AndroidHealthClinic

Here goes HillR again (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damn wat een fysiek. Nu snap ik dat de fitgirl logs zo populair zijn.

Zonde dat je zo slecht herstelt! Iets meer rust houden todat het wel weer beter gaat.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
:heart: whoo goeie shape! Nice booty :D

Waarom eigenlijk bij je drop setje leg extensions zo gigantische drop in het gewicht? Serieuze vraag hoor.
 
Damn wat een fysiek. Nu snap ik dat de fitgirl logs zo populair zijn.

Zonde dat je zo slecht herstelt! Iets meer rust houden todat het wel weer beter gaat.

Thanks haha :)

Ja dat herstel is een dingetje, stom ook aangezien ik veel meer eet dan normaal. Je zou denken dat dat wel wat helpt.

:heart: whoo goeie shape! Nice booty :D

Waarom eigenlijk bij je drop setje leg extensions zo gigantische drop in het gewicht? Serieuze vraag hoor.

Thanks girl!

Ik heb niet echt een megagedachtegang erachter zitten :roflol: De reden is omdat ik zwaarder gewicht niet zou kunnen reppen in een dropset lol, dat blijkt wel uit het feit dat ik bij de eerste dropset maar 4 reps kon, en bij de tweede drop maar 7.
 
Stress zorgt er toch wel voor dat je slechter herstelt. Ik zit nu in een hele stressvolle periode met school werk en trainen en allemaal tegelijk en merk dat ik constant beetje ziekig ben en slechter herstel omdat ik gewoon te veel hooi op me vork neem
 
Thanks haha :)

Ja dat herstel is een dingetje, stom ook aangezien ik veel meer eet dan normaal. Je zou denken dat dat wel wat helpt.



Thanks girl!

Ik heb niet echt een megagedachtegang erachter zitten :roflol: De reden is omdat ik zwaarder gewicht niet zou kunnen reppen in een dropset lol, dat blijkt wel uit het feit dat ik bij de eerste dropset maar 4 reps kon, en bij de tweede drop maar 7.

:dunno: normaal zou je op z'n 80% zitten, voor zo ver ik weet hoor.
Maar volgens mij is het belangrijkste dat je leeg bent na je oefening. Dus of het een big deal is wss niet.
En je traint iig! En nog flinke trainingen ook :flex:
 
Stress zorgt er toch wel voor dat je slechter herstelt. Ik zit nu in een hele stressvolle periode met school werk en trainen en allemaal tegelijk en merk dat ik constant beetje ziekig ben en slechter herstel omdat ik gewoon te veel hooi op me vork neem

Ja kennelijk! Nooit eerder gehad dat ik merk dat het zoveel invloed heeft! Ik ben ook een beetje zo van dat ik vind dat ik het maar moet kunnen, maar misschien is een stapje terug geen slechte zet.

:dunno: normaal zou je op z'n 80% zitten, voor zo ver ik weet hoor.
Maar volgens mij is het belangrijkste dat je leeg bent na je oefening. Dus of het een big deal is wss niet.
En je traint iig! En nog flinke trainingen ook :flex:

Geen idee tbh, ik doe eigenlijk altijd maar gewoon :roflol: Heb serieus nog nooit stilgestaan bij hoe groot de drop moet zijn :roflol:
Best wel onnozel eigenlijk lol, maar ik train al sinds het begin eigenlijk gewoon een beetje "what I feel like", en laatste twee jaar probeer ik Pun zijn raad en advies op te volgen, maar deze dropset stond dan bijv. weer niet ingecalculeerd :roflol:

Ik zal in de future eens kijken of een kleinere drop beter gaat, als ik niet liever lui dan moe ben :P want dat is vaak het geval
 
Ja kennelijk! Nooit eerder gehad dat ik merk dat het zoveel invloed heeft! Ik ben ook een beetje zo van dat ik vind dat ik het maar moet kunnen, maar misschien is een stapje terug geen slechte zet.



Geen idee tbh, ik doe eigenlijk altijd maar gewoon :roflol: Heb serieus nog nooit stilgestaan bij hoe groot de drop moet zijn :roflol:
Best wel onnozel eigenlijk lol, maar ik train al sinds het begin eigenlijk gewoon een beetje "what I feel like", en laatste twee jaar probeer ik Pun zijn raad en advies op te volgen, maar deze dropset stond dan bijv. weer niet ingecalculeerd :roflol:

Ik zal in de future eens kijken of een kleinere drop beter gaat, als ik niet liever lui dan moe ben :P want dat is vaak het geval
Blijkbaar werkt het goed voor je. Als je ik fysiek zie doe je het toch goed
 
Dude houdt een heel verhaal dat hij het een vrij moeilijke oefening vindt, is altijd heel moeilijk om het juiste gewicht te kiezen en het was ook alweer zijn laatste oefening.

Altijd gieren dit :roflol:

En je lowerbody... Ik zou dr een moord voor doen hnnng
 
LOWERBODY MAANDAG

Weekje vrij genomen van de gym om te herstellen.. :dunno: Ben wel enigszins hersteld, maar had zondag nog spierpijn van mijn laatste lowerbody training van zondag een week geleden.

RDL
3x5x60

Hip thrust
1x8x60
1x8x80
5x8x90

Sideraises
3x8x7

Vertical legpress
1x10x66
1x8x73
1x8x79
1x8x83
1x8x89

Walking lunges + 30kg
3x8

Kon amper op mijn benen staan, eerste setje lunges waren de laatste stappen echt een struggle "am I going down or will I make it".

Gelukkig gered :roflol:

Had niet veel tijd, geloof ik 45 min over de training gedaan, weinig rust, althans niet zoveel rust tussen de setjes als ik zou willen. Dat heb ik goed gemerkt qua hartslag en misselijkheid. Zeker na de lunges moest ik echt even mijn best doen mijn eten binnen te houden :roflol:

Vandaag weer rust, mogelijk donderdag weer een training.
 
De tering wat een lijf:flex:en succes met je struggels hil
 
1,5 x BW Hip Thrust. :woot:
 
Kon amper op mijn benen staan, eerste setje lunges waren de laatste stappen echt een struggle "am I going down or will I make it".

Gelukkig gered :roflol:

Had niet veel tijd, geloof ik 45 min over de training gedaan, weinig rust, althans niet zoveel rust tussen de setjes als ik zou willen. Dat heb ik goed gemerkt qua hartslag en misselijkheid. Zeker na de lunges moest ik echt even mijn best doen mijn eten binnen te houden :roflol:
Oei oei, wat een struggle weer. Hou vol hoor tijgster! :D
 
maar had zondag nog spierpijn van mijn laatste lowerbody training van zondag een week geleden.
:eek!:

Stevige workout om weer mee te starten Hill! Kun je gelijk weer spierpijn tot zondag hebben..:o
 
Stevige training inderdaad, hopelijk herstel je wat vlotter dan vorige week!
 
Ondanks de lastige omstandigheden ben je toch echt wel lekker bezig hoor in de gym... En die shape-update... damn wat zie je er goed uit :heart:
 
De tering wat een lijf:flex:en succes met je struggels hil

Dankjewel HB! :D Komt goed!

1,5 x BW Hip Thrust. :woot:

:D Ik probeer er de laatste tijd ook wat meer op die manier naar te kijken, soms vind ik de gewichten die ik verzet namelijk nogal zwak, maar als je het zo zegt is het best cool en veel positiever :roflol:

Oei oei, wat een struggle weer. Hou vol hoor tijgster! :D


Komt goed Neet! :D

:eek!:

Stevige workout om weer mee te starten Hill! Kun je gelijk weer spierpijn tot zondag hebben..:o

Haha echt he! Maaaaaaar, het viel mee! Ik heb gisteren alweer lowerbody kunnen doen! Herstel gaat "iets" sneller, iig vwb lowerbody, upperbody is nog steeds kut, dus die skip ik gewoon :D

Dat doet ze gewoon even 3x BW :wl:

giphy.gif


Ondanks de lastige omstandigheden ben je toch echt wel lekker bezig hoor in de gym... En die shape-update... damn wat zie je er goed uit :heart:

Dank Visser, Pun, mijn werk en de gym is op het moment wat me up and running houdt :cheer: en dat voelt goed!

Ik zou Vonk er ook voor omleggen :p.

:roflol:

Ik zou daar nog eens goed over na denken, this bitch got issues :roflol:

giphy.gif


LOWERBODYWORKOUT DONDERDAG

Gisteren voelde ik me mega goed, ik kon de wereld aan, voelde me emotioneel super sterk, dus ik dacht, fuck dat beetje spierpijn, lowerbody it is! (Na eerst getwijfeld te hebben om alleen upperbody te doen, maar daar vind ik eigenlijk niet zo veel aan, toen dacht ik nou, dan doe ik alleen armen en cardio, of alleen cardio, mja, lowerbody vind ik leuk om te doen.. dusja, :roflol: En zo geschiedde.

Bulgarian split squats (los)
2x10xBW
2x8x20
2x8x25

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x8x59, dropset 1x4x45 1x6x32 (Beter? mitsymo :eyebrow: ik heb je eerlijk gezegd wel even vervloekt, dit was echt heel zwaar en pijnlijk :roflol: )

RDL ss Goblet Squat
3x8x30 / 3x10x24

Glute pullthrough
1x8x50
1x8x54
1x8x59
1x8x64

Walking Lunges
4x10x30

Was echt een lekkere training, kon lekker zwaar gaan, had geen pijntjes. Felt good! :cheer:



Het bulken gaat wel goed heb ik het idee, ik kan me redelijk goed aan mijn voeding houden, weekenden zijn wat moeilijker, maar dat mag want aangezien ik door de week nog wel wat onder onderhoud zit en in het weekend er boven kom ik gemiddeld mooi op een surplus uit denk ik.

Fijn weekend allemaal :cheer:
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven