- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
5 of 3?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankje! Denk gemiddeld zo'n 28 a 29 km/h. Wil nu eerst de afstand opbouwen, ga daarna wel kijken. Misschien ook s een fietscomputertje kopen.
Inmiddels 59.4 kg, maar voel me echt stukken slanker. Is gewoon een kwestie van minder eten in je lijf hebben. Desondanks wel motiverend.
Hoef ook niet veel in gewicht terug, als ik maar genoeg vet kwijt raak.
Je moet ook juist de stad uit.
Ben een keer naar Maassluis gegaan en gisteren naar Delft. Zijn echt heel veel mooie fietsroutes, ook ten zuiden van Rotterdam.

Grrrr, zwemmen ging echt waardeloos. Kan niet wachten om t ff in me uppie rustig te oefenen, want was er nu zo klaar mee.
Ervaringsdeskundigen, hoe lang duurt t gewoonlijk voordat je de techniek zodanig onder de knie hebt dat t een automatisme wordt?
Doe ik er nog wel een factor pi^2 overheen om te compenseren voor mijn totale gebrek aan motoriek en coördinatie.![]()

Daar kan een behoorlijke tijd overheen gaan. Of je moet natuur talent zijn. Wat voornamelijk belangrijk is proberen de rust te bewaren of hoe ik t ook moet zeggen. Belangrijk met de ademhalingstechniek. Je kunt om de 2 slagen ademen of 3 en uiteindelijk zelfs 4 als je wilt. Persoonlijk vond ik lange afstand zwemmen prettiger met om de 4x en later in je race kun je dit naar 3 brengen.
Benen en armen regelmatig apart trainen ook. En daarnaast ook sprint training en lange afstanden.
Goede tip over de ademhaling en apart trainen van armen en benen:
om je techniek te verbeteren is ademhalen na een oneven aantal (3 of 5) aan te raden i.v.m. betere balans (anders ga je eerder schuin liggen).
flippertrainingen helpen vooral de beenslag te perfectioneren omdat ze je beweging versterken, wellicht ook nog een tip!

Echt hemels na twee dagen geen KT, dus weinig carbs.