AndroidHealthClinic

Gutsy Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede vooruitgang! Je benen zijn echt dikker geworden en daarmee bedoel ik je spieren.:)

Waar doede BJJ trouwens ?

Laatst bewerkt:
bij die eerste van 2 fotos moet 15-12-2010 staan neem ik aan? goede vooruitgang..aardige benen al

• Topic Starter Topic Starter

Goede vooruitgang! Je benen zijn echt dikker geworden en daarmee bedoel ik je spieren.:)

thx! :)

mss kent ge het 'kansei' in aartselaar ;) maar rond de tijd dat ik dat topic opende ben ik ermee gestopt, kad er men buik van vol, en focus me nu volledig op krachttraining, meer mijn ding, en keb eig ook niet zoveel spijt dat ik ben gestopt met martial arts (deed ook escrima bij satori kwai mortsel )
bij die eerste van 2 fotos moet 15-12-2010 staan neem ik aan? goede vooruitgang..aardige benen al

ja klopt, heb het aangepast :rolleyes: thx ;)

mss kent ge het 'kansei' in aartselaar ;) maar rond de tijd dat ik dat topic opende ben ik ermee gestopt, kad er men buik van vol, en focus me nu volledig op krachttraining, meer mijn ding, en keb eig ook niet zoveel spijt dat ik ben gestopt met martial arts (deed ook escrima bij satori kwai mortsel )
Ken ik inderdaad! Ik train zelf bij EXIT.

Raar dat je stopt man, ik zou het zelfs niet overwegen :D Wat gaf de doorslag ?

Ken ik inderdaad! Ik train zelf bij EXIT.

Raar dat je stopt man, ik zou het zelfs niet overwegen :D Wat gaf de doorslag ?

Is dat zo'n klein zaaltje achter een café? ik kan me herinneren dat ik jaren geleden, toen ik nog gewone jujutsu deed dat ik op zaterdagen moest trainen voor een toernooi (was 12 jaar maar ofzo :) ) en dat was in de balansstraat.

Oh en ik ben gestopt omdat ik er gewoon mijn buik vol van had, ik doe al van kleins af aan jujutsu (eerst JJJ dan BJJ) en had dan ook escrima erbij genomen om wat diversiteit te krijgen, dus ja martial arts was mijn enige tijdsbedrijf. Ma twas dan ook rond die tijd dat ik begon aan de hogeschool en ook nog eens een vaste vriendin opscharrelde, dus ja dan heb ik het eigelijk allemaal achter me gelaten.
Nu besef ik dat krachttraining meer iets voor mij is, je vult zelf je trainingen in, en na een krachttraining heb je zo'n voldaan gevoel, je kunt tegen je PR's opboksen oid, terwijl ik na een JJ training eig gew moe was, en mss nog pist omdat iemand men elleboog verdoet had.

Ale ja, tis maar hoe ik het ervaar, martial arts blijft altijd een deel van mij, maar momenteel ligt krachttraining me iets dichter bij het hart :)

ok, vandaag een beetje een k*ttraining gehad, ik denk dat het aan die verstikkende warmte lag want aan mijn voeding zal het niet liggen, kwas trouwens al heel de dag futloos, dus I blame the heat :)

Rug/triceps
3/06/2011

- Deadlift
5x110
5x120
2x130 :O
Dit was dus raw, met straps had ik de 5 zeker gehaald, maar ik wil men grip niet verwaarlozen en daarom ga ik voortaan minder met straps deadliften (overigens de enige oef waar ik ze voor gebruik maar dat zal bij velen wel zo zijn)

- Pulldown
8x80kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg

-Machine Row (Iso)
8x35kg
8x40kg
8x40kg

- Close Grip Pulldown
8x67kg
8x67kg
8x67kg

- Cable French press
8x20kg
8x20kg
7x22,5kg
was wel nice maar volgende keer met barbell

- Bar Pushdown
10x20kg
8x25kg
8x25kg
4x30kg

- one hand underhand tricep extension
10x5kg
10x5kg
5x10kg

ja triceps training was echt rot en rug training stelde ook niet veel voor. Ik wil eig Bill Star gaan doen oid, ik merk at mijn comounds overig wel sterk zijn, maar die isolatieoefeningen zijn eig niks voor mij, ik doe ze niet graag en ik bengel ook precies altijd rond hetzelfde gewicht bij iso oef, vergeleken met compounds

Warmte is killing. het was geen slechte training. Doe je mix-grip met deads?

Warmte is killing. het was geen slechte training. Doe je mix-grip met deads?

nee eig niet, nooit echt geprobeerd omdat het er gewoon niet aangenaam uitzag, wat is jou ervaring met mix-grip?

btw nieuwe training (5/06/2011)
schouders/biceps

- Standing Military Press
8x40kg
8x45kg
7x50kg (pr)

- Lateral Raises (isolateral)
12x6kg
10x8kg
8x10kg
6x10kg
pfoe nu merk ik wel bij isolateral dat mijn rechterlateral delt wel wat zwakker is, ik had al zo het vermoeden omdat hij altijd wat scheef trok naarmate dat ik fail naderde

- Rear Delt Fly's (incline bench)
12x4kg
12x4kg
12x6kg
12x6kg
leuke oefening

- Bicep Dumbbell Curls
8x14kg
8x16kg
8x18kg

- Pose Curls
10x10
10x10
10x12.5
10x12.5

kben wel trots op die MP :) serieuze vooruitgang sinds vroeger.
Tis trouwens officieel, ik ga vanaf dinsdag BILL STARR INTERMEDIATE doen!! :D ik ben de schema's al aant oprekenen en shit, iemand ervaring met dit schema? :)

Laatst bewerkt:
Gefeli met je pr op de mp. Ik doe altijd mixed grip behalve bij static holds.
De ene x met links onderhands en de andere keer vice versa.
Je gaat goed 8x50=heel netjes.

