AndroidHealthClinic

Heb ik een beetje aanleg?

• Topic Starter Topic Starter
Wat een epic uitspraak dit :roflol: die verdient een plaatsje in mijn sig!

Hahaha jij bent te zielig voor woorden wist je dat :D

Ik had er meer uit kunnen halen, uiteraard!
Maja als jullie goed lezen zien jullie dat ik het rustig aan doe.
Er is progress, zonder veel te doen, dus ik heb, hoe zullen we het zeggen, schijt aan jullie comments :roflol:

heb je al zichtbare abZ ?

Waar doel je op? :rolleyes:

Het gaat, maar ik train meer m'n borst en biceps&triceps.
Dat maakt het figuur mooier vind ik. Abs is voor mij een bijzaak.

Zo... En nu komt er natuurlijk heel veel leuk gezeik. :D

Dat was je begindoel ;)

ok je traint je borst en armen, maar ook je rug & benen?

op hoeveel KG zit je nu ?

Als ik eerlijk moet zijn heb ik me nog niet verdiept in mijn rug en benen.
Kan zijn dat ik rug wat meetrain met sommige oefeningen, maar ik denk het niet.
Ik zit op voetbal, dus daar doe ik veel met mijn benen, maar dat zijn andere krachten als dat je moet leveren in de gym enzo, dus dat tel ik niet echt mee.

Ik zit op voetbal, dus daar doe ik veel met mijn benen, maar dat zijn andere krachten als dat je moet leveren in de gym enzo, dus dat tel ik niet echt mee.

en nog een sig waardige uitspraak :o

als je de schijt aan de comments heb, delete gewoon je foto's en post hier niet meer

Hmm ja zou ik kunnen doen.
Maja die reacties van jullie zijn wel heerlijk om te lezen :roflol:

Kijk is aan, iedereen blij :D

Achja, niet iedereen neemt de sport even serieus...

kerel met die instelling neem je twee stappen terug in de evolutie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: gmt
kerel met die instelling neem je twee stappen terug in de evolutie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha fantastisch...

Maar even serieus, t menneke is net 15. Laat hem lekker aanklooien, kan helemaal geen kwaad. Heeft nog alles tijd om alles later bij te werken.

Op je 15e moet je gewoon lol maken. De rest komt later.

Haha fantastisch...

Maar even serieus, t menneke is net 15. Laat hem lekker aanklooien, kan helemaal geen kwaad. Heeft nog alles tijd om alles later bij te werken.

Op je 15e moet je gewoon lol maken. De rest komt later.

heb je gelijk in, maar bij het geven van tips krijg je dit

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

dus

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

en nog een sig waardige uitspraak :o

als je de schijt aan de comments heb, delete gewoon je foto's en post hier niet meer

loastres heeft het hem al verteld en vervolgens antwoord hij doodleuk met

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Hmm ja zou ik kunnen doen.
Maja die reacties van jullie zijn wel heerlijk om te lezen :roflol:

dan zijn mensen toch gauw klaar?

heb je gelijk in, maar bij het geven van tips krijg je dit

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

dus

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

loastres heeft het hem al verteld en vervolgens antwoord hij doodleuk met

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

dan zijn mensen toch gauw klaar?

Ja ok eensch...

Wat wel nog meespeelt, als je dit hele topic doorleest zie je hoe triest gasten van soms mijn leeftijd (28) tegen hem lopen te b**chen. Heel heel triest. Een paar pagina's geleden heb ik Scootert vrij uitgebreid beantwoord en ik denk dat daar weinig aan af te dingen valt, al zeg ik het zelf. Dus niet moeilijk gaan doen met schema's, 6 maaltijden per dag etc. Gewoon je lichaam rustig en met enige lol klaarstomen voor de sportschool als hij 16 is.

Dat is hij nu aan het doen geloof ik, lekker op zn eigen manier. Hij is 15, doet zn ding, leert nog de principes van BB en leert ook hoe zn lichaam reageert op trainen. Hij is lekker bezig met zn armen en borst, is nog te jong om al zn tijd er aan te besteden, en de groei die hij daar ziet houdt hem gemotiveerd om door te gaan. Dat kan ik alleen maar toejuichen.

Op de eerste pagina's lijkt het net of hier allemaal beesten een toen nog 14-jarig ventje (met alle respect) zomaar zitten af te maken. Ik vind het al heel wat dat hij daar boven staat. Ik denk ook dat hij daar op doelde. Dat hij dan ongemeend mensen die wel serieus advies willen geven schoffeert is wellicht niet zo heel oplettend, maar dat mogen we hem niet kwalijk nemen denk ik.

Enfin, dat snapt hij zelf ook wel denk ik. Verder heb je helemaal gelijk hoor ;), maar even voor het plaatje; zie de foto's en bedenk dat hij 15 jaar is. NOgmaals, hij is gewoon lekker bezig. Houden zo.

Leeftijd word soms een beetje uit het oog verloren hier ;)

Kijk aan, jullie snappen um helemaal :thumbs:

Ben nu weer bezig met lezen over oefeningen, ook voor rug en alles.
Beetje uitzoeken hoe het werkt, en trainen wanneer ik er zin in heb.
Zie zelf al progress, ook aan de kracht die ik krijg (jaja dat is ook leeftijd ontwikkeling, maar ook van 't trainen)

Kijk aan, jullie snappen um helemaal :thumbs:

Ben nu weer bezig met lezen over oefeningen, ook voor rug en alles.
Beetje uitzoeken hoe het werkt, en trainen wanneer ik er zin in heb.
Zie zelf al progress, ook aan de kracht die ik krijg (jaja dat is ook leeftijd ontwikkeling, maar ook van 't trainen)

kijk een duidelijk helder antwoord, vooral het lezen over oefeningen. goed zo jongen.
het is niet zo moeilijk.

zal binnen kort een beter plaatje posten ;)

succes met leren en knallen

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Ja ok eensch...

Wat wel nog meespeelt, als je dit hele topic doorleest zie je hoe triest gasten van soms mijn leeftijd (28) tegen hem lopen te b**chen. Heel heel triest. Een paar pagina's geleden heb ik Scootert vrij uitgebreid beantwoord en ik denk dat daar weinig aan af te dingen valt, al zeg ik het zelf. Dus niet moeilijk gaan doen met schema's, 6 maaltijden per dag etc. Gewoon je lichaam rustig en met enige lol klaarstomen voor de sportschool als hij 16 is.

Dat is hij nu aan het doen geloof ik, lekker op zn eigen manier. Hij is 15, doet zn ding, leert nog de principes van BB en leert ook hoe zn lichaam reageert op trainen. Hij is lekker bezig met zn armen en borst, is nog te jong om al zn tijd er aan te besteden, en de groei die hij daar ziet houdt hem gemotiveerd om door te gaan. Dat kan ik alleen maar toejuichen.

Op de eerste pagina's lijkt het net of hier allemaal beesten een toen nog 14-jarig ventje (met alle respect) zomaar zitten af te maken. Ik vind het al heel wat dat hij daar boven staat. Ik denk ook dat hij daar op doelde. Dat hij dan ongemeend mensen die wel serieus advies willen geven schoffeert is wellicht niet zo heel oplettend, maar dat mogen we hem niet kwalijk nemen denk ik.

Enfin, dat snapt hij zelf ook wel denk ik. Verder heb je helemaal gelijk hoor ;), maar even voor het plaatje; zie de foto's en bedenk dat hij 15 jaar is. NOgmaals, hij is gewoon lekker bezig. Houden zo.

@ dikgedrukt.
dat staat ten alle tijden voorop.

het plaatje moet je filosofisch bekijken. ;) ik heb ook zo een maatje en die heeft van zijn 13de tot zijn 25ste enkel de biceps en borst getraind, kerel loopt voorovergebogen, als een aap. het plaatje was meer preventief bedoeld.:)

TS
maar goed scootert, ik hoop dat je dat beseft, je krijgt er spijt van enkel bepaalde spiergroepen te trainen, zeker in een groeifase waarin jij verkeerd. probeer idd alle spiergroepen te trainen

Terug
Naar boven