde gij ni diene gast waar ik dienen bench van heb gekocht? Of vergis ik mij?

Bij deadlift is mixed grip toch wel makkelijker hoor. Ik zou het dan ook niet bij je opwarming doen maar bij het gewicht waar je normaal failed met je gewone grip. Het kan in het begin wat onaangenaam zijn maar eenmaal je het door hebt ga je er veel aan hebben.
Goeie trainingen trouwens.

En zijde gij ni diene gast waar ik dienen bench van heb gekocht? Of vergis ik mij?

da zou goe kunnen, hebde gij van mij een barbarian bench gekocht? :)

jup :D in Antwerpen

Staat hier toch nog altijd helemaal in orde. Goe bankske.

ok vandaag getraint, en aan het begin mijn 1RM BEnch Press getest voor het Bill Starr Schema waar ik mee wil beginnen. Hier zijn de stats:

15x30kg
5x80kg
1x90kg
1x95kg
1x100kg:cheer:
0x102.5kg

aww yeah!! ik heb nog nooit de 100 gehaald, het was wel een vijftal cm van mijn borst (normaal ga ik altijd tot op de borst) maar ik heb het wel zonder assistance gepressed ;)

oww ja, en mijn deadlift 1RM heb ik vorige week getest en dat was 1x140 (strappless) en 150kg lukte niet :( maar dat was wel na 4x5 110-120kg dus een beetje dom om dan nog 1rm te testen)

Nice bench!

• Like
Waarderingen: Guts
dam lekkere bench man, ga ook blij zijn als ik de 100 mijlpaal haal :-)

succes!!

• Like
volgen ja, gefelciiteerd met je PR, 100 kg is toch wel echt een mijlpaal imo.

• Like
u still alive? :-) of de 100 nog steeds aan het verwerken? ^^

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven