ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Waar zijn die video's te vinden? Ik vraag dit voor mijzelf.Dat zit ze inderdaad sinds medio 2014 en ik ben de regisseur![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zijn die video's te vinden? Ik vraag dit voor mijzelf.Dat zit ze inderdaad sinds medio 2014 en ik ben de regisseur![]()
Waar zijn die video's te vinden? Ik vraag dit voor mijzelf.
Klinkt goed, das een goeie tip ook eens naar kijken.Ik heb speciale Bamboo boxers voor dit soort warme dagen, die zijn extra lang zodat mijn benen niet kapotschuren tegen elkaar en die gaan ook nog eens goed met zweet om: LEES vochtafdrijvend in plaats van met katoen opzuigend![]()
Bij het lopen van de Nijmeegse Vierdaagse smeerden wel allemaal (militair detachement) vaseline op ons achterste.
4 Dagen lopen in uniform met bepakking met warm weer is ook niet echt ideaal. 

Mmm anti climax
klopt door de warmte zetten je bloedvaten uit en dus zakt je bloeddruk....tru storyJa, goeie tip en veeeel drinken. Flessen water mee, zout, dextro.
Klinkt goed, das een goeie tip ook eens naar kijken.Ik heb wel eens Bamboo-sokken gehad, perfect voor mensen die snel zweetvoeten krijgen. Katoenen sportkleding is net zo waardeloos, ik heb veel van dat 'dry fit' spul vanuit m'n hardloopperiode, want bij 30 km rennen met 30 graden schuurt anders ook alles kapot. Ik smeer nu trouwens Nivea op mijn bovenbenen nu deze eindelijk een klein beetje groeien, das ook wel prettig.
Bij het lopen van de Nijmeegse Vierdaagse smeerden wel allemaal (militair detachement) vaseline op ons achterste.
4 Dagen lopen in uniform met bepakking met warm weer is ook niet echt ideaal.
In ieder geval veel plezier en gelukkig iets het iets koeler morgen, relatief gezien dan, 30 graden is nog steeds erg warm.![]()

Bedankt.Tip; www.yourbamboobasics.com gaan tenminste ook tot XXL mocht je dat ooit nodig hebben![]()
Misschien na een paar jaar blasten-cruisen en wat tren en HGH. 
en uiteraard niet direct de NAS op de router aangesloten , met standaard admin wachtwoord en poorten open![]()

Begin maar vast te eten meis....nee das niet haten...anders ga ik me zorgen om je maken....flauwvallen enzo![]()
Ze is in goede handen hoor, genoeg drugs erin hoef je niks te eten
Sorry kon het niet laten

Veel plezier op het festival!Gaan jullie met of zonder kleding? M'n boxer is al bijna doorweekt als ik 'm uit de kast pak.
![]()
Ja, goeie tip en veeeel drinken. Flessen water mee, zout, dextro.
Dat zit ze inderdaad sinds medio 2014 en ik ben de regisseur![]()
Waar zijn die video's te vinden? Ik vraag dit voor mijzelf.
Mocht je ooit bij mij weggaan (you better fucking not!
) moet ik niet vergeten al die dingen kapot te maken.. wat is een NAS?:Roflol:
Dank
Don't worry Bosco! 4 weken terug op Awakenings dezelfde temperaturen en hetzelfde dieet, still here
Gelukkig ben ik niet beïnvloedbaar!
Dank Bert!
Ik trek weer zo weinig mogelijk kleding aan![]()
Mag niet mee naar binnen he @water. Gelukkig kun je daar alles krijgen wat je nodig hebt.
Mocht je ooit bij mij weggaan (you better fucking not!
) moet ik niet vergeten al die dingen kapot te maken.. wat is een NAS?

Gewoon in het keukenkastje stoppen kan ze niet bij.Network Attached Storage (Device)
Moet je al die dingen wel weten te vinden
![]()
![]()
boven op de plint is genoegGewoon in het keukenkastje stoppen kan ze niet bij.

Nope, je krijgt 400g gratis snoep bij 2 actieproducten. Daardoor vullen ze nu vaker aanMaar is zo duur.... ik vind dat echt zo kansloos..En ik vind harde snoepjes eigenlijk wel lekker, maarja, zo'n dag na een festival gaat dat soms wat moeilijk
Overigens inmiddels bij de kruidvat geweest en daar hadden ze super vers (of het is gewoon zacht door de warmte?) snoep.
![]()

Nope, je krijgt 400g gratis snoep bij 2 actieproducten. Daardoor vullen ze nu vaker aan
Echter slaat die actie zelf nergens op, want je betaald bijvoorbeeld voor 2 deo's de orginele prijs en dan krijg je 400g snoep 'gratis'
WinWinWin (2x deo, snoep en je wordt niet dik van die BELACHELIJKE 400gr SNOEP)Nope, je krijgt 400g gratis snoep bij 2 actieproducten. Daardoor vullen ze nu vaker aan
Echter slaat die actie zelf nergens op, want je betaald bijvoorbeeld voor 2 deo's de orginele prijs en dan krijg je 400g snoep 'gratis'

Kun je beter deo 2 voor de prijs van 1 kopen en 200gr schepsnoep toch?WinWinWin (2x deo, snoep en je wordt niet dik van die BELACHELIJKE 400gr SNOEP)