apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja
Dankjewel, moest m twee keer spelen om hey stemgeluid te kunnen plaatsen.
Bedoel je niet de acteur die Iron Man speelt, Robert Downey jr.?Is uit Tropic Thunder waar Iron Maiden een n*ger speelt.
Denk niet dat ik deze film ooit gezien heb. Dat Ben Stiller erin zit is niet echt een aanmoediging daar verandering in aan te brengen.
Ja iron man. Iron maidenDankjewel, moest m twee keer spelen om hey stemgeluid te kunnen plaatsen.
Bedoel je niet de acteur die Iron Man speelt, Robert Downey jr.?
Discussies dat dit nu niet meer zou kunnen heb ik wel voorbij zien komen, oa bij Joe Rogan.
Denk niet dat ik deze film ooit gezien heb. Dat Ben Stiller erin zit is niet echt een aanmoediging daar verandering in aan te brengen.

Dat Ben Stiller erin zit is niet echt een aanmoediging daar verandering in aan te brengen.
En een devaluatie van de Yuan
Juan?! Het zit die Mexicaan niet mee hè.
Niet voor jou want jij bent anti-Russisch.Worden Chinese producten dan niet ook nog goedkoper voor ons. Er 's immers meer aanbod?
Het is nu niet alleen Trump die vol batshit gaat. China en de EU gaan er lekker in mee.
Het is nu niet alleen Trump die vol batshit gaat. China en de EU gaan er lekker in mee.
kijk: https://youtu.be/gDDguYksysk?si=lL_Gb-49YJo3Qwil
Ze komen nu bijna elke dag met verhooging van tariffs. Ik denk dat Trump er nu weer 100% bovenop gaat gooien.Dit voelt een beetje als twee pubers die elkaar het laatste koekje niet gunnen.
En ondertussen valt het koekje kapot op de grond.Dit voelt een beetje als twee pubers die elkaar het laatste koekje niet gunnen.
Ze komen nu bijna elke dag met verhooging van tariffs. Ik denk dat Trump er nu weer 100% bovenop gaat gooien.
Dan zitten we de keer daarna op 400% als hij weer verdubbelt.
Blackjack, double down.