MuscleMeat

Handelsoorlog 2025. Hoe ontwijk jij producten uit de VS?

Ok

hq720.jpg
Je snapt em niet?

Maakt ook niet uit. Ik had die afbeelding al langer en vond de gepaste moment niet om hem te posten, dus daarom zomaar.
Ik ken t gevoel

1743741910000-1743879399064.jpg

Ja daar staat dus precies hetzelfde als in mijn post, alleen is dit de opinie van de andere kant die de straf legitiem vindt omdat ze, zoals de rechter oordeelde, oproept tot haat en geweld.

Maar het is gewoon vrijheid van meningsuiting EN ze heeft nogwel haar post gedelete. Desondanks krijgt ze zo'n zware straf. De UK is voorbeelden aan het stellen en de bevolking vast te kneden voor de moslim takeover die binnenkort plaats gaat vinden, door elke vorm van kritiek weg te zetten als haat en dit juridisch aan te pakken met keiharde straffen die buiten alle proporties zijn.

Ja daar staat dus precies hetzelfde als in mijn post, alleen is dit de opinie van de andere kant die de straf legitiem vindt omdat ze, zoals de rechter oordeelde, oproept tot haat en geweld.

Maar het is gewoon vrijheid van meningsuiting EN ze heeft nogwel haar post gedelete. Desondanks krijgt ze zo'n zware straf. De UK is voorbeelden aan het stellen en de bevolking vast te kneden voor de moslim takeover die binnenkort plaats gaat vinden, door elke vorm van kritiek weg te zetten als haat en dit uridisch aan te pakken met keiharde straffen die buiten alle proporties zijn.
Zie dat jij maar geen straf krijgt

shin-jimin-jimin.gif

Jij kan het oproepen tot haat vinden. Ik snap de emotionele reactie wel (emotioneel aangezien ze em later weer heeft verwijdert).

Een islamitische n*ger had net met een mes 13 kinderen neergestoken waarvan er 3 zijn overleden. Ziekelijk. Barbaars. Het zoveelste 'incident'.

Daar reageerde de vrouw (en duizenden anderen) terecht furieus op. Er waren zelfs protesten. Al deze mensen zijn opgepakt en vervolgt met keiharde straffen. Een fucking schande.

De overheid blijft maar de hand boven de islamtische hoofddoek houden. Zie nu ook dat blanken zwaardere straffen krijgen dan niet-blanken, de burgemeester van London voorrang gaat geven aan moslims bij huisvesting, ramadan promoten, janken dat islamofobir toeneemt, en helenaal niks doen aan de islamitische grooming gangs die duizenden blanke meisjes de prostitutie slavernij intrekt.

De vrouw heeft helemaal gelijk met haar uitspraken.

Jij kan het oproepen tot haat vinden. Ik snap de emotionele reactie wel (emotioneel aangezien ze em later weer heeft verwijdert).

Een islamitische n*ger had net met een mes 13 kinderen neergestoken waarvan er 3 zijn overleden. Ziekelijk. Barbaars. Het zoveelste 'incident'.

Daar reageerde de vrouw (en duizenden anderen) terecht furieus op. Er waren zelfs protesten. Al deze mensen zijn opgepakt en vervolgt met keiharde straffen. Een fucking schande.

De overheid blijft maar de hand boven de islamtische hoofddoek houden. Zie nu ook dat blanken zwaardere straffen krijgen dan niet-blanken, de burgemeester van London voorrang gaat geven aan moslims bij huisvesting, ramadan promoten, janken dat islamofobir toeneemt, en helenaal niks doen aan de islamitische grooming gangs die duizenden blanke meisjes de prostitutie slavernij intrekt.

De vrouw heeft helemaal gelijk met haar uitspraken.
Deze hoort dan weer hier beter?

A screenshot, opens new tab of her now deleted X post shows Connolly called for “mass deportation now” and for hotels housing immigrants to be set on fire.

Based.

Terug
Naar boven