MuscleMeat

Gymbunny on a mission!

:roflol: kon je niet omdraaien?

Wat voor fiets heb je? Zag gister toevallig een race fiets in de verkoop staan, vind die dunne wieltjes alleen wat eng ogen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
:D Ik doe niet aan omdraaien. De alternatieve route viel me alleen een beetje tegen.

Hehe, weet niet of er een max gewicht voor die fietsjes geldt :p Heb een redelijk goedkope van Matra bike, maar zou aanraden voor een goede tweedehands te gaan.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Benchpress
1 × 8 × 30
1 × 5 × 40
1 × 3 × 45
1 × 2.5 × 45 + 4 × 40

CGBP
1 × 8 × 20
1 × 8 × 25
2 × 6 × 30
:cool:

1 arm DB shoulder press
5 × 6 × 10

DB flyes
2 × 12 × 7
2 × 08 × 8

Side raises
2 × 10 × 5
2 × 06 × 6
Best netjes

Dips
3 × 5
Hoppaaa!

Cable pushdown (10 kg) SS sideraises (5 kg)
3 × 8+8+8

Vergeten te squatten, dus thuis verder. Kan geen platte kont veroorloven.

BW squats
1 × 30
2 × 35
Best lastig zonder stang. En killing. Nu vooral pumpzzz in mn rug :screwy:

grin vreemd he airsquats zonder stand op je bek of tegen je borstbeen aan.

mooie trainingen heb je toch!

(en nice suit gekocht ;))

• #1.064
Thanks!

Nomnomnom bietjesrisotto en kaneelijs.

Nu alleen 19 april, 9 mei en 22 mei nog cheatdays. Precies weekendjes weg enzo, dus dat komt goed uit.
Tandje bijschakelen! Dan midden juni op vakantie. Vriendje is al 5% kwijt, moet m inhalen he.

Vanmorgen niet gezwommen, geen tijd. Zondag weer.
Morgen beentrainseminar op de sportschool. Maar s ff kijken :)

• #1.065
Pull-up
5 × 3

Deadlift
1 × 5 × 50
1 × 5 × 70
1 × 1 × 80 + 3 × 75
1 × 3 × 75
Hmz, had er meer van verwacht.
Maar nog niet gek.

Seated cable row
1 × 10 × 30
3 × 06 × 40

Lat pulldown
1 × 10 × 30
2 × 06 × 40

Inclined DB press
1 × 10 × 12
2 × 08 × 16
Netjessss

BB curl
1 × 12 × 15
2 × 08 × 20

Facepulls
1 × 12 × 10
1 × 08 × 15
Dropset 20-5

Cable curl
1 × 10 × 10
2 × 08 × 20

niet gek, helemaal niet gek.
Oeh bietsjesrisotto, mjum!!

en succes met het inhalen van je vriend ;) zet 'm op

• #1.067
Gezwommen. Nu heel erg op mn armslag en ademhaling aan t letten. Zo leer ik toch elke keer wat bij.
Maar ben er nog laaaaang niet. Misschien ook s een uurtje priveles nemen.

Vanavond lekker hardlopen. Vind dat ik lang genoeg rust gehouden heb. ;)

Gezwommen. Nu heel erg op mn armslag en ademhaling aan t letten. Zo leer ik toch elke keer wat bij.

:D

(en wat betreft dat zwemmen: fijn! en wie weet geeft die privéles net dat setje, zodat je verder met kilometersvreten er al bent)

abfab

fietsen gaat goed zie ik je hebt een metertje gekocht zie ik focus je niet teveel op snelheid afstand etc

het gaat bij het fietsen puur met het opbouwen van,, souplesse ,, je kunt bv 30 km fietsen in een zwaar verzet ben je idd redelijk snel en ook snel stuk en verzuurt

maar je kunt ook 30 km fietsen in een lichter verzet dat brengt je meer ,, souplesse,, en meer conditie
en ook meer verbranding zo doei ik het meestal en dan bv interval er tussen door bij een brug in zwaar verzet naar boven en dan weer lichter etc

mocht je een nieuwe fiets willen marktplaats staat er vol mee en anders heb ik een adres voor je komt de mijne ook vandaan zijn allemaal fietsen van rabo bank ploeg geweest meestal full carbon met
goede schakelgroep wat toch zeer belangrijk is en zeer scherpe prijzen

groet opa

Hoe was been training seminar?

• #1.071
Die heb ik gemist :o Had smiddags geen tijd.

Vriend was wel geweest en had veel goede tips gekregen. Er bleken nogal wat met slechte houding te squatten.

Gisteravond ook niet hardgelopen trouwens. Vanavond weer zwemmen!

netjes hoor die incline db bench press!~

• #1.073
Dankje, ging echt makkelijk, ook t in positie krijgen.

Volgende keer 's 20 als er iemand is om te helpen.

via je vriend wellicht toch nog wat meegekregen?
zwem ze!

Die heb ik gemist :o Had smiddags geen tijd.

Vriend was wel geweest en had veel goede tips gekregen. Er bleken nogal wat met slechte houding te squatten.

Gisteravond ook niet hardgelopen trouwens. Vanavond weer zwemmen!

Jammer ja. En heb je zelf ook wat aan de tips of gaat goed?

Ben ook wel benieuwd naar de tips die hij heeft gekregen :)

• #1.077
Zwemles was echt fijn. Veel oefeningen voor armslag gedaan. Heerlijk slowmotion, met een pullbuoy.

Jammer ja. En heb je zelf ook wat aan de tips of gaat goed?

Niet echt. Benen gaan wel lekker de laatste tijd (zijn echt keihard) en train toch heel anders als veel van de heren op de sportschool.

Werd bijvoorbeeld aangeraden om op te warmen met leg extensions voordat je gaat squatten. Die doe ik sws niet.

En hij heeft die jongens allerlei vormen van lunges geleerd. Dat ga ik nog wel afkijken ;)

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Cut gaat trouwens ook rustig maar gestaag door. Nu 58.6 kg en steeds meer lijnen. Geen haast, ik leer t nog wel s :D

Nice dat je steeds meer lijnen gaat zien :) Gaat goed zo te lezen!

• #1.079
Jep, gaat lekker. Altijd zo'n moment in de cut dat je er lol in krijgt. Meestal als je resultaten ziet ;)

GHR
1 × 10 × bw
1 × 06 × 15
1 × 10 × bw

Front squat
1 × 5 × 20
1 × 5 × 30
1 × 3 × 40
1 × f × 50 raakte de balkjes en was ff mn balans kwijt :o
1 × 3 × 45
Toch nice!

Squat
1 × 10 × 20
2 × 08 × 40
Hehe echt laf
Gaat alleen maar slechter joh

Rack DL
1 × 10 × 40
1 × 10 × 60
1 × 08 × 80
Dropset 90-40, 30 reps totaal
Wow! Wat een heerlijke oefening. Volgende keer s met straps proberen. Dan moet 100 kg ook wel lukken.

Hacksquat
3 × 10 × 20

Seated calf raises
1 × 12 × 35
2 × 08 × 45

Smith calf raises
1 × 15 × 50
1 × 12 × 70
1 × 12 × 90

Vertical leg raises
3 × 10

Zwemles was echt fijn. Veel oefeningen voor armslag gedaan. Heerlijk slowmotion, met een pullbuoy.

Niet echt. Benen gaan wel lekker de laatste tijd (zijn echt keihard) en train toch heel anders als veel van de heren op de sportschool.

Werd bijvoorbeeld aangeraden om op te warmen met leg extensions voordat je gaat squatten. Die doe ik sws niet.

En hij heeft die jongens allerlei vormen van lunges geleerd. Dat ga ik nog wel afkijken ;)

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Cut gaat trouwens ook rustig maar gestaag door. Nu 58.6 kg en steeds meer lijnen. Geen haast, ik leer t nog wel s :D

Doe je helemaal geen leg extentions?
Wel lekker om eens als W. U te doen hoor;)

Hoe gaat het met de billen? Blijven die nog een beetje zitten? En tot hoever wil je gaan cutten of niet echt een gewicht in gedachten?

Terug
Naar boven