- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Een bankrekening hoort niet te denken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette training! Ik doe nu ook minder oefeningen in mijn LB dagen door meer focus op squat en DL.
In het begin is dat raar, want ik had gevoel niets te doenTot je de volgende dag uit bed kruipt en amper de trap af kan, dan weet je wel dat die oefeningen efficiënt genoeg zijn en er geen miljoen miljard andere bij moeten.
Feli met jullie houten jubileum!![]()
daar kun je zeker mee doorgaan....ga ze maar alvast inlopen
heb je al schoenen voor het volgende festival?![]()
Al moeten we nu wel wat verzinnen om ze weer te kunnen stallen, want de twee laatste schoenenkasten zitten vol inmiddels....

Die van ons is fucking slim helaas
En betweterig.. Met zijn "zou je dat nou WEL DOEN?!" push meldingen enzo![]()

Die zijn mooooooi
Maar ik zou ze niet teveel inlopen, kwestie van nog rechtop te kunnen staan zonder pijn aan het einde van de dag
Ik ga ervan uit dat je reserveschoenen mee hebt om te fietsen?![]()
Het zijn nieuwe schoenen, dat in combinatie met legday gisteren dacht ik, maar even kijken hoe dit gaat
Hoeveel paar hebben jullie inmiddels samen?
Kofte is wel lekkerder! Wel leuk die goede band met jullie buren..die van mij ken ik enkel van het afhalen van pakketjes..Achteraf bekeken maar weinig oefeningen..Maar we moesten op tijd thuis zijn voor eten bij de buren.. je gelooft het niet, vaak maken ze fancy kip met rijst en broccoli gerechten omdat dat staat voor bodybuildingvoer
maar dit keer hadden ze besloten om, jawel
zelfgemaakte Griekse Kofte voor te schotelen
Oh well, houdt mijn zout nu in balans toch?Was wel erg lekker!

Hoeveel paar hebben jullie inmiddels samen?
Kofte is wel lekkerder! Wel leuk die goede band met jullie buren..die van mij ken ik enkel van het afhalen van pakketjes..![]()
Nike Air Max 1 denk ik richting de 50 

Tegenover mijn gezin

Klopt, als ik alleen was geweest dan was dat heel andersJa dat is bij ons natuurlijk makkelijk, we zijn maar samen en gunnen elkaar alles. Dus geen reden om ons dan zo te hoeven voelen![]()
Ik beheer wel onze financiën, maar ik moet het dan nog wel kunnen verantwoorden
Klopt, als ik alleen was geweest dan was dat heel andersIk beheer wel onze financiën, maar ik moet het dan nog wel kunnen verantwoorden
![]()

Rol het dan maar even deze kant opJa logisch, met een gezin komt verantwoording.. Die hebben wij niet behalve naar instanties die in onze levensstijl voorzien. De rest is eigenlijk een beetje YOLO qua geld.. Mijn motto is ook altijd, als ik morgen dood neerval heb ik geen reet aan een dikke spaarrekening, geld moet rollen![]()

En jullie verdienen allebei ook wel goed denk ik?Ja logisch, met een gezin komt verantwoording.. Die hebben wij niet behalve naar instanties die in onze levensstijl voorzien. De rest is eigenlijk een beetje YOLO qua geld.. Mijn motto is ook altijd, als ik morgen dood neerval heb ik geen reet aan een dikke spaarrekening, geld moet rollen![]()
ik voel me ook schuldig gister een hugo boss jasje gekocht , moet meteen vermaakt worden a 200 euro hahahahahah . sorry kids geen ontbijt papa moest een net jasje hebbenGefeliciteerd
Wat betreft jullie schoenen collectie ben ik echt wel jaloersIk voel mij al bijna schuldig als mijn nieuwe schoenen over de 80 euro kosten (en heb al bijna geen schoenen
)

Geen eigen budget wat je vrij kunt besteden?