XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi fysiek! Die lijnen in je buik :heart:

Maar damn 1000 kcal.. hoe dan? Ik zit bijna 2 x zo hoog en loop ik al te klagen

Wauw, topfoto weer van je fantastische shape! :heart:

Ik snap je wat betreft de 1000-1100kcal, op een bepaald moment trek je het gewoon niet meer.
Niet fysiek en niet mentaal...

Ergens ben ik het niet eens met de foto. In real life vind ik dat ik er beter bij sta, in ieder geval hardere abs. Maar misschien heb ik een vertekend beeld. :eyes:

We hebben gisteren niet gesport.. Ik voel me al een tijdje niet zo geweldig en nu komt de mooiste week van de maand er ook aan en dan voel ik me sowieso vaak wat ellendiger (lees een verschrikkelijke emotionele heks met stemmingswisselingen van hier tot aan daar) dus toen Pun zei dat hij liever vandaag gaat sporten.. COUNT ME IN BITCHES! :emo:
Je hebt zowieso een vertekend beeld! Maar wie niet hier?:dunno: Je ziet er super uit..

Ik wens @Punjab vast een fijne week toe zie ik al!:angstig:
Succes met de training vandaag alvast:woot:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
ik kijk uit naar je ochtendkrantje :D :o wel blijven shine, het zonnetje schijt ook voor jou :p

:roflol: bereid je maar voor!

Ik vind het wel bizar laag hoor, maar als je er op functioneert....

Wel mooie shape though! :yes:

Ik ook :sad: maar je moet wat hè, ik zou graag meer eten, maar dan zou ik niet zo op de foto staan :P

:roflol:

En @HillR , foto's vertellen altijd een andere waarheid dan je eigen optiek.
Desalniettemin een top shape heb je!

:P Ja, dat is ook zo. Ik vind op deze foto dat mijn buik veel dikker en chubbier is dan dat het in real life is. Alle andere foto's die ik heb die vanwege het gebrek aan kleding niet echt te delen zijn :roflol: staat mijn buik er veel scherper en strakker op. Ik vind dat zo kansloos!

Mooie progressie Hill! Mooie lijntjes op je benen. nice!

Thanks! :D Wel grappig, als ik dan op de bank zit met korte broek ofzo, zit ik continu mijn benen aan te spannen en te draaien en bohhh super mooie lijnen.. pak mijn telefoon er bij "nope, nothing". :emo:

Mooi fysiek! Die lijnen in je buik :heart:

Maar damn 1000 kcal.. hoe dan? Ik zit bijna 2 x zo hoog en loop ik al te klagen

Ja... en dan te bedenken dat ik vorig jaar regelmatig rond de 800-1000 kcal zat en dan ook nog veel cardio deed.
Ik haat het echt dat ik het dit jaar minder goed trek om zo laag te zitten, ik vind dat ik dat gewoon zou moeten kunnen.. Ik ben maar een meisje van 1.50 en 55kg.. dus. :eyes:

ja idd das maar een halve :pizza: kun je daarvan leven :dunno:

Kun je nagaan hoe ellendig mijn leven is. Ik zou maar een halve pizza mogen eten en dan is mijn kcalbudget al op...:treuren::treuren::treuren::treuren: Daarom vind ik dat ik ook het recht heb om zo te klagen!

Wauw, topfoto weer van je fantastische shape! :heart:

Ik snap je wat betreft de 1000-1100kcal, op een bepaald moment trek je het gewoon niet meer.
Niet fysiek en niet mentaal...

Thanks babe!

Klopt helemaal, ik begrijp alleen niet goed waarom en zou het zo graag willen volhouden, want dat betekent dan wel dat ik in het weekend gewoon kan eten wat ik wil - tot op zekere hoogte.

Je hebt zowieso een vertekend beeld! Maar wie niet hier?:dunno: Je ziet er super uit..

Ik wens @Punjab vast een fijne week toe zie ik al!:angstig:
Succes met de training vandaag alvast:woot:

Thanks!

Om nog even terug te komen op het vrienden verhaal he..:scold:

Pun zou vrijdagavond uitgaan met een vriend en om die reden zou ik - vanwege tijdsefficiency, je weet - op familiebezoek gaan in Friesland. Je raad het al natuurlijk, die vriend zegt net af. Wooptyfuckingdo! Want ik moet nu natuurlijk wel gewoon afreizen naar Friesland :grumble:

Gaat mijn tijdsefficiency!!!!! :yell::yell::yell::yell::yell::yell::yell::yell::yell: Leuk hoor, vrienden (en familie :treuren:)

Beter een goede buur dan een verre vriend.. Wait Whut?! :mad:

Om nog even terug te komen op het vrienden verhaal he..:scold:

Pun zou vrijdagavond uitgaan met een vriend en om die reden zou ik - vanwege tijdsefficiency, je weet - op familiebezoek gaan in Friesland. Je raad het al natuurlijk, die vriend zegt net af. Wooptyfuckingdo! Want ik moet nu natuurlijk wel gewoon afreizen naar Friesland :grumble:

Gaat mijn tijdsefficiency!!!!! :yell::yell::yell::yell::yell::yell::yell::yell::yell: Leuk hoor, vrienden (en familie :treuren:)
Mèèn, afzeggers en laat komers kan ik zowieso wel schieten:schoot:

Dan kan er wel gezellig iemand mee naar Friesland. :)

Kijk, dat is dus precies wat ik bedoel :mad: BAH!

• #2.252
Beter een goede buur dan een verre vriend.. Wait Whut?! :mad:

hihi, beter een supergoede vriendin :cheer:

Mèèn, afzeggers en laat komers kan ik zowieso wel schieten:schoot:

Hoewel onze sociale wereld vrij beperkt is ken ik niemand die niet te laat komt :roflol: Pun en ik zijn altijd heel stipt maar ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat iemand op tijd is als er met ons is afgesproken :roflol:

Doe ik!! ik ga dr echt voor zitten!! :p

Haha leuk!

Dan kan er wel gezellig iemand mee naar Friesland. :)

Dat wordt hem niet meer, helaas.

Kijk, dat is dus precies wat ik bedoel :mad:

Je begrijpt het niet hè..

Laatst bewerkt:
ik zit ook in die trein....moet je wel wat terug zeggen hoor :mad:

goi met no ut buutenlan..freslan...oat moarn :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Heb vernomen dat dit een klaagtopic is geworden?

Ik voel mij nog steeds kloten. Gisteren twee keer gekotst wel 20keer naar de wc en ik ben nu een afgestudeerd natuurpoeper. :(

• #2.260
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven