apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat krijg je als je iemand verkracht. Een post op X is natuurlijk veel erger.Misschien was een boete en een voorwaardelijke straf ook wel oké in dit geval. Maar wie ben ik? 🤷🏻♂️
Vind u het jammer?
Toch iemand die hem snapt.
Productie naar India, dat scheelt China veel geld.Ik ben heel benieuwd hoe lang dit stand zou moeten gaan houden. Ruim 104% zal voor veel bedrijven bijna onwerkbaar zijn.
Het zal pijn doen voor de Yanks, maar ook zeker voor de Chinezen aangezien die 3x zoveel exporteren naar the US dan dat ze importeren vanuit de US.Ik ben heel benieuwd hoe lang dit stand zou moeten gaan houden. Ruim 104% zal voor veel bedrijven bijna onwerkbaar zijn.
Die vergelijkingen gaan ergens mank, het zijn verschillende producten.
Handel is toch meestal verschillende producten? Zou vreemd zijn als je voor 10 miljard aan bananen exporteert naar China en tegelijkertijd voor 10 miljard aan bananen importeert uit China.Die vergelijkingen gaan ergens mank, het zijn verschillende producten.
Als het gaat om iets als Iphones, dan heeft het Amerikaanse bedrijf er ook last van. Als ze in China zitten is het veelal omdat het zo goedkoop is.
Productie naar India, dat scheelt China veel geld.
Ewald Engelen zag ook wel kansen.
Productie naar India, dat scheelt China veel geld.
Ewald Engelen zag ook wel kansen.
Dan zit je iPhone ineens onder de poep. Wellicht toch maar naar Android dan als dat gebeurt.
Je bedoelt zoals Nederland met het eigen gas?Handel is toch meestal verschillende producten? Zou vreemd zijn als je voor 10 miljard aan bananen exporteert naar China en tegelijkertijd voor 10 miljard aan bananen importeert uit China.
Die afhankelijkheid is idd één van de redenen die de denkers achter Team Trump noemen. Als voorbeeld wordt oa de Covid19 Pandemie genoemd, mondkapjes...Het gaat Amerika idd pijn doen wat betreft elektronica. Aan de andere kant, is Amerika niet veel te afhankelijk geworden van China wat betreft sommige sectoren?
Precies wat de US wilt natuurlijk, minder geld naar China en meer uitgaven in eigen land en andere landen waarmee ze wel door 1 deur kunnen.Ik ben heel benieuwd hoe lang dit stand zou moeten gaan houden. Ruim 104% zal voor veel bedrijven bijna onwerkbaar zijn.