Fitness Seller

Gymbunny on a mission!

Goeie billen hoor! Enne leuke schoenen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dankjulliewel!

Zwemmen was zo fijn. Kwam er achter dat ik nog veel langer kan uitademen dan dat ik denk. Dus ademhaling in een ondiep badje geoefend en het lukt opeens!
Daarna paar baantjes getrokken, dan wordt het wel moeilijker, maar steeds 25m gaat prima. Glij echt door dat water. :cool:
Naja, todat ik opeens water door mn neus krijg ofzo en dan lig ik weer te proesten. :D Maar toch, flinke progressie in die 5 weken dat ik nu zwem.

Jeetje, alweer zo'n eind weggezakt, er wordt flink getraind op dit forum :thumb:

Pull-up, hammergrip
4 × 3
Opbouwen naar 5×3, 5×5 en 3×8. En dan weer wijd. Duurt ff, maar komt goed.

Deadlift
1 × 8 × 50
1 × 8 × 60
1 × 5 × 70
1 × 3 × 80
1 × 5 × 70
Volgensmij PR, maar weet t niet zeker :o

Seated cable row
1 × 8 × 30
2 × 8 × 35

Straight arm pull-down
1 × 8 × 15
2 × 8 × 20

Paused benchpress
1 × 8 × 20
2 × 8 × 30
Nog best pittig.
Partijtje spierpijn in mn ribben kast ook van t zwemmen. Mooie work out, lucht uit je longen persen :D

Seated facepulls
3 × 8 × 5
Eigenlijk throat pulls. Partijtje druk in de sportschool, dus dan maar zo.

BB curl
1 × 6 × 20
2 × 8 × 20
Grrrrr. Olympische stang is toch net een stukje zwaarder.

Vertical leg raises
3 × 8
Toch nog abs getraind :cool:

klinkt superlekker!

Na cheatmeal gisteren trouwens 61 kg. Zal wel weer teruggaan naar 60 kg, maar dat is psychisch al zwaar genoeg ;)

Toch maar s wat harder aan trekken, als ik dat vet kwijt wil. Beetje zwemmen en wat minder troep eten, heeft iig niets geholpen.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Was idd geen gekke training Nicky!

Kan in mn log niet terugvinden of en hoe vaak ik 80 kg gelift heb in t verleden.
Dan maar gewoon trots op mezelf zijn, want ging best makkelijk!

zo is dat, trots wezen!

balen dat zwemmen en je eetschema niet voldoende zoden aan de dijk zetten...

Tsja, zwemmen is leuk, maar al je techniek traint, kun je lastig tegelijkertijd je cardiovasculair vermogen trainen volgens mij.
waar denk je nu aan dan? (meer) cardio?

Ander eetschema. Minder alcohol en cheats. En sws een keer pw fietsen erbij.

Cardio wordt me tijdstechnisch gewoon teveel. Dat wil ik dus nog ff uitstellen. Ga over een maand of twee wel weer nuchter crosstrainen.

Nette progress gemaakt op je benen t.o.v. van vorig jaar hoor abfab!
Nuchtere ochtendsessie fietsen/crosstrainer drie keer per week,deed het goed bij mij als ik het vergelijk met af &toe beetje cardio na de training.

Ik kan het niet zo snel terugvinden, maar hoevaak train je nu voor de thriatlon of doe je dat in etappes?

In etappes inderdaad. Heb nu zwemcursus, dus daar richt ik me vooral op. 2 keer per week zwemmen dus.
Hardlopen minstens 1 keer per week om het te onderhouden. En vanaf nu ook 1 keer per week fietsen.

Fab, ga je boos worden als ik je deadlift niet leuk vind? Volgens mij had je vlak na je vleugelbreuk al zoveel. Doe eens omhooog, jij kan dat!!

Ff nagezocht, lifte toen zo'n 50 a 60 kg. Maar je mag dat zeggen ;) Leuk dat je er weer bent!

Weer fijn gezwommen. Alleen armen icm ademhaling gaat lekker, beenslag kost me nog teveel energie. Daar dus maar flink op trainen.

Kan niet wachten tot t wat makkelijker gaat, dan kan ik op conditie gaan trainen. Lijkt me zo lekker. Nu lukt t steeds net tot t einde van het bad, kan me niet voorstellen ooit 60 baantjes te zwemmen :D

Weer fijn gezwommen. Alleen armen icm ademhaling gaat lekker, beenslag kost me nog teveel energie. Daar dus maar flink op trainen.

Kan niet wachten tot t wat makkelijker gaat, dan kan ik op conditie gaan trainen. Lijkt me zo lekker. Nu lukt t steeds net tot t einde van het bad, kan me niet voorstellen ooit 60 baantjes te zwemmen :D

Heb je een blessure oid?

hehe was mijn favo afstand de anderhalve kilometer (blegh)
benen komt wel...ff doorkrijgen hoe je die techniek lekker onder de knie krijgt (flippertrainingen!!)

Ja we hebben flippers liggen om te proberen. Volgende keer s proberen dan.

Vrijdag met een plankje 8 banen alleen benen. Beetje uithoudingsvermogen opbouwen. Ook gelijk goede cardio ;)

Waarom Vince? Lullige gewichten?

Ja we hebben flippers liggen om te proberen. Volgende keer s proberen dan.

Vrijdag met een plankje 8 banen alleen benen. Beetje uithoudingsvermogen opbouwen. Ook gelijk goede cardio ;)

Waarom Vince? Lullige gewichten?

Nee, maar vraag me af waarom zwemmen je (zoveel) moeite kost. Heb je log een tijdje niet gevolgd dus ben niet op de hoogte, misschien heb ik iets gemist?

Nice ass en leuke schoenen:D
Je bent wel behoorlijk druk als ik t zo lees, zwemmen, hardlopen en fietsen naast je KT.
Lekker bezig!

Nee, maar vraag me af waarom zwemmen je (zoveel) moeite kost. Heb je log een tijdje niet gevolgd dus ben niet op de hoogte, misschien heb ik iets gemist?

Jij kan dat van nature al?

Is pas mn 6e week cursus, vind dat niet zo gek. Het is nogal veel tegelijk: beenslag, houding, ademhaling, glijslag, uithoudingsvermogen. Maar goed, whatever...

Jij kan dat van nature al?

Is pas mn 6e week cursus, vind dat niet zo gek. Het is nogal veel tegelijk: beenslag, houding, ademhaling, glijslag, uithoudingsvermogen. Maar goed, whatever...

Dat had ik dus gemist ;) Wel goed van je dat je er zo fanatiek mee bezig bent

• #1.000
Ok.

Squat
1 × 8 × 20
1 × 8 × 30
1 × 5 × 40
1 × 3 × 50
Ohja, ik ging ff niet meer backsquatten. Gewoonte he. Vanaf volgende week kracht opbouwen op frontsquat.

Frontsquat
1 × 8 × 20
1 × 8 × 30
2 × 5 × 40

Walking DB lunges (schijven)
3 × 16 × 10
Omvallen :o

GHR
1 × 12 × bw
3 × 08 × 10
Gaat easy

Standing calf raises machineding