MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij deze doop ik vandaag om tot nationale HillJab-dag. Gefeliciteerd jullie!:clap:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Nogmaals gefeliciteerd @HillR en @Punjab . Vijf jaar samen en nog steeds even verliefd als op dag één, daar mogen jullie trots op zijn! :heart:

Thanks :heart: Ik durf ook wel met zekerheid te zeggen dat wij met elkaar de echte liefde hebben gevonden :D

Kofte is wel lekkerder! Wel leuk die goede band met jullie buren..die van mij ken ik enkel van het afhalen van pakketjes..:rolleyes:

Jij hebt dan wel weer heel veel vrienden geloof ik?

Schoenen totaal over de 100 paar samen :roflol: Nike Air Max 1 denk ik richting de 50 :emo:

Ja we kunnen het redelijk goed vinden met een tweetal buren (naast en over). Beiden totaal ander soort mensen (respectievelijk burgerlijk en verantwoordelijk, versus Jan Steen en YOLO) Je kunt wel raden wie dan de beste band heeft met welke buren :p

Het is inderdaad wel fijn om een goede band te hebben met de buren... Toen we laatst een keer uit waren en Pun zijn portemonnee kwijt/gerold was konden we gewoon onze buren bellen die ons om 5 uur in de ochtend kwamen ophalen :heart: dat was echt wel heel tof.

Gefeliciteerd @HillR en @Punjab met jullie lustrum. :cheer::banana::rocknana:

Gefeliciteerd:D

Wat betreft jullie schoenen collectie ben ik echt wel jaloers:p Ik voel mij al bijna schuldig als mijn nieuwe schoenen over de 80 euro kosten (en heb al bijna geen schoenen:sad::treuren:)

Gelukkig hoeven wij ons nooit schuldig te voelen. We gunnen elkaar altijd alles en hebben er ook het geld voor (al moet ik soms wel eens een keer slikken als ik onze spendingspree zie.. :roflol:

Gefeliciteerd met jullie jubileum @Punjab en @HillR :clap:

Dankjewel :D

Rol het dan maar even deze kant op :p
Maar het is wel een goede mindset, denk ik. Zolang je geen echte verplichtingen hebt (het onderhouden van een gezin etcetera), moet je vooral doen wat je zelf wil en je geld besteden aan datgene waar je gelukkig van wordt. We nemen het uiteindelijk toch niet mee in het hiernamaals... Anderzijds vind ik het toch ook goed om een zekere "buffer" in te bouwen voor mogelijks minder goede tijden in de toekomst. Balans, zeg maar :o

True, houden wij ook altijd rekening mee, voor ons is het echter niet echt nodig om een hele grote buffer te hebben, wij hebben niet zo vaak onverwachte kosten (auto is van de zaak en verder zou ik niet kunnen bedenken wat voor kosten er meer zomaar onverwacht komen?).

En jullie verdienen allebei ook wel goed denk ik?

We mogen niet klagen denk ik..

ik voel me ook schuldig gister een hugo boss jasje gekocht , moet meteen vermaakt worden a 200 euro hahahahahah . sorry kids geen ontbijt papa moest een net jasje hebben :P

:roflol:

Geen eigen budget wat je vrij kunt besteden?

Nee, wij kopen alleen als het echt nodig is (of als ik het ECHT niet kan laten liggen:p).

Dat lijkt me echt super vervelend :roflol: Ik ben helemaal niet materialistisch, maar om nooit budget te hebben om wat leuks voor jezelf te kopen om jezelf een plezier te doen...? :sad:

Bij deze doop ik vandaag om tot nationale HillJab-dag. Gefeliciteerd jullie!:clap:

Dankjewel :D :D :D

VRIJDAG
:heart: heerlijk gegeten met de liefste, carpaccio vooraf, kalfsoester als hoofd, lavacake na :heart:

CARDIO ZATERDAG
5,6km gewandeld in een uurtje

TRAINING ZONDAG

CARDIO

20 minuten crosstrainer, niveau 12, á 250kcal

Facepulls ss Rope pushdown
1x10x23 / 1x8x18
1x10x28 / 1x8x23
1x10x32 / 1x8x28, dropset -> 1x8x18 -> 1x10x11
1x10x39
1x8x42

Lat pulldown SS Rope curls
1x8x25 / 1x8x11
1x8x32 / 1x8x18
1x8x39 / 1x8x23
1x8x42 / 1x8x28

Cable crunches
1x10x39
1x10x42
1x10x47
1x10x52

CARDIO
20 min crosstrainer, niveau 12, á 250 kcal

Was dat het? Ik weet het niet zo goed meer. Ik wilde upperbody doen, maar heb echt zo'n spierpijn van de deadlifts, al de hele week hoofdpijn daardoor ook, dus ik dacht ik laat schouders en traps verder voor wat het is.

Gisteravond lekker het restje magnum op mogen eten :eyebrow: en 50 gr mama mia's chips ingecalculeerd, Dat is best veel chips voor 250 kcal HNNNGGG.

Vanavond benen.

Hopelijk zulk iets:

Hipthrust
RDL
Legextensions
Goblet squat
Walking lunges

20 min cardio (als ik niet te traag ben met mijn oefeningen)

en 50 gr mama mia's chips ingecalculeerd, Dat is best veel chips voor 250 kcal HNNNGGG.
Das net zoiets als chipito's..... gebakken lucht en het lijkt heel veel meer :D
popcorn ook btw.. ziet er enorm veel uit en kan je zelf een smaakje aan geven met kruiden :)

Gelukkig heb je niet veel vrienden? Verklaar u nader :o
Vrienden kosten tijd:emo: Ik ben blij dat ik 3 van mijn vrienden iedere dinsdag zie en een ander zie ik in de gym af en toe. Verder heb ik met een aantal collega's best een goede band, maar dat is voornamelijk op werk (of soms samen sporten en 1 a 2x per jaar een hapje eten).
Ik besteed gewoonweg het liefst mijn tijd met mijn vrouw:emo:

Vrienden kosten tijd:emo: Ik ben blij dat ik 3 van mijn vrienden iedere dinsdag zie en een ander zie ik in de gym af en toe. Verder heb ik met een aantal collega's best een goede band, maar dat is voornamelijk op werk (of soms samen sporten en 1 a 2x per jaar een hapje eten).
Ik besteed gewoonweg het liefst mijn tijd met snoep eten:emo:

Fixed:)

Verdomme wat Cheesy :roflol:

• #2.233
Nope, gelukkig niet zeg!

Wat een verwennerij zeg!:rolleyes: Maar goed..jij hebt nog abs..:bow:

:haha: Hoe kom jij dan in hemelsnaam aan zoveel social events? Er is altijd wel iets.. wij hebben ECHT geen vrienden, dus wij hebben ook zeer zelden iets. :roflol:

@ abs, ik merk wel dat het cutten en het onderhouden en het niet mogen eten van vanalles een beetje op begint te breken. Mentaal dan. Fysiek kan ik het geloof ik allemaal wel aan. Maar ik krijg steeds meer het gevoel van "waarom verdien ik het niet om meer te eten, waarom mag ik niet 2398471298471098 ijs patat en cheatdagen :treuren: ".

