Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jup, ik neem ook medicatie voor mijn bloeddruk/hart.
Dan lijkt het me niet zo verstandig om te gaan gymmen op een niet geïsoleerde zolderkamer zonder airco ;)
Wel gaan lopen deze ochtend, das ook al iets :D

tenor.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
Nice legs :thumbs:
en flinke hipthusts voor zo'n klein meisje, zou je bijna bang van worden :haar:

Thanks!

Ik vind mijn hipthrusts dus quite waardeloos :roflol: Ik heb het idee dat ik dat makkelijk zou moeten kunnen met 120kg ofzo... Er is een chick in onze gym die hipthrusts en bulgarian split squats met eindeloos veel gewicht doet..

Maar dankjewel :D

Chapeau dat je zo'n zware training hebt neergezet in die hitte!
Ik voel me nu een extra groot watje dat ik de laatste twee trainingen heb geskipped :o
De omstandigheden zijn misschien ook anders in de gym bij jou en bij mij :)

Het is dat ik niet echt een leven heb verder, ik "mag" ook al niet eten, of lekker wijntjes drinken met chippies en nootjes ofzo hnnnnggg. Dus kan ik maar beter bezig blijven :roflol:

Vandaag wel een zware dag, heb tot nu toe elke dag cardio gedaan en dat breekt me inmiddels op.. Heb me vanochtend weer goed beroerd gevoeld, misselijk en alles... toen gauw een broodje gehaald met kaas en rauwkost :eyebrow: en nu weer helemaal fit and dandy.

Dus eigenlijk geen chapeau voor mij... ik leer het nooit :sad:

Ga je het nou gelijk proberen goed te praten voor jezelf :roflol:

Hee hee, even dimmen he, grote meneer! :heart:

:eyebrow:

Pro-tip: Haal bij Jamin, daar is het vers:roflol:

Maar is zo duur.... ik vind dat echt zo kansloos.. :eyes: En ik vind harde snoepjes eigenlijk wel lekker, maarja, zo'n dag na een festival gaat dat soms wat moeilijk :emo:

Overigens inmiddels bij de kruidvat geweest en daar hadden ze super vers (of het is gewoon zacht door de warmte?:emo::emo::emo::emo:) snoep. :grinny:

Jup, ik neem ook medicatie voor mijn bloeddruk/hart.
Dan lijkt het me niet zo verstandig om te gaan gymmen op een niet geïsoleerde zolderkamer zonder airco ;)
Wel gaan lopen deze ochtend, das ook al iets :D

Nou niet aanstellen he! :windup:

JK, je moet je niet vergelijken met andere mensen. Doe wat je zelf aankan. Dat anderen wel zo debiel zijn om te gymmen met 40 graden betekent niet dat jij een mietje bent als je het niet doet.. Super kansloos dat ik dit nu zo zeg, terwijl ik dus in mijn reply op Neet druk bezig ben met vergelijken :roflol:

Ik ben zo goed in de theorie :haha:

Af en toe geweldige stukjes in dit log. :)

JK, je moet je niet vergelijken met andere mensen. Doe wat je zelf aankan. Dat anderen wel zo debiel zijn om te gymmen met 40 graden betekent niet dat jij een mietje bent als je het niet doet.. Super kansloos dat ik dit nu zo zeg, terwijl ik dus in mijn reply op Neet druk bezig ben met vergelijken :roflol:
Ik wilde net reageren, maar het hoeft al niet meer :roflol:
Rustig aan verder dit weekend, he? :thumb:

Bij ons in de sportschool is het lekker koel. Kan daar beter zijn dan thuis.

Ja ik twijfel ook sterk om vanavond niet gewoon te gaan trainen.. Het is bij ons binnen een graad of 29.. En buiten nog 10 graden warmer.. Vanmorgen toen ik wakker werd was het binnen 28,5 graden en buiten 26,5 graden. In de gym is het in elk geval 22 graden ongeveer.. En als je dan bezweet buitenkomt, ben je daarna veel beter bestand tegen de warmte.

• #2.328
Ja ik twijfel ook sterk om vanavond niet gewoon te gaan trainen.. Het is bij ons binnen een graad of 29.. En buiten nog 10 graden warmer.. Vanmorgen toen ik wakker werd was het binnen 28,5 graden en buiten 26,5 graden. In de gym is het in elk geval 22 graden ongeveer.. En als je dan bezweet buitenkomt, ben je daarna veel beter bestand tegen de warmte.

JAAAAAAAAAAAAAAA :cheer: Na mijn broodje kan ik nog wel wat excercise gebruiken?!

Gaan we eerst even naar huis, omkleden, dan naar de gym, kun je daarna eten bij de mac?

Ik zou dat echt heel graag willen :cheer:

• #2.330
Nu enkel nog toepassen in de praktijk! :p

Ik weet niet of dat ooit gaat lukken :roflol:

Af en toe geweldige stukjes in dit log. :)

:grinny:

Ik wilde net reageren, maar het hoeft al niet meer :roflol:
Rustig aan verder dit weekend, he? :thumb:

Haha!

Rustig aan gaat hem niet worden Neet! Morgen hebben we een festival en gaan we urenlang de zon naar beneden dansen en we hebben lekker een hotelletje geboekt, dus daarna genieten van de rest van het weekend :D

Bij ons in de sportschool is het lekker koel. Kan daar beter zijn dan thuis.

True.... Sport jij?

Ze is in goede handen hoor, genoeg drugs erin hoef je niks te eten ;)

Sorry kon het niet laten :roflol:

Veel plezier op het festival! :cheer: Gaan jullie met of zonder kleding? M'n boxer is al bijna doorweekt als ik 'm uit de kast pak. :roflol:

Veel plezier op het festival! :cheer: Gaan jullie met of zonder kleding? M'n boxer is al bijna doorweekt als ik 'm uit de kast pak. :roflol:

Ik heb speciale Bamboo boxers voor dit soort warme dagen, die zijn extra lang zodat mijn benen niet kapotschuren tegen elkaar en die gaan ook nog eens goed met zweet om: LEES vochtafdrijvend in plaats van met katoen opzuigend :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven