Mij verbaast niets meer
Awwww, I can imagine, die balans houden is soms echt een dingetje he!
Ik ben helemaal met je eens dat er goed en verantwoord eten op tafel moet komen! Ik ben alleen nogal een voorstander van vers, diepvries is toch nooit zo lekker als het was

Het is een beetje "wat als" | Wat als ze idd onder therapie staat en "beter" wordt. Wat als ik haar niet nog een kans geef? Wat als wat als wat als.
Ik wil sterk genoeg in mijn schoenen staan dat mocht het tot contact komen en ze wil me weer kwetsen dat ik daar tegen bestand ben, dat ik weet dat ik haar nog een kans heb gegeven en dat ik heb gedaan wat ik kon. Dat het niet aan mij ligt zegmaar..
Echt he, en om mij van mijn fobieën af te helpen krijg ik nu al 2 dagen bananen mee van Pun

Gisteren braaf opgegeten en was inderdaad lekker
Mmmm, dat is idd wel lekker.
thats the spirit!
Gatver. Smeerpijperij!
Dankjewel Thuggish, ik denk dat je gelijk hebt, maar ik moet het in de toekomst nog wel een keer proberen, maar dan pas als ik sterk genoeg ben om haar als het inderdaad mis gaat te vertellen wat ik vind en voel, zonder dat er ruzie op volgt (van mijn kant), zonder dat het mij stress oplevert.
Dus, eerst maar even aan mijzelf werken en wie weet wat de toekomst brengt! Op dit moment is er inderdaad geen plek voor haar in mijn leven.
TRAINING DONDERDAG
Ik vind upperbody niet leuk meer, het is zwaar, mijn gewichten zijn p*ssy en het voelt allemaal net niet. DUS.
Pullups
1x3 (en een half

) + 2 negatief
1x2 + 3 negatief
Plateloaded pulldown
1x12x40
3x8x80
1x15x40
Zelfs die pulldown lukt 80 kilo amper. Dat vind ik nog wel één van de ergste dingen, mijn rug is echt zwak, terwijl ik daar voorheen best sterk mee was
Seated rows
1x8x25
2x8x32 te zwaar
1x8x25
Sideraises
2x8x7
2x8x8
Facepulls SS Cable crunches
1x8x23 / 1x8x32
1x8x28 / 1x8x32
2x8x32 / 1x8x32
DB curl
3x8x7
Rope pushdown
1x8x14
3x8x18
Upright row
3x8x10
Toen was ik er wel weer klaar mee.
Vandaag rust, misschien even wandelen, en morgen lowerbody.