powersporters
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede vooruitgang! Je benen zijn echt dikker geworden en daarmee bedoel ik je spieren.![]()

maar rond de tijd dat ik dat topic opende ben ik ermee gestopt, kad er men buik van vol, en focus me nu volledig op krachttraining, meer mijn ding, en keb eig ook niet zoveel spijt dat ik ben gestopt met martial arts (deed ook escrima bij satori kwai mortsel ) bij die eerste van 2 fotos moet 15-12-2010 staan neem ik aan? goede vooruitgang..aardige benen al
thx 
Ken ik inderdaad! Ik train zelf bij EXIT.mss kent ge het 'kansei' in aartselaarmaar rond de tijd dat ik dat topic opende ben ik ermee gestopt, kad er men buik van vol, en focus me nu volledig op krachttraining, meer mijn ding, en keb eig ook niet zoveel spijt dat ik ben gestopt met martial arts (deed ook escrima bij satori kwai mortsel )
Wat gaf de doorslag ?Ken ik inderdaad! Ik train zelf bij EXIT.
Raar dat je stopt man, ik zou het zelfs niet overwegenWat gaf de doorslag ?
) en dat was in de balansstraat.

Warmte is killing. het was geen slechte training. Doe je mix-grip met deads?
serieuze vooruitgang sinds vroeger.
ik ben de schema's al aant oprekenen en shit, iemand ervaring met dit schema? 
Gefeli met je pr op de mp. Ik doe altijd mixed grip behalve bij static holds.
De ene x met links onderhands en de andere keer vice versa.
Je gaat goed 8x50=heel netjes.
(aangepast) ik had trouwens ook 4 sets gepland maar aangezien ik failde bij 50kg en ik tevreden was hield ik het daarbij 
ik werk in shiften dus mijn slaap of rust, één van de twee, zal sowieso lijden en sommige shifts is er gewoonweg geen tijd om te trainen, en ik wil Bill Starr heel serieus nemen dus daarom wachten tot in augustus 
maar ik wou eens kijken hoeveel nu eig echt kon pakken, wou eerst 40 maar dan ma 38 geprobeerd, this is the result

Rug/triceps
9/06/2011
- Deadlift
5x115
5x120
5x130 :O
Laatste set met straps, bij de laatste rep kwamen er pezen en aders in men nek tevoorschijn die ik nog nooit had gezien!!![]()
straps bij 130? pak je niet mixed grip? of zijn de straps niet voor gripfail?

)
dus ja, dan heb ik maar rustig moeten doen, net nu ik die 60 eens wou halen 
tja tis ook mijn meest verwaarloosde spiergroep, maar sinds ik deadlift vind ik zwakke(re) abs toch niet kunnen