Nice legs

en flinke hipthusts voor zo'n klein meisje, zou je bijna bang van worden
Thanks!
Ik vind mijn hipthrusts dus quite waardeloos

Ik heb het idee dat ik dat makkelijk zou moeten kunnen met 120kg ofzo... Er is een chick in onze gym die hipthrusts en bulgarian split squats met eindeloos veel gewicht doet..
Maar dankjewel
Chapeau dat je zo'n zware training hebt neergezet in die hitte!
Ik voel me nu een extra groot watje dat ik de laatste twee trainingen heb geskipped

De omstandigheden zijn misschien ook anders in de gym bij jou en bij mij
Het is dat ik niet echt een leven heb verder, ik "mag" ook al niet eten, of lekker wijntjes drinken met chippies en nootjes ofzo hnnnnggg. Dus kan ik maar beter bezig blijven
Vandaag wel een zware dag, heb tot nu toe elke dag cardio gedaan en dat breekt me inmiddels op.. Heb me vanochtend weer goed beroerd gevoeld, misselijk en alles... toen gauw een broodje gehaald met kaas en rauwkost

en nu weer helemaal fit and dandy.
Dus eigenlijk geen chapeau voor mij... ik leer het nooit
Ga je het nou gelijk proberen goed te praten voor jezelf
Hee hee, even dimmen he, grote meneer!
Pro-tip: Haal bij Jamin, daar is het vers
Maar is zo duur.... ik vind dat echt zo kansloos..

En ik vind harde snoepjes eigenlijk wel lekker, maarja, zo'n dag na een festival gaat dat soms wat moeilijk
Overigens inmiddels bij de kruidvat geweest en daar hadden ze super vers (of het is gewoon zacht door de warmte?

) snoep.
Jup, ik neem ook medicatie voor mijn bloeddruk/hart.
Dan lijkt het me niet zo verstandig om te gaan gymmen op een niet geïsoleerde zolderkamer zonder airco

Wel gaan lopen deze ochtend, das ook al iets
Nou niet aanstellen he!
JK, je moet je niet vergelijken met andere mensen. Doe wat je zelf aankan. Dat anderen wel zo debiel zijn om te gymmen met 40 graden betekent niet dat jij een mietje bent als je het niet doet.. Super kansloos dat ik dit nu zo zeg, terwijl ik dus in mijn reply op Neet druk bezig ben met vergelijken
Ik ben zo goed in de theorie