- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Waar staat dat voor?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar staat dat voor?

Ik haat bulgarian splitsquats, en ik haat ze helemaal als ze zo zwaar zijn. Laatste twee reps moest ik echt vanuit de hel halen om te volbrengen.
Zegt Pun ook nog: volgende keer kun je wel met dit gewicht beginnen. 

) 

die ik tijdens het updaten van mijn log aan het opeten ben 
super fijn! Maar mocht hij geen inspiratie hebben en niet weten wat hij voor mij moet maken dan heb ik wel trek in 600gr roerbakgroente met +- 200gr runderreepjes ofzo 

Voelde de 90 reps meer in mijn hamstrings dan in mijn glutes.

Ik ben echt wel iemand die heel heel heel veel waarde hecht aan goede slaap 

Morgen voor mij chest, biceps en delts, dus jij mag UB doen
Ik zeg het je het ligt aan deze slaapkamer![]()
alltho, met het weer van volgende week.......

Maar mocht hij geen inspiratie hebben en niet weten wat hij voor mij moet maken dan heb ik wel trek in 600gr roerbakgroente met +- 200gr runderreepjes ofzo

Ja wat mij betreft prima, maar dan moeten we eerst een airco bestellen voor de nieuwe oude kamer![]()

Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen hahaha.Pun regelt het avondeten vandaagsuper fijn! Maar mocht hij geen inspiratie hebben en niet weten wat hij voor mij moet maken dan heb ik wel trek in 600gr roerbakgroente met +- 200gr runderreepjes ofzo
![]()
Ik ben benieuwd wat voor culinairs er vanavond op tafel staat.
zo is het wel een beetje, in de gym dan.... Ja wat mij betreft prima, maar dan moeten we eerst een airco bestellen voor de nieuwe oude kamer![]()
Misschien moeten we dan ook eerst even een paar nikes van je verkopen om 1 en ander te bekostigen 
LOL prachtig hoe de dagelijkse beslommeringen openbaar besproken worden![]()
Vooral deze deed me glimlachen ;
#beatsgtst
Subtiel wel he?Lekkere train Hilly! De tip over de hip thrust neem ik mee.
Ik voel ze inderdaad meer in de hamstrings, en dat zal de oorzaak zijn. Als ze weer in mijn schema komen ga ik meer letten op de stand van mijn scheenbeen
Wat k*t dat je baas er zo laat op de dag mee afkomt dat je vandaag moet werken, maar die vrije dag mag je (hopelijk) snel inhalen?
Dan kun je er dubbel zo hard van genieten!
maar al het andere was ook bezet...
Ik heb ook zo’n airco met unit op het dak. Beste aankoop ooit 30 graden in huis
En 20 in de slaapkamer heerlijk

Ondanks het mindere aantal uurtjes slaap (een vijftal?) van de laatste weken, blijf je wel gewoon knallen @HillR .Goed dat je jezelf kan blijven oppeppen om steeds weer het beste van jezelf te geven. Al vermoed ik dat @Punjab daar ook wel een aandeel in heeft.
In ieder geval leuk om zien dat jullie mekaar motiveren![]()
Hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen hahaha.Ik ben benieuwd wat voor culinairs er vanavond op tafel staat.
Wat had je op je bammetje? Kipfilet?![]()
Ik zou liever vragen om zoeteaardappelfriet, haricot verts en een stuk vlees (geen idee wat voor vlees tbh), maar dat vond ik dan gelijk zo veeleisend en de kans daarop is groter dat ik een nee krijg dan wat ik nu heb voorgesteld
(Ter info: ik heb wel 1 tonijn maaltijd geskipped vandaag, waardoor ik 1000kcal ongeveer overhoud voor avondeten............................................

)

Merci Bueno bubs! Ben benieuwd of de andere stand van je voeten helpt! Ik heb het anders nooit, maar dit keer was het echt killing voor mijn hams. Keek overigens ook wel heel erg op tegen de hipthrusts, was van plan ze te skippenmaar al het andere was ook bezet...
Inderdaad kipfilet.. was echt wel heaven![]()

Ik kijk ook soms op tegen de hip thrust (en Bulgarians, wat een k*t oefening), maar ben achteraf altijd blij dat ik ze heb gedaan.
Als je een goeie burn hebt weet je gewoon dat het het waard is
Welke kipfilet neem je dan? Uit een pakje, of verse kip die je thuis bakt en in plakjes snijdt?
Gezien je vaak zegt dat je best lui bent qua koken, vermoed ik het eerste
Maar vraag het toch maar even uit nieuwsgierigheid![]()
busted 
Nee geen airco roffels. Mijne heeft een slaapstand. Dan blaast die super rustig en houd het cool en na x aantal uur gaat die uit. Terwijl je slaapt. En dan warmt de kamer rustig op.
aircolongen... 
Ik denk alleen dat mijn hamstrings meer dominant zijn en dat ze om die reden dit keer wat meer meehielpen.
Slaap de laatste weken echt verschrikkelijk. Hoewel ik prima slaap is in slaap komen een drama. Normaliter slaap ik rond 8 uur, gisteren was het weer een uurtje of 11.. dat begint er wel in te hakken als de wekker wel steeds om 4 uur gaat.. Verklaart ook mijn zonnige humeurIk ben echt wel iemand die heel heel heel veel waarde hecht aan goede slaap
![]()