tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al met al lijkt het mij wel een goed voedingsschema.
Ik let er eigenlijk totaal niet op, ik eet gewoon wanneer ik zin heb, en waar ik zin in heb.

Niet gek als je voorheen 2 boterhammen at en een pakje yogo yogo dronk..Hoezo?
Ja als ik goed gespierd wil worden moet ik er op letten.
Maar zoals ik hiervoor al heb gezegd, ik doe het rustig aan. Ik eet al op goed niveau, en ik heb geen zin om mijn hele ritme en lust om te gooien...
Edit: Buiten dat... Ik ben 2,5 kg in 1 maand aangekomen. Dat vind ik zo weinig nog niet hoor?

Ik ben nu trouwens ong 1,83 m, en weeg 67,5 kilo.
Ik eet per dag ong dit:
's Morgens: Bak vanille yoghurt met redelijk veel muësli erdoor.
10 uur: 2 boterhammen op school
12 uur: 2 boterhammen op school
Op school varieerd het beleg. Soms is het pasta, dan weer worst, maar wel vaak pindakees erop.
Als ik dan om 2 uur ofzo uit ben en ik kom thuis dan eet ik een boterham ofzo als ik honger heb. Soms ook een banaan.
Dan rond kwart voor 6 avond eten, waarbij ik m'n bord ook goed volschep.
We eten thuis goed gevarieerd.
Ik ben trouwens een vleeseter 1e klas...
En 's avonds eet ik nog een koekje.
Drinken:
's morgens 1 glas, ong 250 ml, halfvolle melk.
Dan op school, om 10 en 12 uur samen een flesje met aanmaak, 0,5 liter flesje is dat.
Dan als ik thuis ben neem ik 1 of 2 bekers van 250 ml ranja, of melk net waar ik zin in heb.
En 's avonds neem ik bij het koekje ook een beker melk.
Dankje bram
Nah, 15 per dag?
Ik vind het wel best zo.
En dat kwark en alles kan ook de hort op, ik ga niet allemaal van die rare dingen kopen en dat allemaal eten enzo.
Ik eet genoeg, geloof me. Ik had net honger en heb ook al weer 2 boterhammen gegeten.
Met deze voeding kan ik heus nog wel een nette vooruitgang boeken lijkt me.![]()
die verdient een plaatsje in mijn sig!