- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe niet aan omdraaien. De alternatieve route viel me alleen een beetje tegen.
Heb een redelijk goedkope van Matra bike, maar zou aanraden voor een goede tweedehands te gaan.

Gezwommen. Nu heel erg op mn armslag en ademhaling aan t letten. Zo leer ik toch elke keer wat bij.
Maar ben er nog laaaaang niet. Misschien ook s een uurtje priveles nemen.
Vanavond lekker hardlopen. Vind dat ik lang genoeg rust gehouden heb.![]()

Gezwommen. Nu heel erg op mn armslag en ademhaling aan t letten. Zo leer ik toch elke keer wat bij.
Maar ben er nog laaaaang niet. Misschien ook s een uurtje priveles nemen.
Vanavond lekker hardlopen. Vind dat ik lang genoeg rust gehouden heb.![]()
Die heb ik gemistHad smiddags geen tijd.
Vriend was wel geweest en had veel goede tips gekregen. Er bleken nogal wat met slechte houding te squatten.
Gisteravond ook niet hardgelopen trouwens. Vanavond weer zwemmen!
Jammer ja. En heb je zelf ook wat aan de tips of gaat goed?

Zwemles was echt fijn. Veel oefeningen voor armslag gedaan. Heerlijk slowmotion, met een pullbuoy.
Niet echt. Benen gaan wel lekker de laatste tijd (zijn echt keihard) en train toch heel anders als veel van de heren op de sportschool.
Werd bijvoorbeeld aangeraden om op te warmen met leg extensions voordat je gaat squatten. Die doe ik sws niet.
En hij heeft die jongens allerlei vormen van lunges geleerd. Dat ga ik nog wel afkijken
---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------
Cut gaat trouwens ook rustig maar gestaag door. Nu 58.6 kg en steeds meer lijnen. Geen haast, ik leer t nog wel s![]()