Uit 2018 waarvan de laatste update begin 2022 is geweest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit 2018 waarvan de laatste update begin 2022 is geweest?
Ik heb niet zo snel bang als jou.Uit 2018 waarvan de laatste update begin 2022 is geweest?![]()
De berekening voor de tarieven zijn simpelweg de trade deficit doorgerekend naar een percentage over alle producten.De "berekeningen" kloppen van geen kant, met als extreme voorbeeld Lesoto.
ios16 is ook EOL hoorWelke Android versie kan je daar maximaal op draaien? Op een iPhone X ook uit 2017 kan je iOS 16 ui5 2022 draaien die nog steeds geüpdate wordt.
Zelf heb ik een MacBook uit 2018 en twee iPad’s eentje uit 2018 en eentje uit 2021 en dat werkt allemaal nog vlekkeloos. Een derde reserve iPad uit 2017 is zo erg misbruikt door de kinderen dan de homebutton niet meer werkt, maar buiten dat doet doe het ook gewoon nog prima.
Nu ja, 8 jaar nadat een telefoon waar dat maximaal op draait ís uitgekomen, bij de LG van jouw was dat na 5 jaar al het geval.ios16 is ook EOL hoor
![]()
Bij android is dat wat moeilijker door de schil erover, maar meer merken doen nu langere updates. Een betere vergelijking zou met pixel toestellen van google zelf zijn.Nu ja, 8 jaar nadat een telefoon waar dat maximaal op draait ís uitgekomen, bij de LG van jouw was dat na 5 jaar al het geval.
Als Fox nu gaat roepen dat Trump debiel bezig is maakt de kans wel groter dat hij goed bezig is.

Idd 7 jaar op de s24, incl beveiligingsupdates.Ik geloof dat Pixel en Samsung nu langere updates geven op nieuwe toestellen dan Apple. Minimaal 7 jaar de nieuwste software en dan nog 2 jaar beveiligingsupdates?
Als je in 2025 een nieuwe koopt ben je op zijn vroegst pas in 2033 niet meer op de nieuwste versie van Android en in 2035 niet meer up to date met beveiliging.
Apple is tot nu toe altijd veel royaler geweest op dat vlak dan waartoe ze zich hebben gecommitteerd.Ik geloof dat Pixel en Samsung nu langere updates geven op nieuwe toestellen dan Apple. Minimaal 7 jaar de nieuwste software en dan nog 2 jaar beveiligingsupdates?
Als je in 2025 een nieuwe koopt ben je op zijn vroegst pas in 2033 niet meer op de nieuwste versie van Android en in 2035 niet meer up to date met beveiliging.
Ook royaal wat je ervoor betaald 😂Apple is tot nu toe altijd veel royaler geweest op dat vlak dan waartoe ze zich hebben gecommitteerd.
Klopt, de kans dat je een Iphone nieuw koopt en gebruikt tot de software outdated is is vrij klein, maar dat is inmiddels voor Android niet anders.Apple is tot nu toe altijd veel royaler geweest op dat vlak dan waartoe ze zich hebben gecommitteerd.
Ook daarin wijkt ik dus af.Klopt, de kans dat je een Iphone nieuw koopt en gebruikt tot de software outdated is is vrij klein, maar dat is inmiddels voor Android niet anders.
Hoe ga je om met de accu problemen of gebruik je hem echt weinig?
Ik denk dat het voor de meesten mensen efficiënter is een Android te kopen en daar korter mee te doen dan een Iphone.Apple is tot nu toe altijd veel royaler geweest op dat vlak dan waartoe ze zich hebben gecommitteerd.
Geen idee wat je met accuproblemen bedoelt. Mijn vorge heb ik volgens mij ruim 4 jaar gebruikt en toen had hij weer eens het trottoir gekust en vond ik hem de prijs van een nieuw scherm niet waard.Hoe ga je om met de accu problemen of gebruik je hem echt weinig?
Maar ik moet eerlijk toegeven dat als ik thuis op mijn werk of in de auto ben ik hem best vaak gewoon even laag op laden als ik een podcast luister.Ik heb ook de goedkoopste iPhone die er isIk denk dat het voor de meesten mensen efficiënter is een Android te kopen en daar korter mee te doen dan een Iphone.
Een vrouw die ik ken via werk heeft de duurste of bijna duurste Iphone, veel verder dan bellen, foto's, appen en af en toe een mailtje komt ze niet. Ze heeft deze telefoon bij haar abbo, grote kans dat ze die ook weer gaat vervangen tussen de 2 en de 4 jaar. Daar heb je best veel A34's met een sim-only abbo voor.
Apple is vooral prettig als je ermee moet werken en dat alles dan met elkaar werkt.