:eyes:

Gelukkig heb je niet veel vrienden? Verklaar u nader :o

Dat is wel echt een zegen, al die mensen die altijd iets van je willen en moeten :barf:

Das net zoiets als chipito's..... gebakken lucht en het lijkt heel veel meer :D
popcorn ook btw.. ziet er enorm veel uit en kan je zelf een smaakje aan geven met kruiden :)

Lekker toch! Voordeel is wel dat je met zulke chips niets meer hoeft te doen. Ik vind het al erg genoeg dat ik avondeten klaar moet maken :roflol: zou echt geen popcorn e.d. gaan lopen maken.. :P

Ik besteed gewoonweg het liefst mijn tijd met mijn vrouw:emo:

Kijk, daar heb je het al. Iedere dinsdag afspreken... :no:

Ik heb datzelfde hoor, noem het maar Cheesy, @Punjab . Ik besteed mijn tijd liever met jou dan met anderen. En je kan wel zeggen dat je dat stom enzo vind, maar jij besteed je tijd ook het liefst aan mij!!! En anders doe je maar alsof!

mmm snoep

mmm kaas

Want het is bij jullie heel anders:roflol:

:scratch: precies!

Zou ook vreemd zijn als het anders was toch :o

Dit! Genoeg mensen die het liefst altijd bij anderen zijn. Ik had vroegah een vriendin die al jaaaaaaaaaaren samen waren, hij ging in het weekend altijd op stap met z'n maten en zij ging op stap met (vrijgezelle) hillr. Ik vond dat altijd maar stom, je werkt de hele week, en in het weekend ga je dan dingen met je vrienden doen??? Inmiddels zijn ze niet meer samen tho :fluit:

NOU HE!!! VIEZE VRIENDEN!

Mensen "die altijd iets van je willen en moeten"; is dan ook niet wat ik versta onder de noemer "vrienden" @HillR :o

Laatst bewerkt:
  • #2.236
Een vieze vriendin heb ik geen problemen mee, maar vrienden... thanks but no thanks :p

:roflol:

Mensen "die altijd iets van je willen en moeten"; is dan ook niet wat ik versta onder de noemer "vrienden" @HillR :o

Wat zijn vrienden dan? :roflol: Mijn reactie was overigens niet serieus hoor. Ik kan me best voorstellen dat mensen graag veel "vrienden" en sociale contacten hebben. Ik vind het ook oprecht leuk om af en toe samen met "vrienden" wat te gaan drinken of ergens een hapje te eten, beetje sociaal doen. Maar ik heb echt geen vrienden nodig in mijn leven en ben daarom ook blij dat ik weinig vrienden heb. Dat zijn toch relaties die je moet onderhouden. En don't get me wrong, maar wij werken 50 uur per week, en sporten 3 á 4 keer in de week. In het weekend hebben wij dan 2 dagen vrij om het huishouden te doen, boodschappen, preppen, en dus wat vrije tijd... die spendeer ik dan niet graag aan andere mensen :roflol:

Ik begrijp oprecht niet waar andere mensen de tijd vandaan halen.

Anywayssssssssss

Shape update.

Ergens ben ik het niet eens met de foto. In real life vind ik dat ik er beter bij sta, in ieder geval hardere abs. Maar misschien heb ik een vertekend beeld. :eyes:

We hebben gisteren niet gesport.. Ik voel me al een tijdje niet zo geweldig en nu komt de mooiste week van de maand er ook aan en dan voel ik me sowieso vaak wat ellendiger (lees een verschrikkelijke emotionele heks met stemmingswisselingen van hier tot aan daar) dus toen Pun zei dat hij liever vandaag gaat sporten.. COUNT ME IN BITCHES! :emo:

Wel heel erg braaf gisteren maar 1000kcal gegeten ter compensatie van het magnumijs zondag, dus all is good right? Vandaag ook weer rond de 1100kcal, maar grote kans dat ik daar nog iets bij eet aan rijstwafels met kip ofzo, want zo laag trek ik niet echt meer :eyes:

Wel heel erg braaf gisteren maar 1000kcal gegeten ter compensatie van het magnumijs zondag, dus all is good right? Vandaag ook weer rond de 1100kcal, maar grote kans dat ik daar nog iets bij eet aan rijstwafels met kip ofzo, want zo laag trek ik niet echt meer

Ik vind het wel bizar laag hoor, maar als je er op functioneert....

Wel mooie shape though! :yes:

Mooie progressie Hill! Mooie lijntjes op je benen. nice!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven