- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Nee, wij kopen alleen als het echt nodig is (of als ik het ECHT niet kan laten liggen
).Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, wij kopen alleen als het echt nodig is (of als ik het ECHT niet kan laten liggen
).
Ik durf ook wel met zekerheid te zeggen dat wij met elkaar de echte liefde hebben gevonden
Kofte is wel lekkerder! Wel leuk die goede band met jullie buren..die van mij ken ik enkel van het afhalen van pakketjes..![]()
Schoenen totaal over de 100 paar samenNike Air Max 1 denk ik richting de 50
Ja we kunnen het redelijk goed vinden met een tweetal buren (naast en over). Beiden totaal ander soort mensen (respectievelijk burgerlijk en verantwoordelijk, versus Jan Steen en YOLO) Je kunt wel raden wie dan de beste band heeft met welke buren![]()
dat was echt wel heel tof.
Gefeliciteerd
Wat betreft jullie schoenen collectie ben ik echt wel jaloersIk voel mij al bijna schuldig als mijn nieuwe schoenen over de 80 euro kosten (en heb al bijna geen schoenen
)
Rol het dan maar even deze kant op
Maar het is wel een goede mindset, denk ik. Zolang je geen echte verplichtingen hebt (het onderhouden van een gezin etcetera), moet je vooral doen wat je zelf wil en je geld besteden aan datgene waar je gelukkig van wordt. We nemen het uiteindelijk toch niet mee in het hiernamaals... Anderzijds vind ik het toch ook goed om een zekere "buffer" in te bouwen voor mogelijks minder goede tijden in de toekomst. Balans, zeg maar![]()
ik voel me ook schuldig gister een hugo boss jasje gekocht , moet meteen vermaakt worden a 200 euro hahahahahah . sorry kids geen ontbijt papa moest een net jasje hebben![]()
Nee, wij kopen alleen als het echt nodig is (of als ik het ECHT niet kan laten liggen).
Ik ben helemaal niet materialistisch, maar om nooit budget te hebben om wat leuks voor jezelf te kopen om jezelf een plezier te doen...? 
Bij deze doop ik vandaag om tot nationale HillJab-dag. Gefeliciteerd jullie!![]()
heerlijk gegeten met de liefste, carpaccio vooraf, kalfsoester als hoofd, lavacake na
en 50 gr mama mia's chips ingecalculeerd, Dat is best veel chips voor 250 kcal HNNNGGG. Nope, gelukkig niet zeg!Jij hebt dan wel weer heel veel vrienden geloof ik?
Wat een verwennerij zeg!Gisteravond lekker het restje magnum op mogen etenen 50 gr mama mia's chips ingecalculeerd, Dat is best veel chips voor 250 kcal HNNNGGG.
Maar goed..jij hebt nog abs..
Gelukkig heb je niet veel vrienden? Verklaar u naderNope, gelukkig niet zeg!
Wat een verwennerij zeg!Maar goed..jij hebt nog abs..
![]()

Das net zoiets als chipito's..... gebakken lucht en het lijkt heel veel meeren 50 gr mama mia's chips ingecalculeerd, Dat is best veel chips voor 250 kcal HNNNGGG.

Vrienden kosten tijdGelukkig heb je niet veel vrienden? Verklaar u nader![]()
Ik ben blij dat ik 3 van mijn vrienden iedere dinsdag zie en een ander zie ik in de gym af en toe. Verder heb ik met een aantal collega's best een goede band, maar dat is voornamelijk op werk (of soms samen sporten en 1 a 2x per jaar een hapje eten).
Vrienden kosten tijdIk ben blij dat ik 3 van mijn vrienden iedere dinsdag zie en een ander zie ik in de gym af en toe. Verder heb ik met een aantal collega's best een goede band, maar dat is voornamelijk op werk (of soms samen sporten en 1 a 2x per jaar een hapje eten).
Ik besteed gewoonweg het liefst mijn tijd met snoep eten![]()

Want het is bij jullie heel anders

Zou ook vreemd zijn als het anders was toch

Bah.
Nope, gelukkig niet zeg!
Wat een verwennerij zeg!Maar goed..jij hebt nog abs..
![]()
Hoe kom jij dan in hemelsnaam aan zoveel social events? Er is altijd wel iets.. wij hebben ECHT geen vrienden, dus wij hebben ook zeer zelden iets. 
".
Gelukkig heb je niet veel vrienden? Verklaar u nader![]()

Das net zoiets als chipito's..... gebakken lucht en het lijkt heel veel meer
popcorn ook btw.. ziet er enorm veel uit en kan je zelf een smaakje aan geven met kruiden![]()
zou echt geen popcorn e.d. gaan lopen maken..
Vrienden kosten tijdIk ben blij dat ik 3 van mijn vrienden iedere dinsdag zie en een ander zie ik in de gym af en toe. Verder heb ik met een aantal collega's best een goede band, maar dat is voornamelijk op werk (of soms samen sporten en 1 a 2x per jaar een hapje eten).
Ik besteed gewoonweg het liefst mijn tijd met mijn vrouw![]()
precies!
Inmiddels zijn ze niet meer samen tho 
Een vieze vriendin heb ik geen problemen mee, maar vrienden... thanks but no thanks

Een vieze vriendin heb ik geen problemen mee, maar vrienden... thanks but no thanks![]()

Mensen "die altijd iets van je willen en moeten"; is dan ook niet wat ik versta onder de noemer "vrienden" @HillR![]()
Mijn reactie was overigens niet serieus hoor. Ik kan me best voorstellen dat mensen graag veel "vrienden" en sociale contacten hebben. Ik vind het ook oprecht leuk om af en toe samen met "vrienden" wat te gaan drinken of ergens een hapje te eten, beetje sociaal doen. Maar ik heb echt geen vrienden nodig in mijn leven en ben daarom ook blij dat ik weinig vrienden heb. Dat zijn toch relaties die je moet onderhouden. En don't get me wrong, maar wij werken 50 uur per week, en sporten 3 á 4 keer in de week. In het weekend hebben wij dan 2 dagen vrij om het huishouden te doen, boodschappen, preppen, en dus wat vrije tijd... die spendeer ik dan niet graag aan andere mensen

wel blijven shine, het zonnetje schijt ook voor jou 
Wel heel erg braaf gisteren maar 1000kcal gegeten ter compensatie van het magnumijs zondag, dus all is good right? Vandaag ook weer rond de 1100kcal, maar grote kans dat ik daar nog iets bij eet aan rijstwafels met kip ofzo, want zo laag trek ik niet echt meer

ik kijk uit naar je ochtendkrantje![]()
wel blijven shine, het zonnetje schijt ook voor jou
![]()