Fitness Seller

Havoc Log 14-01-2008

Bezoekers in dit topic

:rolleyes: Alsof webshops tegenwoordig fake Havoc verkopen

Er zijn genoeg webshops die troep verkopen. Maar als jij iets heb besteld en de volgende keer een pot met een ander deksel krijgt ga je toch twijfelen. Het komt in ieder geval niet uit de buurt, het komt van de andere kant van de wereld. Anders had ik het daar gevraagd.
 
welke site is dat wel niet dan?
 
Dan ga ik toch in overtreding? Havoc schijnt gewoon aas te zijn of niet?

lol en bb.com wordt wel gewoon in openbaar genoemd. is het daar ineens geen aas meer?
 
hehe zie al een hoop lekkers er tussenstaan idd :p
 
ik was normaal eigenlijk nog van plan om updates te houden over mn nakuur etc.
na een aantal vragen waarom ik dit niet deed zal ik even snel de reden vertellen.

heb halverwege mn pct zo ongeveer dankzij een grove fout(lees trap)van mn spotter tijdens t squatten mn knieband gescheurt, en mn schouder flink vertyft.

maar het gaat om mn knie, dus was en ben voorlopig niet in staat te trainen.
hoe de pct dus gaat die ik wel afgemaakt heb kan ik niet genuanceerd zeggen.

ik denk dat ik onderhand wel alles van mn kuur en meer kwijt ben.
even een lekker k*t depri moment maar ik trek er wel door heen en ga erna alleen maar harder terugkomen.

so thats why.
 
Ow is dat ff klote van je spotter :s beterschap bro!
 
Damn kerel dat is echt zwaar Arelaxt. Dat het snel genezen mag zijn en je spiergeheugen je niet in de steek laat!
 

International orders?
At this time we are not accepting international credit card orders. All international orders are shipped prepaid with US funds. Email for quote. Dps Nutrition is not responsible for any taxes, tariffs, customs restrictions, or other regulations that apply in countries outside the United States. Please contact you customs officials if you have any questions. Any package returned because of customs, product illegality in a specific country, etc., shipping charges will not be refunded.

???

hoe heb jij betaald dan??
 
ik was normaal eigenlijk nog van plan om updates te houden over mn nakuur etc.
na een aantal vragen waarom ik dit niet deed zal ik even snel de reden vertellen.

heb halverwege mn pct zo ongeveer dankzij een grove fout(lees trap)van mn spotter tijdens t squatten mn knieband gescheurt, en mn schouder flink vertyft.

maar het gaat om mn knie, dus was en ben voorlopig niet in staat te trainen.
hoe de pct dus gaat die ik wel afgemaakt heb kan ik niet genuanceerd zeggen.

ik denk dat ik onderhand wel alles van mn kuur en meer kwijt ben.
even een lekker k*t depri moment maar ik trek er wel door heen en ga erna alleen maar harder terugkomen.

so thats why.

beterschap ook van Pietje..
 
ik was normaal eigenlijk nog van plan om updates te houden over mn nakuur etc.
na een aantal vragen waarom ik dit niet deed zal ik even snel de reden vertellen.

heb halverwege mn pct zo ongeveer dankzij een grove fout(lees trap)van mn spotter tijdens t squatten mn knieband gescheurt, en mn schouder flink vertyft.

maar het gaat om mn knie, dus was en ben voorlopig niet in staat te trainen.
hoe de pct dus gaat die ik wel afgemaakt heb kan ik niet genuanceerd zeggen.

ik denk dat ik onderhand wel alles van mn kuur en meer kwijt ben.
even een lekker k*t depri moment maar ik trek er wel door heen en ga erna alleen maar harder terugkomen.

so thats why.

Beterschap bro, zoals je zegt zul je beter terugkeren.
 
Back
Naar boven