- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Hehe, ja daarna wel.
Vind t gewoon niet erg liefdevol om overal aan je vel te gaan trekken en knijpen. Houd t wel gewoon bij de spiegel voortaan
Happy thoughts!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Happy thoughts!Uhuh. Adidas.
Nieuwe verslaving; ik trakteer mezelf steeds op broekjes en leggings, net zo lang tot mn benen purrfect zijn.
En het werkt:
Dit inderdaad. Vetcellen krimpen sneller dan je huid kan volgen.

Normaal heeft je lichaam daar ook wel een tegenreactie voor door vocht vast te houden. Beter dus als dat nu eens niet zo is.
Vanmorgen 55.0, gewicht lijkt dus blijvend naar beneden te zijn. Benen zijn nog niet strak genoeg en huid nog niet dun genoeg, dus ga nog wel even door. Volgende maand wel langzamaan op onderhoud gaan eten, anders wordt t allemaal zo vormloos.

En dan gewoon opeens paar 100 kcal meer gaan eten, niet opbouwen?
Vind het verder geen gek idee.

Nope, niets opbouwen, gewoon gelijk terug naar onderhoud en buffelen in de gym. Normaal moet je dan
iets moois zien gebeuren![]()

), maw ze kregen een andere vorm.
mack10 zei:
Mooi, dat is precies alles wat ik wil. Massa & veins!Ik ben ( uit luiheid ) van -500 + cardio direct naar onderhoud +100 en no cardio gegaan.
Enige wat ik merkte is razendsnelle ontwikkeling van massa en een paar complimentaire aders. Vooral benen en rug gingen hard ineens.
Weet nog dat ik verwonderd naar beneden keek omdat mijn bovenbenen naar buiten gedraaid leken te zijn ( kan het niet anders uitleggen), maw ze kregen een andere vorm.
Kan ook toeval zijn natuurlijk.

Waarom is dat een gevaar?
Het is onderhoud he, geen giga-bulk. Zal misschien 1 a 2 weken duren voordat je lichaam daar weer aan gewend is, maar zoveel kan je in die tussentijd ook niet aankomen. Ga het toch lekker op die manier doen.
---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 09:55 ----------
Cutten gaat ook prima op mijn manier. Ik houd niet zo van langzaam![]()