Was ik weer hoor
Geen gym meer van binnen gezien vorige week. Het was de mooiste week van de maand en ik was op het randje depressief hoor
Mijn weekend heeft bestaan uit eindeloos eten. EINDELOOOSSSS.
Een kleine greep:
2 stukken appeltaart (ik was sinds lange tijd weer bij beppe en zij vond dat het moest.. dan zeg je toch geen nee

)
Magnum
witte bolletjes met kaas
witte bolletjes met filet americain
Doritos chips
Snoep, heel veel snoep, over de 3 dagen heen denk ik wel 400gr

Friet met frikandel speciaal
Split ijsjes
En dat waren dan alleen nog maar de ongezonde dingen
Naast het eten bestond mijn weekend uit allerlei emotionele toestanden, maaaaaaaaaaaaar die week is weer voorbij en het leven is mooi! MOOI!
Vanavond weer trainen, benen natuurlijk, want dat vind ik tegenwoordig leuk om te doen en upperbody haal ik geen voldoening meer uit... die doe ik morgen wel weer....
Ter compensatie van het vreetfestijn vanochtend al even 45 min op nuchtere maag gewandeld, en in mijn lunchpauze ook 30 min.
Vanavond na benen trainen hopelijk nog even een kwartiertje op de crosstrainer. Dan zijn de eerste 500kcal en daarmee 100gr snoep wel weer verbrand. (Kansloos trouwens dat dat zoveel kcal moet bevatten

)
Ik wil nog wel even melden dat ondanks dat ik best veel gegeten heb het weekend ik me geen enkele keer tot knappen vol heb gevreten, ik heb het beter verdeeld over de dag heen, dat is best wel een progressiemomentje, want dat lukt me anders nooit echt,...

Nu zou ik nog moeten leren ophouden te eten tot de zak leeg is..