XXL Nutrition

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
Liever andersom :D

Deadlift
1 * 10 * 40
1 * 06 * 60
1 * 03 * 70 whoehaaa!
1 * 08 * 60
1 * 10 * 50
1 * 15 * 40
Binnenkort 75, dan stronger than ever! En dat met mn kleine ondervoede lichaampje, best trots :p

Front squat
1 * 10 * 20
3 * 06 * 30
Daar dan ff stapje terug.

GHR
1 * 10 * bw
3 * 10 * 10
Grrr :cool:

Seated calf raises
1 * 15 * 30
3 * 12 * 35
ofzooo

Vertical side knee raises, dip bars
3 * 16

Cable side bends
6 * 12 * 30

Niet ideaal deze planning, nog erg veel spierpijn van dinsdag, maar ik ga lekker ;)

Heel nette deadlift ! De rest ook hoor. Merk je wel he als je minder eet of minder kh ?

Thanks.

Valt mee eigenlijk. Herstel zal wel minder zijn, maar is allemaal nog goed te combineren.
Verdeling van voeding over de dag werkt ook in mn voordeel. Korte training en daarna goed eten.

ik vond het ook altijd wel meevallen inderdaad (geen slap gevoel of kracht verlies gehad), goed eten voor en na de training.
in de avond trainen in de cut scheelt ook wel heel erg. als ik 's ochtends trainde was de 'extra' honger niet om uit te houden.
maar je gaat hoe dan ook lekker!

doe je de 40 deadlift met kleinere schijven, lijkt me niet fijn? of hebben ze bij jullie ook grote 10kg schijven?

Dit waren inderdaad grote plates, precies de goede maat. Doe dan touch&go en nu zelfs met neerleggen tussendoor.

Met kleinere schijven kan je er voor kiezen om niet de grond aanraken, ook wel erg lekker om spanning op je rug te houden.

Jesus wat een reps op die DL, waarom?

En gefeliciteerd! eindelijk weer in de leuke cijfers liften :heart:

Zin in. En voelde superlicht na die 70 kg :)

Knetterhigh van de adrenaline natuurlijk :rolleyes:

Neh, helaas, dat nog niet meegemaakt...

Crosstrainert, 10 intervals en 30 min steady state. 11.6 km en 400 kcal.

Nu maar s lief zijn voor mn beentjes, morgen hele dag over een festivalterrein strompelen :o

Je zit toch in de cut?
VP verlagen is toch je doel?

En nee ik heb geen wetenschappelijke studie's die je kan inzien.

Ik heb alleen praktijkervaring.

Ik vraag niet om studies, ik vraag gewoon waarom je me carbcycling aanraadt ipv mijn huidige schema.

Kom op dan met die praktijkervaring!

Ik wissel nu ook al dagen met verschillende carb-inname af he. Waarom is dat geen carbcycling?

Kom op dan met die praktijkervaring!

Ik wissel nu ook al dagen met verschillende carb-inname af he. Waarom is dat geen carbcycling?

hoe wissel je dan?
traning en rust dagen?

hoeveel dagen train je en hoeveel rust?

in de cut werkt carb cycling gewoon voor 9 van de 10.

hoe dieper je wilt gaan hoe meer lage dagen je erin gooit.
Af en toe een hoge dag als refeed.

wel zorgen dat dit allemaal schoon is.

Je weet het niet eens en gaat me toch vertellen dat carb cycling beter voor me is om te cutten?

KT en rust (cardio) dagen ja, schema heb ik toch al zo vaak gepost. Qua carbs zou het dan worden:
Ma 140, Di 140, Wo 90, Do 140, Vr 90, Za 140, Zo 90 g. Prima volgens bijv. http://www.cutandjacked.com/Carb-Cycling-Made-Easy, al mag het verschil iets groter (150 en 75 bijvoorbeeld).

Geen no carb dagen dus, behalve op een dag zoals morgen. Anders is dat niet te combineren met dagelijks leven en gelukkig ook niet nodig.

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 10:51 ----------

in de cut werkt carb cycling gewoon voor 9 van de 10.
.

Heb je vrouwen begeleid, of op welke praktijervaring is dit gebaseerd?
Waarom sta je zelf op 12% als het zo goed werkt?

