Fitness Seller

Havoc Log 14-01-2008

Bezoekers in dit topic

ik zou naar de 200g eiwit gaan in jouw geval..
 
keigoeie log....maar waar haalje die Havoc???
 
het gaat om vetvrije spiermassa, Leeman..

lichaamsgewicht - lichaamsvet x 2,3 gr. eiwit
 
oeps dat was ik ff vergeten :p
 
ff duidelijk maken dat ik ALTIJD erg hoog in mn eiwit zit, 3gram normaal per kg vvm. dit werkt vrij goed voor me.
 
ff duidelijk maken dat ik ALTIJD erg hoog in mn eiwit zit, 3gram normaal per kg vvm. dit werkt vrij goed voor me.

vetvrije massa in kg. x 3gr. eiwitten = niet verkeerd :D
 
ik heb wel altijd me twijfels erbij of dat wel zo gezond is voor je organen (mn nieren, lever), ook al drink je 3/4 liter vocht op een dag
 
ik heb wel altijd me twijfels erbij of dat wel zo gezond is voor je organen (mn nieren, lever), ook al drink je 3/4 liter vocht op een dag

wat.. die eiwitten of Havoc?
 
eiwitten. ja dat havoc niet goed voor je organen is staat buiten kijf, maar dat neem je maar een paar weekies. en waarschijnlijk hoge eiwitiname bijna altijd
 
Is het nou echt nodig om een nakuur te nemen na Havoc?
Ik lees heel veel verschillende dingen en zo ja, is mariadistel voldoende of moet je iets anders nemen.
 
ff duidelijk maken dat ik ALTIJD erg hoog in mn eiwit zit, 3gram normaal per kg vvm. dit werkt vrij goed voor me.

Was nolvadex nou echt nodig of voldeed 6-oxo?
Of helemaal niks nodig zoals andere het suggereren
 
Is het nou echt nodig om een nakuur te nemen na Havoc?
Ik lees heel veel verschillende dingen en zo ja, is mariadistel voldoende of moet je iets anders nemen.
mariadistel is natuurlijk never nooit voldoende als een pct, is slechts goed voor lever.

Was nolvadex nou echt nodig of voldeed 6-oxo?
Of helemaal niks nodig zoals andere het suggereren

i blijf by better safe then sorry ipv allerlei theorieen, ik weet dat nolva tried and proven is dus ik neem het gewoon tot er echt hard bewijs is dat het niet nodig is.
 
waar blijven je pics dude, gezien je goede stats :D
 
ja man, we want pics :D
 
hele leuke gains gehad in zo een korte tijd


Ps. jou quote :p :

thx, laat fullbody wachten tot ik de 100kg gepasseerd ben en een dikke waxbeurt, wat ik op me benen heb zit ook op me upper........ghehehe, 1 keer shaven en de week erop is het nog erger


before en after pics ofzo....
 
ff duidelijk maken dat ik ALTIJD erg hoog in mn eiwit zit, 3gram normaal per kg vvm. dit werkt vrij goed voor me.
Vind je dat hoog. Ik dacht dat dat toch wel normaal was. Ik zit toch ook wel aan de 280/300 per dag.
 
Back
Naar boven