MuscleMeat

Gymbunny on a mission!

dikke strepen, schouders klinkt lekker

maar wubbelig? brokjes vet? dat klinkt eerder vreemd.

succes met je hammies, klinkt als een fijne train

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Als ik mn triceps flex, is de huid achterop gewoon wat bobbelig. Ziet er ook raar uit, dus dan klopt de omschrijving ;)

40 kg bijna al full stack?

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Voelt het wat dunner aan bij triceps?

• #1.124
Jep, daarom zeg ik dat he. Deze gaat tot 50 kg.

• #1.126
Post mack op je account ofzo? :D

• #1.128
Maar serieus, dat is niet licht. Wat voor oefeningen doe je nou op een pulleystation waar je meer gewicht voor nodig hebt?

Hebben er nog 6, maar geloof niet dat die veel zwaarder gaan.

Ik kan er natuurlijk weinig over zeggen omdat het per kabelstation verschilt, maar 40 kg is heel wat voor een tricep oefening:)

• #1.130
Ik kan er natuurlijk weinig over zeggen omdat het per kabelstation verschilt, maar 40 kg is heel wat voor een tricep oefening:)

Dat dacht ik ook even. :(

Maar verschilt inderdaad erg per apparaat. Ik zet het er ook niet bij ter vergelijking, maar gewoon als commentaar voor mezelf.

Netjes hoor. Veel succes in juli!

• #1.132
Dankje! Wordt nog een heel karwei om over 3 maanden 1000 m te zwemmen.
Nu weer geen meerdere baantjes aan een stuk gezwommen. Was met mn vriend en heb s geprobeerd met neusklemmetje te zwemmen, doodeng :D

Wil me daar de volgende trainingen wel specifiek op richten. De pauzes steeds korter maken ofzo.

haha een neusklemmetje eng?
(heb >25 jaar synchroonzwemmen gedaan, met alle varianten neusklemmen en tomneuzen die er zowat bestaan)
maar serieus: bij wedstrijdzwemmen is een neusklem niet echt handig, en ook niet fijn (behalve misschien bij de onderwaterfase van de rugcrawl na het keerpunt.
De ademhaling bij een borstcrawl werk je dan wel een beetje tegen. Je hebt je neus namelijk nodig om onderwater adem uit te blazen in je glijfase zodat je in je ademhaalfase gelijk met inademen kunt beginnen om voldoende zuurstof binnen te krijgen.

• #1.134
Dan zou ik inderdaad moeten leren beter door mn neus uit te blazen. Want nu zit mn neus steeds vol water en dat loopt gelijk mn keel in bij het ademhalen.

Wil t ff zo proberen, ging wel veel beter. Alleen als ik tussendoor ff rust moet ik m gelijk eraf trekken. Astma en bloedarmoede he, kan alle beetjes zuurstof gebruiken ;)

Dan zou ik inderdaad moeten leren beter door mn neus uit te blazen. Want nu zit mn neus steeds vol water en dat loopt gelijk mn keel in bij het ademhalen.

Wil t ff zo proberen, ging wel veel beter. Alleen als ik tussendoor ff rust moet ik m gelijk eraf trekken. Astma en bloedarmoede he, kan alle beetjes zuurstof gebruiken ;)

brrr dat klinkt vervelend.
lekker doorgaan als die neusklem fijn is (en om te oefenen gewoon iedere keer als je zwemt of in bad zit ff onder water gaan en bubbels blazen met je neus ;) volgens mij zit het meer tussen je oren, en omdat je aan heel veel dingen tegelijk aan het nadenken bent). De ene neusklem is ook de andere niet trouwens, er zijn er die echt alles dichtklemmen (voor synchro fijn) en sommigen zijn net wat losser: die laatsten zijn voor jou waarschijnlijk net wat fijner. (of even je neusklem in warm water iets naar buiten rekken, zachtjes, dan zit íe daarna wat minder pijnlijk).

• #1.136
Dankje voor de tips!

10 km hardgelopen op t strand, was lekker. Wat langzamer dan normaal, want had gezelschap, maar daardoor wel fijn gelopen.

• #1.137
Prima paasweekendje gehad in Noordwijk. Me zaterdag totaal overeten, en daarna weer (zo goed als) back on track.

Misschien vanavond toch ff trainen, even kijken hoe mn kater zich houdt :o

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Misschien niet verstandig na vannacht, maar toch gaan trainen. Ff afvalstoffen lozen; ik liep leeg :o

Frontsquat
1 × 8 × 20
1 × 5 × 30
1 × 5 × 40
2 × 3 × 40

Deficit DL
1 × 10 × 40
2 × 08 × 50

Hacksquat
4 × 10 × 10

GHR
1 × 10 × bw
3 × 08 × 10

Seated calf raises
1 × 12 × 35
3 × 08 × 45

GHR Russian Twists
3 × 16

Vertical leg raises
4 × 10

• #1.138
Buh, nog steeds 59 kg. Maar kan creatine en cheatday zijn.
Lichaam wordt wel zichtbaar strakker, taille nu 62 cm :cool:
Maar mag nog heel wat vet af. Weer doorknallen dus!

Als je nog een paar van die knalweekendjes erbij doet gaat het vast wat harder. Je moet alleen niet die paasgewoonte meenemen in die weekenden qua eten :D

Taille van 62 cm is heel netjes!

Hoelang neem je creatine en in welke dosis? Ik neem het nu een week, maar ik ben er niet zwaarder door geworden (had ik wel verwacht).Wel de eerste dagen, maar dqt kwam denk ik eerder door hormonen/natrium:D

Terug
Naar boven