XXL Nutrition

Hendrie's V2 log

Bezoekers in dit topic

mate! Effe geen zin in gehad klopt ben weg bij ibo en ben sinds vorige week weer geweldig geholpen door de jongens van body central dus sinds een week weer volle bak bezig ma nog effe geen zin om te loggen ma updates blijf ik geven gok over 2weekjes wel effe fotootje met stats op moment weer effe wat vet droppen en vocht

sorry:(

Das jammer, maar de jongens van Body Central zijn toppers. Ik ga nadat ik klaar ben met hun course ook massa bouwen onder hun begeleiding.
 
Laatst bewerkt:
Jammer man, hoop dat je binnenkort toch weer wat gaat loggen.
Leuk vooruitzicht om naar een wedstrijd toe te werken.
komt goed kerel

Das jammer, maar de jongens van Body Central zijn toppers. Ik ga nadat ik klaar ben met hun course ook massa bouwen onder hun begeleiding.

Dat zijn zeker toppers!
 
Als ik hard aanspan komen de lijnen weer terug in me buik:):)
 
Kijk aan! Dat is goed nieuws! Wat voor dieet volgg je momenteel?

Ah heel simpel eigelijk groente kip vis havermout eieren standaart nog eigelijk kijke hoe ik hier op ga dan aanpassingen doen en 1dag in de week junk:) ma niet teveel suikers dan
 
Ah heel simpel eigelijk groente kip vis havermout eieren standaart nog eigelijk kijke hoe ik hier op ga dan aanpassingen doen en 1dag in de week junk:) ma niet teveel suikers dan

Dieet van Jeff en davor?
 
8x260leg press pr vanavond
 
Na2weken mogen we weer dagje junken:D

Tot 12uur aant schema gehouden

Planning voor vandaag

12boterhamen met kaas 6tosties met curry.
3eiwit repen van xxl
Bord patat 2/3snacks erbij met saus
Zak oven backend chips.

Dan weer weekje op dieet en zaterdag check up bij little bigman
 
Mooi, geniet ervan!
 
Geniet ervan Hendrie! Je hebt het verdiend, want ben ervan overtuigd dat LBM je geen makkelijk dieet heeft gegeven!:D
 
Na2weken mogen we weer dagje junken:D

Tot 12uur aant schema gehouden

Planning voor vandaag

12boterhamen met kaas 6tosties met curry.
3eiwit repen van xxl
Bord patat 2/3snacks erbij met saus
Zak oven backend chips.

Dan weer weekje op dieet en zaterdag check up bij little bigman

haha lekker :) Ik kan ook altijd heerlijk van me junk genieten na een week op vis rijst en broccoli te geleefd hebben haha.
 
Zaterdag na little bigman
 
Hoe is het gegaan maat?
 
Hoe is het gegaan maat?

Je lekker eigelijk super lekker getraind samen en over me shape was hij super tevreden in 4weken tijd enorm veel vet en vocht kwijt geraakt en kwa bw heel weinig ma ingeleverd dus we zijn echt aan kwaliteit aan het werken nu! Vanaf morgen wel tandje erbij schakelen over op hoge lage dagen is kijken hoe we daar op reageren!
 
Je lekker eigelijk super lekker getraind samen en over me shape was hij super tevreden in 4weken tijd enorm veel vet en vocht kwijt geraakt en kwa bw heel weinig ma ingeleverd dus we zijn echt aan kwaliteit aan het werken nu! Vanaf morgen wel tandje erbij schakelen over op hoge lage dagen is kijken hoe we daar op reageren!
Klinkt goed! Ben benieuwd wat het nieuwe plan voor je gaat doen:D
 
84,7kilo vanmorgen shape begind langzaam weer te komen
 
Back
Naar boven