Gefeli met je pr op de mp. Ik doe altijd mixed grip behalve bij static holds.
De ene x met links onderhands en de andere keer vice versa.
Je gaat goed 8x50=heel netjes.

sry! het was maar 7x50kg :) (aangepast) ik had trouwens ook 4 sets gepland maar aangezien ik failde bij 50kg en ik tevreden was hield ik het daarbij :)

Beentjes 6/06/2011

- Front Squats
8x55kg
8x65kg
7x80kg
kmoest serieus knijpen, en heel mss had ik een achtste eruit kunnen persen, maar fail bij squatten zonder catches vind ik toch maar een slecht idee

- Leg Extensions (isolateral) (4x10)
25kg 25kg 30kg 30kg

- Calf Raises (4x12)
12x140kg
12x160kg
12x180kg
12x200kg

Bill Starr zal moeten wachten tot na men werk in juli :( ik werk in shiften dus mijn slaap of rust, één van de twee, zal sowieso lijden en sommige shifts is er gewoonweg geen tijd om te trainen, en ik wil Bill Starr heel serieus nemen dus daarom wachten tot in augustus :)

Borsttraining! lekkah!
7/06/2011

-Flat Dumbbell Press
5x38 (pr)
8x32
8x32
haha, even gek doen in het begin :D maar ik wou eens kijken hoeveel nu eig echt kon pakken, wou eerst 40 maar dan ma 38 geprobeerd, this is the result

-Incline Bench Press
8x50
8x55
8x60
geen fail maar toch hard, heel lekker :)

-Chest Dips
8x +8kg
8x +8kg
8x +8kg
5x +8kg
5x +8kg
die laatste 2x5 is omdat ik bij de voerde set werd onderbroken door een oude vriend van me, hij wilde me een tip geven dus het is hem vergeven, plus hij is beescht voor zijn leeftijd dus ik zwijg maar beter :p

-Incline Cable Fly's
10x5+2.5kg
10x5+2.5kg
10x7.5kg
10x7.5kg

ging een pak beter :)

Rug/triceps
9/06/2011

- Deadlift
5x115
5x120
5x130 :O
Laatste set met straps, bij de laatste rep kwamen er pezen en aders in men nek tevoorschijn die ik nog nooit had gezien!! :D

- Pulldown
8x80kg
8x100kg
8x100kg
4x120kg
even gek doen en zwaar failen :D

-Machine Row (Iso)
8x40kg
8x42.5kg
8x45kg

- Close Grip Pulldown
8x67kg
8x67kg
7x77kg (pr, maar volledige set niet gehaald)

- Bar Pushdown
12x20kg
10x25kg
7x30kg

- one hand underhand tricep extension
10x2.5
10x2.5
10x3.75
10x5
andere machine, met kleinere gewichtssprongen

Ja, zoals je zoet was de tricepstraining weer BAGGER, geen idee waarom dat nu al 2 keer is gebeurt, volgens mij begin ik te zwaar, waardoor ik te snel fail

Rug/triceps
9/06/2011

- Deadlift
5x115
5x120
5x130 :O
Laatste set met straps, bij de laatste rep kwamen er pezen en aders in men nek tevoorschijn die ik nog nooit had gezien!! :D

straps bij 130? pak je niet mixed grip? of zijn de straps niet voor gripfail?

straps bij 130? pak je niet mixed grip? of zijn de straps niet voor gripfail?

ja, das voor grip fail. zonder straps deed ik maar 2x130. kwenie mixed grip zag er mij nooit aangenaam uit, maar ik zal het volgende keer proberen ;)

mediocere Schouders/biceps
11/06/2011

- Standing Military Press
8x42.5kg
8x45kg
7x50kg (geen verandering hier wtf :mad:)

- Lateral Raises (isolateral)
12x6kg
10x8kg
8x10kg
6x10kg
Rechterkant gaat nog altijd stroever dus heb besloten hier niet zwaarder mee te gaan, ik ga me echt focussen op het bijtrekken van de rechter anterior delt

- Rear Delt Fly's (incline bench)
12x6kg
12x8kg
12x8kg

- Bicep Dumbbell Curls
8x14kg
8x16kg
8x16kg

- Pose Curls
10x10
10x10
10x12.5
10x12.5

-Flat Dumbbell Press
8x30kg
8x32kg
7x34kg

-Incline Bench Press
8x52,5kg
7x57,5kg
8x50kg

Ok, hier had ik opeens enorme last van mijn elleboog gekregen, al enkele uren hiervoor merkte ik al dat ik er last van had en dat kwam bij de Incline naar boven :( dus ja, dan heb ik maar rustig moeten doen, net nu ik die 60 eens wou halen :mad:

-Chest Dips
4x8 BW gedaan, nog steeds last van men elleboog (****te men evenwicht op) kwou hem niet te zwaar belasten, en BW was al zwaar genoeg.

-Incline Cable Fly's
10x7,5kg
10x7,5kg
10x7.5kg
10x7.5kg
Dit ging dan weer wel beter, wss omdat ik meer kracht over had omdat ik men presses/dips lichter heb moeten doen.

hierna buikspieren gedaan, man na 2 buikspiersessies zie ik al verschil :D tja tis ook mijn meest verwaarloosde spiergroep, maar sinds ik deadlift vind ik zwakke(re) abs toch niet kunnen ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven