Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Nette training! Ik doe nu ook minder oefeningen in mijn LB dagen door meer focus op squat en DL.
In het begin is dat raar, want ik had gevoel niets te doen :p Tot je de volgende dag uit bed kruipt en amper de trap af kan, dan weet je wel dat die oefeningen efficiënt genoeg zijn en er geen miljoen miljard andere bij moeten.

Feli met jullie houten jubileum! :cheer:

Thanks! Ja, het voelt echt alsof ik geen ruk heb uitgevoerd.. al hoewel ik behoorlijk spierpijn heb. Ik weet ook wel dat meer niet altijd beter is, maar toch... hihi

Dankjewel!

daar kun je zeker mee doorgaan....ga ze maar alvast inlopen :)

heb je al schoenen voor het volgende festival? :D

Die ben ik nu alvast aan het inlopen op werk
D7E94D25-B9D3-4B78-8E8D-3CDFE4F0301A.jpeg

Ja toch :D Al moeten we nu wel wat verzinnen om ze weer te kunnen stallen, want de twee laatste schoenenkasten zitten vol inmiddels....

Onze bankrekening denkt daar heel anders over :roflol: :emo: :sad:

Echt he... :eyes:

Een bankrekening hoort niet te denken :D

:haha:

Die van ons is fucking slim helaas :emo:
En betweterig.. Met zijn "zou je dat nou WEL DOEN?!" push meldingen enzo :roflol:

:roflol:

sad but true.

Die ben ik nu alvast aan het inlopen op werk
D7E94D25-B9D3-4B78-8E8D-3CDFE4F0301A.jpeg

Die zijn mooooooi :eek:
Maar ik zou ze niet teveel inlopen, kwestie van nog rechtop te kunnen staan zonder pijn aan het einde van de dag :roflol:
Ik ga ervan uit dat je reserveschoenen mee hebt om te fietsen? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.205
Die zijn mooooooi :eek:
Maar ik zou ze niet teveel inlopen, kwestie van nog rechtop te kunnen staan zonder pijn aan het einde van de dag :roflol:
Ik ga ervan uit dat je reserveschoenen mee hebt om te fietsen? :p

Leuk he, die zijn voor vanavond als we uit eten gaan, maar wil niet als een pasgeboren hert aankomen :roflol: Het zijn nieuwe schoenen, dat in combinatie met legday gisteren dacht ik, maar even kijken hoe dit gaat :P

Ik heb de nieuwe nike's van eerdere foto ook bij me, die gaan strakjes weer aan haha!

• Like
Waarderingen: Bubs
Nogmaals gefeliciteerd @HillR en @Punjab . Vijf jaar samen en nog steeds even verliefd als op dag één, daar mogen jullie trots op zijn! :heart:

Je bedoelt reden voor nieuwe schoenen? :eyebrow:

84AEFD2A-6021-42A3-B2BA-8F3F8E0D5E85.jpeg
02588596-C34D-4EB2-B0A7-01D2C683BC54.jpeg
Hoeveel paar hebben jullie inmiddels samen?

Achteraf bekeken maar weinig oefeningen.. :sad: Maar we moesten op tijd thuis zijn voor eten bij de buren.. je gelooft het niet, vaak maken ze fancy kip met rijst en broccoli gerechten omdat dat staat voor bodybuildingvoer :roflol: maar dit keer hadden ze besloten om, jawel :roflol: zelfgemaakte Griekse Kofte voor te schotelen :roflol:

Oh well, houdt mijn zout nu in balans toch? :emo: Was wel erg lekker!
Kofte is wel lekkerder! Wel leuk die goede band met jullie buren..die van mij ken ik enkel van het afhalen van pakketjes..:rolleyes:

Hoeveel paar hebben jullie inmiddels samen?

Kofte is wel lekkerder! Wel leuk die goede band met jullie buren..die van mij ken ik enkel van het afhalen van pakketjes..:rolleyes:

Schoenen totaal over de 100 paar samen :roflol: Nike Air Max 1 denk ik richting de 50 :emo:

Ja we kunnen het redelijk goed vinden met een tweetal buren (naast en over). Beiden totaal ander soort mensen (respectievelijk burgerlijk en verantwoordelijk, versus Jan Steen en YOLO) Je kunt wel raden wie dan de beste band heeft met welke buren :p

Gefeliciteerd:D

Wat betreft jullie schoenen collectie ben ik echt wel jaloers:p Ik voel mij al bijna schuldig als mijn nieuwe schoenen over de 80 euro kosten (en heb al bijna geen schoenen:sad::treuren:)

Thanks! :D

Schuldig tegenover wie eigenlijk?

Ja dat is bij ons natuurlijk makkelijk, we zijn maar samen en gunnen elkaar alles. Dus geen reden om ons dan zo te hoeven voelen :engel:
Klopt, als ik alleen was geweest dan was dat heel anders:D Ik beheer wel onze financiën, maar ik moet het dan nog wel kunnen verantwoorden:p

Klopt, als ik alleen was geweest dan was dat heel anders:D Ik beheer wel onze financiën, maar ik moet het dan nog wel kunnen verantwoorden:p

Ja logisch, met een gezin komt verantwoording.. Die hebben wij niet behalve naar instanties die in onze levensstijl voorzien. De rest is eigenlijk een beetje YOLO qua geld.. Mijn motto is ook altijd, als ik morgen dood neerval heb ik geen reet aan een dikke spaarrekening, geld moet rollen :D

Ja logisch, met een gezin komt verantwoording.. Die hebben wij niet behalve naar instanties die in onze levensstijl voorzien. De rest is eigenlijk een beetje YOLO qua geld.. Mijn motto is ook altijd, als ik morgen dood neerval heb ik geen reet aan een dikke spaarrekening, geld moet rollen :D
Rol het dan maar even deze kant op :p
Maar het is wel een goede mindset, denk ik. Zolang je geen echte verplichtingen hebt (het onderhouden van een gezin etcetera), moet je vooral doen wat je zelf wil en je geld besteden aan datgene waar je gelukkig van wordt. We nemen het uiteindelijk toch niet mee in het hiernamaals... Anderzijds vind ik het toch ook goed om een zekere "buffer" in te bouwen voor mogelijks minder goede tijden in de toekomst. Balans, zeg maar :o

En jullie verdienen allebei ook wel goed denk ik?

• Like
Waarderingen: Vonk
Gefeliciteerd:D

Wat betreft jullie schoenen collectie ben ik echt wel jaloers:p Ik voel mij al bijna schuldig als mijn nieuwe schoenen over de 80 euro kosten (en heb al bijna geen schoenen:sad::treuren:)
ik voel me ook schuldig gister een hugo boss jasje gekocht , moet meteen vermaakt worden a 200 euro hahahahahah . sorry kids geen ontbijt papa moest een net jasje hebben :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven