MuscleMeat

Handelsoorlog 2025. Hoe ontwijk jij producten uit de VS?

Kan China niet gewoon hun shit nu naar Europa sturen.
En dan sturen sateliet bedrijfjes het naar de US om tariffs te omzeilen

Dus net zoals men Russische olie omzeilde via India en Europese spullen via o.a. Turkije naar Rusland stuurde?

Ondernemers vinden altijd wel maniertjes.
1744269802516.png

Oranje gek zegt onze coronatest fanaticus :roflol: :roflol:

Ja dus hoe zijn de regels opgesteld?

Want anders is het toch gewoon oorsprong Europa of oorsprong Afrika en omzeilen ze tariffs. Desnoods ander label erop plakken.
Volgens mij zijn die tariffs er gekomen middels een presidential decree, dus niemand kan het weten hoe de implementatie gaat zijn, als het überhaupt al doorgaat.

Obama, Hillary, Pelosi, Schumi, etc, allemaal riepen ze dar China hard aangepakt moet worden met tariffs.
En nu Trump dat daadwerkelijk doet doen ze alsof dit idee gestoord is.

Obama, Hillary, Pelosi, Schumi, etc, allemaal riepen ze dar China hard aangepakt moet worden met tariffs.
"Ja, maar niet zo..."

Net als een vrouw regeringsleider kan worden..... "Ja, maar niet die rechtse/conservatieve/niet-woke..."

Of ze riepen het slechts voor de bühne en het was nooit het plan.

Waren zij niet voor gerichte en (product)specifieke tarieven die nog enigszins behapbaar waren?

Daar zat ik me ook al over te verbazen, maar ik vond het al sympathieker dan die naaiende morbide obeesen.
De grap is natuurlijk omdat (bepaalde) Amerikaanse films niet meer worden geshowed in China. Vandaar de Avengers. Maar des te verbazender dat Harry ertussen doet.

Terug
Naar boven