AndroidHealthClinic

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
oeh, leuk broekje trouwens ^_^

Uhuh. Adidas.

Nieuwe verslaving; ik trakteer mezelf steeds op broekjes en leggings, net zo lang tot mn benen purrfect zijn.

En het werkt:

uploadfromtaptalk1377110634852.jpg

Vel zit los door vp;)

Heb jij daar ook vaak last van? :P

Ja regelmatig zelfs. Mijn gewicht schommelt dan ook wel heel hard :p

En ik heb nog altijd een flapje aan mijn buik wat nooit meer wegtrekt ja. Van toen ik nog wat meer woog
en haast helemaal geen VVM had :p

Normaal heeft je lichaam daar ook wel een tegenreactie voor door vocht vast te houden. Beter dus als dat nu eens niet zo is.

Vanmorgen 55.0, gewicht lijkt dus blijvend naar beneden te zijn. Benen zijn nog niet strak genoeg en huid nog niet dun genoeg, dus ga nog wel even door. Volgende maand wel langzamaan op onderhoud gaan eten, anders wordt t allemaal zo vormloos.

Normaal heeft je lichaam daar ook wel een tegenreactie voor door vocht vast te houden. Beter dus als dat nu eens niet zo is.

Vanmorgen 55.0, gewicht lijkt dus blijvend naar beneden te zijn. Benen zijn nog niet strak genoeg en huid nog niet dun genoeg, dus ga nog wel even door. Volgende maand wel langzamaan op onderhoud gaan eten, anders wordt t allemaal zo vormloos.

Ik zou, zolang je trainingen goed blijven gaan, gewoon doorgaan. Des te langer de cut, des te leuker
word de rebound als je terug naar onderhoud gaat. All kindz of gainzzzz :p

En dan gewoon opeens paar 100 kcal meer gaan eten, niet opbouwen?

Vind het verder geen gek idee.

En dan gewoon opeens paar 100 kcal meer gaan eten, niet opbouwen?

Vind het verder geen gek idee.

Nope, niets opbouwen, gewoon gelijk terug naar onderhoud en buffelen in de gym. Normaal moet je dan
iets moois zien gebeuren :D

Kan ik me ook voorstellen ja :D
Ga dan tegelijk met 5x5 beginnen, dus kan het goed gebruiken.

Ik ben ( uit luiheid ) van -500 + cardio direct naar onderhoud +100 en no cardio gegaan.
Enige wat ik merkte is razendsnelle ontwikkeling van massa en een paar complimentaire aders. Vooral benen en rug gingen hard ineens.
Weet nog dat ik verwonderd naar beneden keek omdat mijn bovenbenen naar buiten gedraaid leken te zijn ( kan het niet anders uitleggen :o ), maw ze kregen een andere vorm.
Kan ook toeval zijn natuurlijk.

waarom niet opbouwen?

Juist wel bro;)

Tja, word weer een ja nee discussie zo :p

Maar zoals Sjors al zei, en ik vaker al heb zien gebeuren bij mensen inclu mijzelf, is dat gelijk overstappen naar onderhoud
gewoon sneller gaat. En qua vet zet je niets aan. Je spieren zijn dan een spons en nemen gewoon alles op. Nu ja, moet wel
een beetje clean eten ook natuurlijk.

in b4 mack die zegt:
mack10 zei:
heb jij al ooit eens diep gecut dan? :trollface:

Mijn VP is nog steeds hetzelfde als bij einde cut. Op sommige plekken zelfs gedaald ( benen en rug dus :P )

Ik ben ( uit luiheid ) van -500 + cardio direct naar onderhoud +100 en no cardio gegaan.
Enige wat ik merkte is razendsnelle ontwikkeling van massa en een paar complimentaire aders. Vooral benen en rug gingen hard ineens.
Weet nog dat ik verwonderd naar beneden keek omdat mijn bovenbenen naar buiten gedraaid leken te zijn ( kan het niet anders uitleggen :o ), maw ze kregen een andere vorm.
Kan ook toeval zijn natuurlijk.
Mooi, dat is precies alles wat ik wil. Massa & veins! :p

Steeds je lichaam aan iets meer voeding laten wennen vind ik eigenlijk ook een beetje omslachtig. Door opeens meer te gaan eten zal je misschien zelfs (in totaal) minder vocht bijkomen, en wel meer van de positieve reboudn effecten meekrijgen.

Het gevaar van ineens meer kcal gaan eten (en dan heb ik het niet over kleine verhogingen) is dat je opblaast.

Heel veel vinden dat geweldig (ik zelf vroeger ook hoor)

Zelfde met cutten, langzaam verlagen en kijken hoe je lichaam reageer.

Waarom is dat een gevaar? :D

Het is onderhoud he, geen giga-bulk. Zal misschien 1 a 2 weken duren voordat je lichaam daar weer aan gewend is, maar zoveel kan je in die tussentijd ook niet aankomen. Ga het toch lekker op die manier doen.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 09:55 ----------

Cutten gaat ook prima op mijn manier. Ik houd niet zo van langzaam ;)

Waarom is dat een gevaar? :D

Het is onderhoud he, geen giga-bulk. Zal misschien 1 a 2 weken duren voordat je lichaam daar weer aan gewend is, maar zoveel kan je in die tussentijd ook niet aankomen. Ga het toch lekker op die manier doen.

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 09:55 ----------

Cutten gaat ook prima op mijn manier. Ik houd niet zo van langzaam ;)

Ik had het over redelijk aantal kcal.
Als het 300/400 kcal zijn is natuulijk niks;)

Ken er genoeg die direct 1000 of meer zelfs omhoog gaan.
Moet je eens kijken wat er gebeurd.
Niet mijn ding.
Ach ja iedereen heeft zijn eigen mening.

Terug
Naar boven