MuscleMeat

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Nee, krijg daar erg last van mn knieen van. Kan ik gelijk niet meer hardlopen.

Ik wil gestaag 300 tot 500 g per week afvallen, maar heb niet echt een streefgewicht. 55 kg zou aardig zijn, maar als ik droog genoeg met wat meer kg's zit, is dat natuurlijk juist mooi meegenomen.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Billen zitten er volgensmij nog wel. En anders is daar toch ff weinig aan te doen. Zwaar LB blijven trainen, maar verder...

Nee, krijg daar erg last van mn knieen van. Kan ik gelijk niet meer hardlopen.

Ik wil gestaag 300 tot 500 g per week afvallen, maar heb niet echt een streefgewicht. 55 kg zou aardig zijn, maar als ik droog genoeg met wat meer kg's zit, is dat natuurlijk juist mooi meegenomen.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Billen zitten er volgensmij nog wel. En anders is daar toch ff weinig aan te doen. Zwaar LB blijven trainen, maar verder...

Uitvoering dan wel goed? Als je verkeerd zit/uitvoert voel je dat ook in je knieën.
Wbt billen, valt natuurlijk niet echt wat op te bouwen als je in de cut zit. Lekker proberen in stand te houden en idd zo zwaar mogelijk trainen.

Inderdaad niet teveel richten op je gewicht is maar een getalletje;) Daarna weer bouwen of voor de zomer in stand houden?

• #1.083
Ga deze zomer meer trainen voor zwemmen en triathlon. Dus alleen proberen vast te houden.
Dan in t najaar weer bouwen!

• #1.084
Benchpress
1 × 5 × 30
1 × 5 × 40
2 × 3 × 45
1 × 6 × 40
1 × 20 × 20
Lijkt te stagneren. Maar was sws uit verhouding :D

CGBP
1 × 10 × 20
1 × 06 × 30 oeps
1 × 08 × 25

Upright row
1 × 8 × 20
2 × 6 × 25
1 × 8 × 20
Tussendoor wat rotator cuff oefeningen.
Schouders zijn echt gaar van t zwemmen.

Inclined DB flyes
3 × 8 × 8

1 arm DB press
4 × 6 × 10
2 × 8 × 10

Cable flyes
1 × 10 × 10
1 × 10 × 15
20 was te zwaar
1 × 8 × 15

Cable side raises
6 × 8 × 5

Dips
1 × 5 normaal
1 × 5 negatief tot de grond
1 × 5 positief vanaf de grond

Lying tricep extension
1 × 10 × 15
2 × 8 × 20
Oeioeioeioei

En toen weer klaar. Eten!

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Oh geen squat trouwens, want gisteren nog gedaan en ga deaud van de spierpijn...

Nice train!

• #1.086
Ha publiek! Dankje

• #1.087
Jeej, zwemmen ging alweer lekker.

Moet ik wel morgenochtend hardlopen, weet nog niet zeker of ik deze indeling leuk vind :)

Went vanzelf.

• #1.089
Alles went.

Maar er zijn nogal wat weekindelingen mogelijk, dus beter de handigste kiezen.
Vond smorgens (7-8) zwemmen ook erg lekker, maar loop dan nogal verwilderd op mn werk en dat kan niet altijd.

---------- Toegevoegd 11 April 2014 om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 April 2014 om 20:49 ----------

5 km, half uurtje, echt wel lekker op dit tijdstip.

Betwijfel alleen of een beetje hoger tempo of grotere afstand te doen is zonder ontbijt...

Misschien toch maar:
Ma zwemmen
Di KT SQ
Wo fietsen
Do KT BP
Vr zwemmen
Za KT DL
Zo hardlopen
En alleen als ik op vrijdag een belangrijke afspraak heb wat wisselen.

Druk schema zeg!
Ik vraag me weleens af of ik serieus niet te weinig sport haha.

• #1.091
Hehe, zou juist ook wel vaker willen trainen. Maar moet helaas tussendoor ook nog werken, eten en slapen ;)

Vooral hardlopen moet je eigenlijk wel twee keer per week doen.

Haha ben je gek :p
Ik doe niet aan cardio :$
De cardio in bed en op feestjes... Dat vind ik al meer dan zat.

Zwemmen lijkt me wel wat, maar op 1 of andere manier ligt daar een drempel...... :rolleyes:

• #1.093
Haha, bedoel ook niet jou persoonlijk.
Iemand die op een beetje aardig tempo de 10 km wil (blijven) lopen moet wel twee keer trainen. :D

Zie het ook niet echt als cardio. Dat helpt misschien ;)

Niet echt rust voor je lijf zo.

Niet echt veel rust inderdaad, maar aan de andere kant, hoe intensief is elke dag. Je zou er ook voor kunnen kiezen één of twee dagen per week gewoon niet te diep te gaan, en dit per week af te wisselen.

Haha, bedoel ook niet jou persoonlijk.
Iemand die op een beetje aardig tempo de 10 km wil (blijven) lopen moet wel twee keer trainen. :D

Zie het ook niet echt als cardio. Dat helpt misschien ;)

Ja misschien helpt dat idd.
En ik heb idd geen aspiraties om de 10KM te gaan lopen.. Ooit.. :D

• #1.097
Niet echt rust voor je lijf zo.

Dat went vanzelf :p

Vind dit zelf stukken beter dan cardio gelijk na je training, dan moet je eten! Maar daar hoor je nooit iemand over. Uurtje matig intensief op rustdagen gaat prima.
Je zou zelfs s'morgens cardio kunnen doen en savonds KT.

StickySteez, ik ga gewoon nooit te diep ;)

Wie zegt dat je gelijk naar je kt moet gaan eten?

Als de intensiteit maar goed is en verdeeld. Maar rust is zeker belangrijk.

Wel beter dat je hardlopen niet als cardio ziet! Ik fiets elke dag en een paar dagen per week 24 km. Ik heb geen auto dus ik weet niet beter, ik zie dat ook niet als cardio.

Zodra ik ga cutten wil ik meer HIIT toevoegen en circuittrainingen. Dat zal meer als "cardio" voelen :P

Alsnog netjes hoor je BP! Ik ga vandaag een poging doen om mijn huidige PR (4 x 40) te verbreken (of minstens te evenaren :)). Op hoe zo'n manier is dat uit verhouding? Qua kracht of qua massa?

• #1.100
Wie zegt dat je gelijk naar je kt moet gaan eten?
Ik :D

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Op hoe zo'n manier is dat uit verhouding? Qua kracht of qua massa?
In vergelijking met andere oefeningen.

Fietsen naar je werk inderdaad. Of lichamelijk zwaar werk. Ik train alleen 7 keer per week een uurtje, maar zit de rest van de dag op m'n kont en neem de auto :o

Terug
Naar boven