MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Too much information.... bepaalde dingen HOEF ik niet te weten :D
Welkom lieve mensen! Vandaag ga ik niet klagen, ook al moet ik vandaag op mijn VRIJE dag werken, omdat mijn baas dat "handiger" vindt omdat HIJ volgende week met vakantie gaat en hij dat gistermiddag pas om 15.00 uur aangaf, terwijl ik in gedachten al aan het genieten was van mijn vrije dag. Dus.
Hopelijk bouw je daar een hoop credit punten mee op en kan je dit grapje zelf een keer uithalen :)

:roflol: busted :haha:

Kipfilet uit een pakkie inderdaad... :P

Nice! Maar ik bedoelde meer rochels :roflol: aircolongen...

Nu voel ik me een beetje een smeerpijp h ahahahha. Maar, ik wilde eigenlijk alleen weten of zo'n aircootje dat niet veroorzaakt.. Ik heb altijd best gevoelige longen en als ik 1x met airco aan slaap ben ik de dag erna gelijk hoesterig e.d. Op vakantie eerste week door airco ook goed ziek geweest.. :grumble:

Ik bedoelde ook airco rochels en geen roffels...
Als ik hem normaal laat blazen word ik idd wakker met pijnlijke gevoelige keel. Met die slaapstand dus dat die midden in de nacht uitgaat en zachtjes blaast heb ik geen last.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.304
Was ik weer hoor :windup:

Geen gym meer van binnen gezien vorige week. Het was de mooiste week van de maand en ik was op het randje depressief hoor :roflol:

Mijn weekend heeft bestaan uit eindeloos eten. EINDELOOOSSSS.

Een kleine greep:

2 stukken appeltaart (ik was sinds lange tijd weer bij beppe en zij vond dat het moest.. dan zeg je toch geen nee :heart: )
Magnum
witte bolletjes met kaas
witte bolletjes met filet americain
Doritos chips
Snoep, heel veel snoep, over de 3 dagen heen denk ik wel 400gr :eating:
Friet met frikandel speciaal
Split ijsjes

En dat waren dan alleen nog maar de ongezonde dingen :eyebrow:

Naast het eten bestond mijn weekend uit allerlei emotionele toestanden, maaaaaaaaaaaaar die week is weer voorbij en het leven is mooi! MOOI!

Vanavond weer trainen, benen natuurlijk, want dat vind ik tegenwoordig leuk om te doen en upperbody haal ik geen voldoening meer uit... die doe ik morgen wel weer....

Ter compensatie van het vreetfestijn vanochtend al even 45 min op nuchtere maag gewandeld, en in mijn lunchpauze ook 30 min.

Vanavond na benen trainen hopelijk nog even een kwartiertje op de crosstrainer. Dan zijn de eerste 500kcal en daarmee 100gr snoep wel weer verbrand. (Kansloos trouwens dat dat zoveel kcal moet bevatten :roflol: )

Ik wil nog wel even melden dat ondanks dat ik best veel gegeten heb het weekend ik me geen enkele keer tot knappen vol heb gevreten, ik heb het beter verdeeld over de dag heen, dat is best wel een progressiemomentje, want dat lukt me anders nooit echt,... :eatmeat:Nu zou ik nog moeten leren ophouden te eten tot de zak leeg is.. :piggy:

bodemdrift.. Ik ken het. Pas stoppen tot de zak leeg is en dan vrolijk op zoek gaan naar een nieuwe.
Achja, soms heb je het even nodig!

ipv je 1 keer volvreten doe je dat gewoon over de gehele dag, slim, bespaart je veel buikpijn, af en toe een vreetvarken zijn is ook wel lekker haahaha,
ff lekker tegen je porren, kan je wel hebben toch? :windup:

• #2.307
bodemdrift.. Ik ken het. Pas stoppen tot de zak leeg is en dan vrolijk op zoek gaan naar een nieuwe.
Achja, soms heb je het even nodig!

Echt he, en het ging nog zo goed. Ik ging alleen naar de supermarkt voor avondeten en naar de action voor een elektrische vliegendoder. Hoewel er een kruidvat in de building zit, en ik er onderweg naar toe was voor schepsnoep dacht ik NEE! Ik doe het niet! Wees sterk!

Dus, toen na boodschappen nog naar de action, en daar waren alle godvergeten inwoners van de omgeving met hun tyfuskinderen. Superdruk, en in het laatste pad voor de kassa's hebben ze dus allemaal snoep. En aangezien ik toch in de rij stond te wachten tussen jengelde kinderen, gelijk maar 3 zakken gekocht :treuren:

Dus ergens is dit mijn fout niet eens! :emo:

ipv je 1 keer volvreten doe je dat gewoon over de gehele dag, slim, bespaart je veel buikpijn, af en toe een vreetvarken zijn is ook wel lekker haahaha,
ff lekker tegen je porren, kan je wel hebben toch? :windup:

Zeker bosco, af en toe moet je ook een beetje de remmen los kunnen laten. Dat werkt voor mij toch beter met alles in één keer dan af en toe een beetje.

TRAINING MAANDAG

Lowerbody bitches :cheer:

Plateloaded legpress
1x15x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280 :cheer: PR

RDL
5x8x45

Glute pullthrough
1x8x41
1x8x46
1x8x54
1x8x64

Legextensions
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Gobletsquat SS Hyper extensions
4x10x20 / 4x10

Bohh, dat is een kut superset zeg.. pomp in onderrug en kapotte glutes

Walking Lunges + 20kg
4x 20 stappen

superset met Cable crunches
1x15x36
1x15x41
1x8x45 veel te zwaar hill, kutuitvoering
1x15x36

ANNNNNND Done

Geen tijd voor cardio, maar ook dusdanig leeg en kapot dat ik er ook niet meer toe in staat was.

CARDIO VANOCHTEND
50 minuten gewandeld, 5,5km

8x280 :woot: :heart:

I'm proud!!

No worries. Er is nog geen kwaad geschied @HillR . Je hebt 3 zakken snoep gekocht, maar nog niet opgegeten. Toch? :p

@Skatermarvin van veel kauwen krijg je een mooie kaaklijn :) De molen moet wel blijven draaien.....toch? :p

• #2.314

Toch nog iemand die daadwerkelijk kijkt naar mijn train :emo: :heart:

:roflol: echt he :treuren:

No worries. Er is nog geen kwaad geschied @HillR . Je hebt 3 zakken snoep gekocht, maar nog niet opgegeten. Toch? :p

Readddd lien... dat was al in het weekend, en vanwege de kinderfrustratie had ik de eerste zak al in de auto open... maar ik had nog niets gegeten, dus het was een soort van ontbijt, is best okay toch?

Ze kan niet antwoorden met haar mond vol :D

Zolang houden zakken snoep het in mijn buurt niet uit hoor :roflol:

@Skatermarvin van veel kauwen krijg je een mooie kaaklijn :) De molen moet wel blijven draaien.....toch? :p

:roflol:

Vandaar dat ik geen strakke kaaklijn heb! Ik kauw nauwelijks!

:haha: Ik heb als ik schepsnoep haal altijd wel zere kaken van al dat gekauw :roflol:

TRAINING WOENSDAG
39,5 graden of niet, wat moet je anders met je leven?

Woensdagochtend om 6.30 uur cardio gedaan. Uurtje gewandeld met mijn knappe Jackson, aangezien het een tijdje geleden was en hij mega enthousiast was is mijn hele linkernek en schouder weer vertyfd :treuren: Helemaal niet bij stil gestaan / over na gedacht. Kan mijn hoofd nauwelijks naar links en rechts bewegen :headbang:

Tot nu toe elke dag een uurtje cardio gedaan op nuchtere maag, vanochtend 20 min cardio op nuchtere maag, en zal zo nog even een half uurtje wandelen. Dan is het klaar met de cardio, want mijn voeten zijn er een beetje klaar mee, en ik moet zaterdag natuurlijk wel een beetje kunnen dansen.....:grinny:

Ik was van plan fullbody te trainen, maar na mijn eerste setje rug deed mijn nek zo fckdup dat ik maar benen heb gedaan... :eyes:

Seated rows
1x15x18
1x10x25
1x8x32
1x8x39

Hipthrusts
1x15x45
1x8x65
1x8x75
2x8x85

Bench stepups + 15kg
3x10

Legextensions
1x8x32
1x8x39
1x8x45

RDL SS Decline crunches
2x10x30 / 2x10

Moest wachten tot de smith vrijkwam, dus vandaar maar 2x

Bulgarian split squats
1x8x32,5
3x8x42,5 :barf:

Lying legraises SS BB Curl
2x10 / 2x10x15

Geen zin meer, ik was echt kapot :roflol:

Moest nog op pun wachten, dus:

DB Curl
1x8x8

En een foto van gisteren, aangezien niemand cared om mijn trainingen en pr’s :treuren:
DC6C6F74-35DF-45C4-9237-487D81E93C73.jpeg

Nice legs :thumbs:
en flinke hipthusts voor zo'n klein meisje, zou je bijna bang van worden :haar:

Chapeau dat je zo'n zware training hebt neergezet in die hitte!
Ik voel me nu een extra groot watje dat ik de laatste twee trainingen heb geskipped :o
De omstandigheden zijn misschien ook anders in de gym bij jou en bij mij :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Chapeau dat je zo'n zware training hebt neergezet in die hitte!
Ik voel me nu een extra groot watje dat ik de laatste twee trainingen heb geskipped :o
De omstandigheden zijn misschien ook anders in de gym bij jou en bij mij :)

Ga je het nou gelijk proberen goed te praten voor jezelf :roflol:

Ga je het nou gelijk proberen goed te praten voor jezelf :roflol:

Jup, ik neem ook medicatie voor mijn bloeddruk/hart.
Dan lijkt het me niet zo verstandig om te gaan gymmen op een niet geïsoleerde zolderkamer zonder airco ;)
Wel gaan lopen deze ochtend, das ook al iets :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven