Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb speciale Bamboo boxers voor dit soort warme dagen, die zijn extra lang zodat mijn benen niet kapotschuren tegen elkaar en die gaan ook nog eens goed met zweet om: LEES vochtafdrijvend in plaats van met katoen opzuigend :roflol:
Klinkt goed, das een goeie tip ook eens naar kijken. :thumbs: Ik heb wel eens Bamboo-sokken gehad, perfect voor mensen die snel zweetvoeten krijgen. Katoenen sportkleding is net zo waardeloos, ik heb veel van dat 'dry fit' spul vanuit m'n hardloopperiode, want bij 30 km rennen met 30 graden schuurt anders ook alles kapot. Ik smeer nu trouwens Nivea op mijn bovenbenen nu deze eindelijk een klein beetje groeien, das ook wel prettig. :) Bij het lopen van de Nijmeegse Vierdaagse smeerden wel allemaal (militair detachement) vaseline op ons achterste. :roflol: 4 Dagen lopen in uniform met bepakking met warm weer is ook niet echt ideaal. :P

In ieder geval veel plezier en gelukkig iets het iets koeler morgen, relatief gezien dan, 30 graden is nog steeds erg warm. :zweet:

Klinkt goed, das een goeie tip ook eens naar kijken. :thumbs: Ik heb wel eens Bamboo-sokken gehad, perfect voor mensen die snel zweetvoeten krijgen. Katoenen sportkleding is net zo waardeloos, ik heb veel van dat 'dry fit' spul vanuit m'n hardloopperiode, want bij 30 km rennen met 30 graden schuurt anders ook alles kapot. Ik smeer nu trouwens Nivea op mijn bovenbenen nu deze eindelijk een klein beetje groeien, das ook wel prettig. :) Bij het lopen van de Nijmeegse Vierdaagse smeerden wel allemaal (militair detachement) vaseline op ons achterste. :roflol: 4 Dagen lopen in uniform met bepakking met warm weer is ook niet echt ideaal. :P

In ieder geval veel plezier en gelukkig iets het iets koeler morgen, relatief gezien dan, 30 graden is nog steeds erg warm. :zweet:

Tip; www.yourbamboobasics.com gaan tenminste ook tot XXL mocht je dat ooit nodig hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.350
giphy (3).gif

:Roflol:

Ik wens je daar vooral heel veel succes mee :p

Dank :D

Begin maar vast te eten meis....nee das niet haten...anders ga ik me zorgen om je maken....flauwvallen enzo :(

Don't worry Bosco! 4 weken terug op Awakenings dezelfde temperaturen en hetzelfde dieet, still here :D

Ze is in goede handen hoor, genoeg drugs erin hoef je niks te eten ;)

Sorry kon het niet laten :roflol:

:roflol:

Gelukkig ben ik niet beïnvloedbaar!

Veel plezier op het festival! :cheer: Gaan jullie met of zonder kleding? M'n boxer is al bijna doorweekt als ik 'm uit de kast pak. :roflol:

Dank Bert!

Ik trek weer zo weinig mogelijk kleding aan :D

Ja, goeie tip en veeeel drinken. Flessen water mee, zout, dextro.

Mag niet mee naar binnen he @water. Gelukkig kun je daar alles krijgen wat je nodig hebt.

Dat zit ze inderdaad sinds medio 2014 en ik ben de regisseur :badum:

Waar zijn die video's te vinden? Ik vraag dit voor mijzelf.

Op mijn iPhone, op de NAS, in PLEX.

:haha: Mocht je ooit bij mij weggaan (you better fucking not! :heart: ) moet ik niet vergeten al die dingen kapot te maken.. wat is een NAS?

:Roflol:

Dank :D

Don't worry Bosco! 4 weken terug op Awakenings dezelfde temperaturen en hetzelfde dieet, still here :D

Gelukkig ben ik niet beïnvloedbaar!

Dank Bert!

Ik trek weer zo weinig mogelijk kleding aan :D

Mag niet mee naar binnen he @water. Gelukkig kun je daar alles krijgen wat je nodig hebt.

:haha: Mocht je ooit bij mij weggaan (you better fucking not! :heart: ) moet ik niet vergeten al die dingen kapot te maken.. wat is een NAS?

Network Attached Storage (Device)

Moet je al die dingen wel weten te vinden :D

:roflol: :roflol:

Maar is zo duur.... ik vind dat echt zo kansloos.. :eyes: En ik vind harde snoepjes eigenlijk wel lekker, maarja, zo'n dag na een festival gaat dat soms wat moeilijk :emo:

Overigens inmiddels bij de kruidvat geweest en daar hadden ze super vers (of het is gewoon zacht door de warmte?:emo::emo::emo::emo:) snoep. :grinny:
Nope, je krijgt 400g gratis snoep bij 2 actieproducten. Daardoor vullen ze nu vaker aan:woot:

Echter slaat die actie zelf nergens op, want je betaald bijvoorbeeld voor 2 deo's de orginele prijs en dan krijg je 400g snoep 'gratis'

• Like
Waarderingen: LM
Nope, je krijgt 400g gratis snoep bij 2 actieproducten. Daardoor vullen ze nu vaker aan:woot:

Echter slaat die actie zelf nergens op, want je betaald bijvoorbeeld voor 2 deo's de orginele prijs en dan krijg je 400g snoep 'gratis'

Kun je beter deo 2 voor de prijs van 1 kopen en 200gr schepsnoep toch? :dunno: WinWinWin (2x deo, snoep en je wordt niet dik van die BELACHELIJKE 400gr SNOEP)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.357

Tref ik het even :eyebrow:

Ik doe nooit mee aan die acties, want je bent dan altijd duurder uit, week later is die deo weer 1+1 gratis...

Kun je beter deo 2 voor de prijs van 1 kopen en 200gr schepsnoep toch? :dunno: WinWinWin (2x deo, snoep en je wordt niet dik van die BELACHELIJKE 400gr SNOEP)

Die bekers zijn ook zo super misleidend. Je denkt dan dat je die vol kunt pleuren tot het randje.. THAT IS NOT TRUE. Moet je in the end ook nog bijbetalen voor je snoep.. wat je in eerste instantie niet zou halen, maar omdat je het gratis krijgt toch maar doet... :yell:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven