MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
TRAINING DINSDAG

Welkom lieve mensen! Vandaag ga ik niet klagen, ook al moet ik vandaag op mijn VRIJE dag werken, omdat mijn baas dat "handiger" vindt omdat HIJ volgende week met vakantie gaat en hij dat gistermiddag pas om 15.00 uur aangaf, terwijl ik in gedachten al aan het genieten was van mijn vrije dag. Dus.

Gisteravond benen getraind en het viel me tyfuszwaar, maar het ging wel goed :cheer:

Hipthrust
2x10x60
2x8x80
2x8x90 :suicide:

Voelde de 90 reps meer in mijn hamstrings dan in mijn glutes. Al heb ik vandaag dan wel weer endless spierpijn in m'n glutes?

Plateloaded legpress
1x15x160
1x8x200
1x8x240
1x10x260 VPR

Ik wilde nog een setje 280 doen, want de 260 ging me makkelijk af, maarrrr aangezien mijn lieftallige werkgever had bedacht dat ik opeens moet werken, en dat inhoudt dat ik op de fiets moet op woensdag, heb ik mezelf dat bespaard. Misschien niet heel dedicated, maar een half uur op de mountainbike met nog ziekere spierpijn is geen pretje.

Bulgarian splitsquats
2x8x32,5
1x8x37,5
1x8x47,5 PR

Laatste setje op last van Pun, :treuren: Ik haat bulgarian splitsquats, en ik haat ze helemaal als ze zo zwaar zijn. Laatste twee reps moest ik echt vanuit de hel halen om te volbrengen. :army: Zegt Pun ook nog: volgende keer kun je wel met dit gewicht beginnen. :suicide::suicide::suicide::suicide::suicide:

Decline crunches + 10kg SS Goblet squat + 26kg
3x15 / 3x10

Walking lunges + 20kg
3x20 stappen

Ondanks dat ik echt geen zin had lekkere training! Blij ook met mijn (v)PR. Kan nu al niet wachten om zaterdag weer lekker benen te trainen.

Donderdag een upperbodytrain (toch @Punjab :heart: )

Vandaag cardio alsin 2x 30 minuten fietsen. En om die reden vandaag lekker een boterham extra drool:drool:drool:drool: die ik tijdens het updaten van mijn log aan het opeten ben :eating:

Pun regelt het avondeten vandaag :heart: super fijn! Maar mocht hij geen inspiratie hebben en niet weten wat hij voor mij moet maken dan heb ik wel trek in 600gr roerbakgroente met +- 200gr runderreepjes ofzo :grinny:

:wave::wave::wave::wave::wave::wave:

• #2.285

je scheenbeen vertikaal neerzetten :)

Thanks bosco, ook voor je tip. Dat doe ik echter al, let daar erg op omdat mijn hipthrusts echt bedoeld zijn om mijn glutes aan te spreken. Ik denk alleen dat mijn hamstrings meer dominant zijn en dat ze om die reden dit keer wat meer meehielpen. Normaliter heb ik er geen last van, meer een vermoeidheid issue denk ik.

Slaap de laatste weken echt verschrikkelijk. Hoewel ik prima slaap is in slaap komen een drama. Normaliter slaap ik rond 8 uur, gisteren was het weer een uurtje of 11.. dat begint er wel in te hakken als de wekker wel steeds om 4 uur gaat.. Verklaart ook mijn zonnige humeur :roflol: Ik ben echt wel iemand die heel heel heel veel waarde hecht aan goede slaap :emo:

:roflol:

Morgen voor mij chest, biceps en delts, dus jij mag UB doen :kiss:

Ik zeg het je het ligt aan deze slaapkamer :mad:

• #2.288
:roflol:

Morgen voor mij chest, biceps en delts, dus jij mag UB doen :kiss:

Ik zeg het je het ligt aan deze slaapkamer :mad:

Zullen we dan de slaapkamer weer omwisselen? :heart: alltho, met het weer van volgende week....... :roflol:

Is misschien niet een slecht idee? ik wil weer slapen :yell:

Ja wat mij betreft prima, maar dan moeten we eerst een airco bestellen voor de nieuwe oude kamer :roflol:

LOL prachtig hoe de dagelijkse beslommeringen openbaar besproken worden :roflol: :roflol:

Vooral deze deed me glimlachen ;
Maar mocht hij geen inspiratie hebben en niet weten wat hij voor mij moet maken dan heb ik wel trek in 600gr roerbakgroente met +- 200gr runderreepjes ofzo

#beatsgtst

Lekkere train Hilly! De tip over de hip thrust neem ik mee.
Ik voel ze inderdaad meer in de hamstrings, en dat zal de oorzaak zijn. Als ze weer in mijn schema komen ga ik meer letten op de stand van mijn scheenbeen :)

Wat k*t dat je baas er zo laat op de dag mee afkomt dat je vandaag moet werken, maar die vrije dag mag je (hopelijk) snel inhalen?
Dan kun je er dubbel zo hard van genieten!

Ondanks het mindere aantal uurtjes slaap (een vijftal?) van de laatste weken, blijf je wel gewoon knallen @HillR .Goed dat je jezelf kan blijven oppeppen om steeds weer het beste van jezelf te geven. Al vermoed ik dat @Punjab daar ook wel een aandeel in heeft. :D
In ieder geval leuk om zien dat jullie mekaar motiveren :)

Pun regelt het avondeten vandaag :heart: super fijn! Maar mocht hij geen inspiratie hebben en niet weten wat hij voor mij moet maken dan heb ik wel trek in 600gr roerbakgroente met +- 200gr runderreepjes ofzo :grinny:
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen hahaha. :D Ik ben benieuwd wat voor culinairs er vanavond op tafel staat.
Wat had je op je bammetje? Kipfilet? :eyebrow:

• #2.295

:roflol: zo is het wel een beetje, in de gym dan....

Ja wat mij betreft prima, maar dan moeten we eerst een airco bestellen voor de nieuwe oude kamer :roflol:

:heart: Misschien moeten we dan ook eerst even een paar nikes van je verkopen om 1 en ander te bekostigen :eyebrow:

LOL prachtig hoe de dagelijkse beslommeringen openbaar besproken worden :roflol: :roflol:

Vooral deze deed me glimlachen ;

#beatsgtst

:roflol: Subtiel wel he?

Lekkere train Hilly! De tip over de hip thrust neem ik mee.
Ik voel ze inderdaad meer in de hamstrings, en dat zal de oorzaak zijn. Als ze weer in mijn schema komen ga ik meer letten op de stand van mijn scheenbeen :)

Wat k*t dat je baas er zo laat op de dag mee afkomt dat je vandaag moet werken, maar die vrije dag mag je (hopelijk) snel inhalen?
Dan kun je er dubbel zo hard van genieten!

Merci Bueno bubs! Ben benieuwd of de andere stand van je voeten helpt! Ik heb het anders nooit, maar dit keer was het echt killing voor mijn hams. Keek overigens ook wel heel erg op tegen de hipthrusts, was van plan ze te skippen :roflol: maar al het andere was ook bezet... :P

Ik zal eens even kijken of ik tijdens zijn vakantie wat meer vrij kan hebben. Volgende week lijkt het super warm te worden... zou mooi zijn als ik dan vrij zou kunnen :D

Ik heb ook zo’n airco met unit op het dak. Beste aankoop ooit 30 graden in huis
En 20 in de slaapkamer heerlijk

Lijkt me echt ideaal... maar heb je dan niet altijd van die aircoroggels? :emo:

Ondanks het mindere aantal uurtjes slaap (een vijftal?) van de laatste weken, blijf je wel gewoon knallen @HillR .Goed dat je jezelf kan blijven oppeppen om steeds weer het beste van jezelf te geven. Al vermoed ik dat @Punjab daar ook wel een aandeel in heeft. :D
In ieder geval leuk om zien dat jullie mekaar motiveren :)

Moet zeggen dat mijn spiegelbeeld ook wel erg motiveert.. ben nog nooit zo tevreden met mijn fysiek geweest, dus dat behoud ik dan graag, koste wat kost. Punjab motiveert me ook enorm inderdaad, hij verdient de beste versie van mij, als me dat qua innerlijk even niet lukt dan maar qua uiterlijk he :roflol:

Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen hahaha. :D Ik ben benieuwd wat voor culinairs er vanavond op tafel staat.
Wat had je op je bammetje? Kipfilet? :eyebrow:

:haha: Ik zou liever vragen om zoeteaardappelfriet, haricot verts en een stuk vlees (geen idee wat voor vlees tbh), maar dat vond ik dan gelijk zo veeleisend en de kans daarop is groter dat ik een nee krijg dan wat ik nu heb voorgesteld :roflol: (Ter info: ik heb wel 1 tonijn maaltijd geskipped vandaag, waardoor ik 1000kcal ongeveer overhoud voor avondeten............................................:fluit::fluit::fluit::fluit::fluit:)

Inderdaad kipfilet.. was echt wel heaven :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Merci Bueno bubs! Ben benieuwd of de andere stand van je voeten helpt! Ik heb het anders nooit, maar dit keer was het echt killing voor mijn hams. Keek overigens ook wel heel erg op tegen de hipthrusts, was van plan ze te skippen :roflol: maar al het andere was ook bezet... :P

Inderdaad kipfilet.. was echt wel heaven :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Ik kijk ook soms op tegen de hip thrust (en Bulgarians, wat een k*t oefening), maar ben achteraf altijd blij dat ik ze heb gedaan.
Als je een goeie burn hebt weet je gewoon dat het het waard is :D

Welke kipfilet neem je dan? Uit een pakje, of verse kip die je thuis bakt en in plakjes snijdt?
Gezien je vaak zegt dat je best lui bent qua koken, vermoed ik het eerste :roflol:
Maar vraag het toch maar even uit nieuwsgierigheid :P

Nee geen airco rochels. Mijne heeft een slaapstand. Dan blaast die super rustig en houd het cool en na x aantal uur gaat die uit. Terwijl je slaapt. En dan warmt de kamer rustig op.

Laatst bewerkt:
  • #2.298
Ik kijk ook soms op tegen de hip thrust (en Bulgarians, wat een k*t oefening), maar ben achteraf altijd blij dat ik ze heb gedaan.
Als je een goeie burn hebt weet je gewoon dat het het waard is :D

Welke kipfilet neem je dan? Uit een pakje, of verse kip die je thuis bakt en in plakjes snijdt?
Gezien je vaak zegt dat je best lui bent qua koken, vermoed ik het eerste :roflol:
Maar vraag het toch maar even uit nieuwsgierigheid :P

:roflol: busted :haha:

Kipfilet uit een pakkie inderdaad... :P

Nee geen airco roffels. Mijne heeft een slaapstand. Dan blaast die super rustig en houd het cool en na x aantal uur gaat die uit. Terwijl je slaapt. En dan warmt de kamer rustig op.

Nice! Maar ik bedoelde meer rochels :roflol: aircolongen...

Nu voel ik me een beetje een smeerpijp h ahahahha. Maar, ik wilde eigenlijk alleen weten of zo'n aircootje dat niet veroorzaakt.. Ik heb altijd best gevoelige longen en als ik 1x met airco aan slaap ben ik de dag erna gelijk hoesterig e.d. Op vakantie eerste week door airco ook goed ziek geweest.. :grumble:

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik denk alleen dat mijn hamstrings meer dominant zijn en dat ze om die reden dit keer wat meer meehielpen.

small stance geeft ook de beste glute activatie (je voeten in rechte lijn met je glutes)...dat heeft coach Carmen me 2 jaar geleden geleerd...(die had me toch een mooie volle bilpartij)

Slaap de laatste weken echt verschrikkelijk. Hoewel ik prima slaap is in slaap komen een drama. Normaliter slaap ik rond 8 uur, gisteren was het weer een uurtje of 11.. dat begint er wel in te hakken als de wekker wel steeds om 4 uur gaat.. Verklaart ook mijn zonnige humeur :roflol: Ik ben echt wel iemand die heel heel heel veel waarde hecht aan goede slaap :emo:

ff onthaasten/ontstressen een half uurtje voor je gaat slapen...dus niet zo druk zijn, tv en laptop uit, ga maar douchen..je lichaam wordt dan rustiger..je hartslag zakt een beetje en je begint te gapen, 2200 uur is bedtijd, Slaapkamer verduisteren en moet wel koel zijn, douchen voor het slapen wordt je ook rustig van..geen diskussies in de slaapkamer :o
Bij mij gaat inslapen heel goed , alleen ik wordt ook automatisch wakker om 0400, dus kan dan niet meer doorslapen. Sleep Cycle is een fijne slaapapp

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven