AndroidHealthClinic

Hendrie's V2 log

mate! Effe geen zin in gehad klopt ben weg bij ibo en ben sinds vorige week weer geweldig geholpen door de jongens van body central dus sinds een week weer volle bak bezig ma nog effe geen zin om te loggen ma updates blijf ik geven gok over 2weekjes wel effe fotootje met stats op moment weer effe wat vet droppen en vocht

sorry:(

Das jammer, maar de jongens van Body Central zijn toppers. Ik ga nadat ik klaar ben met hun course ook massa bouwen onder hun begeleiding.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik hard aanspan komen de lijnen weer terug in me buik:):)

8x260leg press pr vanavond

Na2weken mogen we weer dagje junken:D

Tot 12uur aant schema gehouden

Planning voor vandaag

12boterhamen met kaas 6tosties met curry.
3eiwit repen van xxl
Bord patat 2/3snacks erbij met saus
Zak oven backend chips.

Dan weer weekje op dieet en zaterdag check up bij little bigman

Mooi, geniet ervan!

Geniet ervan Hendrie! Je hebt het verdiend, want ben ervan overtuigd dat LBM je geen makkelijk dieet heeft gegeven!:D

Na2weken mogen we weer dagje junken:D

Tot 12uur aant schema gehouden

Planning voor vandaag

12boterhamen met kaas 6tosties met curry.
3eiwit repen van xxl
Bord patat 2/3snacks erbij met saus
Zak oven backend chips.

Dan weer weekje op dieet en zaterdag check up bij little bigman

haha lekker :) Ik kan ook altijd heerlijk van me junk genieten na een week op vis rijst en broccoli te geleefd hebben haha.

Geniet ervan Hendrie! Je hebt het verdiend, want ben ervan overtuigd dat LBM je geen makkelijk dieet heeft gegeven!:D

haha lekker :) Ik kan ook altijd heerlijk van me junk genieten na een week op vis rijst en broccoli te geleefd hebben haha.

Dankje jongens vandaag weer op koolvis geleefd gisteren waare het alleen 7xxl reepjes geworden:D

Zaterdag na little bigman

Hoe is het gegaan maat?

Je lekker eigelijk super lekker getraind samen en over me shape was hij super tevreden in 4weken tijd enorm veel vet en vocht kwijt geraakt en kwa bw heel weinig ma ingeleverd dus we zijn echt aan kwaliteit aan het werken nu! Vanaf morgen wel tandje erbij schakelen over op hoge lage dagen is kijken hoe we daar op reageren!

Je lekker eigelijk super lekker getraind samen en over me shape was hij super tevreden in 4weken tijd enorm veel vet en vocht kwijt geraakt en kwa bw heel weinig ma ingeleverd dus we zijn echt aan kwaliteit aan het werken nu! Vanaf morgen wel tandje erbij schakelen over op hoge lage dagen is kijken hoe we daar op reageren!
Klinkt goed! Ben benieuwd wat het nieuwe plan voor je gaat doen:D

84,7kilo vanmorgen shape begind langzaam weer te komen

Terug
Naar boven