Laatst bewerkt:
En ook weer lekker getraind. Ook al haat ik trainen op vrijdag :o

Pull-up, hammergrip
20 totaal
5, 5, 4, 3.5, 3
Begint weer te komen.

Lat pulldown, wijd achter
1 * 12 * 25
3 * 08 * 35

Inclined DB press
1 * 10 * 12
1 * 08 * 14
1 * 08 * 16 wtf
1 * 12 * 14
Keek iemand mee en die hielp me ook 16 in positie krijgen. Zo fijn!
Kom maar op met die chesticles, nu verdien ik ze ;)

Upright row
1 * 12 * 15
3 * 08 * 20
Front delts klagen...

Skullcrushers SS CGBP
1 * 10+10 * 10
3 * 8+10 * 15
Lang niet gedaan, pittig!

Cable side raises
6 * 06 * 5
Beetje afgeraffeld...

Lichaam gaat echt met sprongen vooruit. Zo blij mee.

Zo ik zie gewichten hier voorbij komen die ik nog niet eerder heb gezien.. goed bezig, en als het lichaam met sprongen voorbij gaat is het helemaal super!

Kracht is pas bijna op oude niveau. Maar voel me wel veel sterker ;) En had t eigenlijk ook niet verwacht tijdens een cut.

Nou ik zag al tijden niet echt flinke weights voorbijkomen..dan spreek ik voor je ongeluk..maar jij zal t wel weten..dan heb ik t waarschijnlijk verkeerd gezien.
Ik heb vaak ook weinig last van krachtverlies tijdens de cut.. beter eruit zien geeft extra power:P

Haha, ja dat is zo. Motivatie genoeg.

Toch maar even gaan trainen.
Legpress, zo diep als mogelijk
1 * 12 * 25
1 * 10 * 50
4 * 10 * 65

Full squat
2 * 10 * 20
2 * 10 * 30
1 * 10 * 20
Blijven oefenen, lukt me nog steeds niet netjes...

SLDL
1 * 12 * 20
3 * 08 * 50
Extra focus op mn billen, lekker!

Smith calf raises
1 * 20 * 30
1 * 15 * 60
3 * 10 * 80

Vertical leg raises
3 * 10

Vertical knee raises, dips bar
3 * 10

Lunges maar bewaren voor volgende LB training, want dat had ik echt niet overleefd.

Morgen lekker sauna en massage!

Nice. Gewoon gaan met die full squats :cool:

Ga ik doen. Vind t alleen een rotoefening. Al zo vaak terug in gewicht, weer oefenen, andere techniek en t lukt me gewoon echt niet.

Zit straks voor kracht aan 5x5 te denken. Dan 3 keer pw squatten, dus komt vast wel goed.

Al hele avond op kracht gerichte schema's aan t doornemen. En denk dat dit het meest simpele, maar complete is:
http://stronglifts.com/madcow/5x5_Program/Linear_5x5.htm

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 21:23 ----------

Ga natuurlijk full squats ook nooit op 1.5xbw (82.5 kg) krijgen, met geen enkel schema. Zou miss voor ik begin 40 kg kunnen, dat gaat niet verdubbelen...

BP en DL zouden maar ( :) ) 37.5% moeten stijgen, dat is nog te doen.
Gewoon maar meer eten, netjes t schema volgen en zien waar t schip strandt.

Fab, zeg nooit nooit.

Ik heb ZO geworsteld met squats, echt tot 100x opgeven aan toe. Ik dacht ook nooit de techniek onder de knie te krijgen en pas toen Ziyed mij de tip gaf: elke dag squatten, schoot hij er ineens in.

Squatten is nu mijn lievelings-oefening. De par squats moet ik nog steeds niet, maar de full oly's zijn :heart:
Ik bounce nu omhoog als een veertje ^_^
Gewicht gaat natuurlijk langzamer omhoog, maar dat is sowieso een ego-kwestie die ik met passie probeer te vermijden.
Sinds ik dat doe gaat het ook vanzelf, ik zit nu pas op bw na 2 maanden, maar dat vind ik eigenlijk een supernette progressie. Voor iemand met een loszittende knie :p

De percentages vwb de stijging zou ik ook niet zo letterlijk nemen. Het is een richtlijn, geen gegeven. Iedereen groeit op zijn eigen tempo en dat is maar goed ook. Het interesseert me werkelijk geen fluit wat een random figuur dicteert qua progressie.

Terug
Naar boven