B0tjeBuilder
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn wat een fysiek. Nu snap ik dat de fitgirl logs zo populair zijn.
Zonde dat je zo slecht herstelt! Iets meer rust houden todat het wel weer beter gaat.

whoo goeie shape! Nice booty
Waarom eigenlijk bij je drop setje leg extensions zo gigantische drop in het gewicht? Serieuze vraag hoor.
De reden is omdat ik zwaarder gewicht niet zou kunnen reppen in een dropset lol, dat blijkt wel uit het feit dat ik bij de eerste dropset maar 4 reps kon, en bij de tweede drop maar 7.Thanks haha
Ja dat herstel is een dingetje, stom ook aangezien ik veel meer eet dan normaal. Je zou denken dat dat wel wat helpt.
Thanks girl!
Ik heb niet echt een megagedachtegang erachter zittenDe reden is omdat ik zwaarder gewicht niet zou kunnen reppen in een dropset lol, dat blijkt wel uit het feit dat ik bij de eerste dropset maar 4 reps kon, en bij de tweede drop maar 7.
normaal zou je op z'n 80% zitten, voor zo ver ik weet hoor.
Stress zorgt er toch wel voor dat je slechter herstelt. Ik zit nu in een hele stressvolle periode met school werk en trainen en allemaal tegelijk en merk dat ik constant beetje ziekig ben en slechter herstel omdat ik gewoon te veel hooi op me vork neem
normaal zou je op z'n 80% zitten, voor zo ver ik weet hoor.
Maar volgens mij is het belangrijkste dat je leeg bent na je oefening. Dus of het een big deal is wss niet.
En je traint iig! En nog flinke trainingen ook![]()
Heb serieus nog nooit stilgestaan bij hoe groot de drop moet zijn
want dat is vaak het gevalBlijkbaar werkt het goed voor je. Als je ik fysiek zie doe je het toch goedJa kennelijk! Nooit eerder gehad dat ik merk dat het zoveel invloed heeft! Ik ben ook een beetje zo van dat ik vind dat ik het maar moet kunnen, maar misschien is een stapje terug geen slechte zet.
Geen idee tbh, ik doe eigenlijk altijd maar gewoonHeb serieus nog nooit stilgestaan bij hoe groot de drop moet zijn
Best wel onnozel eigenlijk lol, maar ik train al sinds het begin eigenlijk gewoon een beetje "what I feel like", en laatste twee jaar probeer ik Pun zijn raad en advies op te volgen, maar deze dropset stond dan bijv. weer niet ingecalculeerd
Ik zal in de future eens kijken of een kleinere drop beter gaat, als ik niet liever lui dan moe benwant dat is vaak het geval
Dude houdt een heel verhaal dat hij het een vrij moeilijke oefening vindt, is altijd heel moeilijk om het juiste gewicht te kiezen en het was ook alweer zijn laatste oefening.
Ben wel enigszins hersteld, maar had zondag nog spierpijn van mijn laatste lowerbody training van zondag een week geleden.
Oei oei, wat een struggle weer. Hou vol hoor tijgster!Kon amper op mijn benen staan, eerste setje lunges waren de laatste stappen echt een struggle "am I going down or will I make it".
Gelukkig gered
Had niet veel tijd, geloof ik 45 min over de training gedaan, weinig rust, althans niet zoveel rust tussen de setjes als ik zou willen. Dat heb ik goed gemerkt qua hartslag en misselijkheid. Zeker na de lunges moest ik echt even mijn best doen mijn eten binnen te houden![]()

Echt he?
maar had zondag nog spierpijn van mijn laatste lowerbody training van zondag een week geleden.

Ik zou @Punjab er ook voor omleggenAltijd gieren dit
En je lowerbody... Ik zou dr een moord voor doen hnnng
.De t*ring wat een lijfen succes met je struggels hil
Komt goed!
Ik probeer er de laatste tijd ook wat meer op die manier naar te kijken, soms vind ik de gewichten die ik verzet namelijk nogal zwak, maar als je het zo zegt is het best cool en veel positiever 
Oei oei, wat een struggle weer. Hou vol hoor tijgster!![]()

Stevige workout om weer mee te starten Hill! Kun je gelijk weer spierpijn tot zondag hebben..![]()

Ondanks de lastige omstandigheden ben je toch echt wel lekker bezig hoor in de gym... En die shape-update... damn wat zie je er goed uit![]()
en dat voelt goed!

En zo geschiedde.
ik heb je eerlijk gezegd wel even vervloekt, dit was echt heel zwaar en pijnlijk
)