Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik moet echt ophouden mijzelf continu te willen verdedigen op momenten dat het niet hoeft :roflol:
nee, eerst tot 3 tellen voor je ontploft :D
Uit dit lijden haal ik veel meer plezier dan uit bijv. bulgarian splitsquats :barf:
echt he, wat een kut oefening, ik mag hem vanavond weer doen :sad:
NEE IK HEB ZE ALLEMAAL NODIG.

Dusja, toen moest ik wel :roflol:
LOL

Ik deel het hoor, ik vind olie en boter e.d. eigenlijk ook zonde van de kcal, maar Pun kan heel goed koken en onderdeel daarvan is de olie en de bak en braad producten, daarmee is het vlees echt 10x malser, waardoor ook het hele gerecht gewoon ontzettend lekker is, ik vind het dan ook weer zonde om een minder lekker gerecht te eten, dus is het een beetje kiezen tussen twee kwaden :P

Daarnaast vind ik het ook moeilijk, wat zou ik dan moeten eten? Zuivel is al geen optie omdat mijn maag/darmen dat niet accepteren :sad: Om nog meer plakjes kipfilet bijv. te eten zie ik ook niet zitten. Pindakaas e.d. kan mij niet echt bekoren. Chocola en noten kun je maar weinig van eten voor die kcal, dus dat vind ik dan de moeite niet :roflol: Plus dat ik qua chocola vooral hou van witte crispie chocola, of milka biscuit.. En dan tenminste een halve reep, anders hoeft het niet.

Op deze manier kom ik iig makkelijk aan mijn vetten. Dus ik ben helemaal tevreden zo :D

Als dit voor jou de meest optimale manier is om aan je vetten te komen, dan is dat ideaal!
Ik heb gelukkig geen zuivelintolerantie en vind 10 gram noten (in kleine stukjes gesneden en kort geroosterd in de oven) door mijn yoghurt/kwark 's avonds heeeeeerlijk.
Net als een klein stukje pure chocolade, of een maiswafel met (een dikke laag) pindakaas :p.
Als je daar allemaal niet zo van houdt, dan kun je inderdaad beter wat extra smaak aan je avondeten toevoegen o.v.v. olijfolie en boter :).

Ohhh, thanks for the reminder :eyebrow: Was helemaal vergeten dat die er was :eek:

Haha, bij mij ligt er al een paar maand een zakje M&M's in de middenconsole :roflol: .

Niks mis met chocolade! Zie je dat je gewoon een mooi fysiek hebt!

Als je daar allemaal niet zo van houdt, dan kun je inderdaad beter wat extra smaak aan je avondeten toevoegen o.v.v. olijfolie en boter :).

Of gewoon 20 omega 3 capsules naar binnen gooien.
Nee grapje :roflol:
Ik heb nooit moeite met vetten. Pindakaas.. Pure chocola.. Amandelen... :bow2:

Here the same:
- Pindakaas;
- Noten;
- Eieren;
- Pure chocolade af en toe;
- Af en toe vette vis (zou ik vaker moeten doen).
Olijfolie alleen in de bulk. Tijdens de cut gebruik ik een heel klein beetje of PAM-spray.
Avocado is ook een goeie bron van vetten.

Here the same:
- Pindakaas;
- Noten;
- Eieren;
Olijfolie alleen in de bulk. Tijdens de cut gebruik ik een heel klein beetje of PAM-spray.

Yep, hier eigenlijk ook altijd Pam spray. Wat een uitvinding is dat zeg

Die eet ik serieus elke dag. Met Biefstuk puntjes. Lieveliiiiings. Hele koelkast staat vol trouwens. Hot saté is echt vies. Kopen?
Ik heb een vrieskist aangeschaft voor m'n voeding, formaat waar ikzelf in pas.

@Bubs:

Ik heb een vrieskist aangeschaft voor m'n voeding, formaat waar ikzelf in pas.

@Bubs:

Ik ken het.. Hier staan 2 koelkasten en 2 vriezers :grinny:

Mijn moeder is een verborgen narcist, ik denk niet dat ze echt zo ver zou gaan dat ze mij of iemand anders van de familie iets aan zou doen, althans niet zo maar uit het niets. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik daar de afgelopen weken wel bang voor ben geweest, dat ze voor de deur zou staan en Pun iets aan zou doen bijvoorbeeld, hem neersteken ofzo (god wat erg dat ik dit opschrijf), maar ik denk eerder dat zulk iets uit volledige impulsieve onmacht zou gebeuren dan dat ze daadwerkelijk van huis gaat met een mes en 2 uren rijdt en dan daartoe overgaat. Ik geloof niet dat ze mij iets aan doet, want ze heeft mij "nodig". Ik ben wat dat betreft altijd de beste voeding geweest voor haar narcisme, want ik heb haar in mijn leven nog nooit, in ieder geval niet op voor haar belangrijke punten, tegen gesproken en heb nooit grenzen gehanteerd. De rest van de familie heeft wel altijd grenzen aangegeven.

Erg herkenbaar. Mijn vader is er ook een, hoewel niemand een stempel ja/nee heeft zijn er natuurlijk ook karaktertrekken waardoor ik denk dat hij het weer niet is, terwijl hij het op bijna alle andere punten overduidelijk wel is. Het bepalen van ja/nee is voor mij belangrijk, moet je zo iemand nog serieus nemen of als zieke beschouwen. Zieke is ook zo'n vreemd woord, die man is het al zijn hele leven en heeft niemand nodig, ook geen hulp. Hij zou door een brandend huis lopen om je er uit te halen, dat is weer het vreemde er aan. Wel zal hij het dan altijd rond vertellen en je er aan herinneren. Het lijkt soms of hij hulp aanbied om je afhankelijk te doen lijken. Vroeger weleens geld geleend bijvoorbeeld bij de start van een bedrijf, was geen enkel probleem. Maar dan wel trots tegen iedereen vertellen dat hij zijn zoon geld uitleent. Jaren later gaat het zakelijk goed en is alles betaald, lijkt het wel of hij er een beetje van baalt, hij geen schouderklopjes meer krijgt en niet meer kan pochen te hebben geholpen. Misschien herkenbaar?

Wat dat betreft heeft een narcist niemand "nodig" in tegenstelling wat jij ervaart met je moeder. Een narcist is over het algemeen te "trots" om zelf contact te zoeken en zal ook nooit op een of andere manier laten blijken dat hij/zij je mist.

Ik denk dat narcisten net als autisten een heel breed spectrum hebben en elk mens is natuurlijk een individu op zich. Lastige materie, maar gelukkig is er veel kennis over tegenwoordig, al maakt dat de herkenbare tweestrijd er niet echt veel makkelijker op..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.915
Vergeet niet dat @HillR maar 1.10m lang is hè.. :windup:

Precies :D

Maar ook met flink wat spiermassa, anders leg press je geen 8x280 kg. Ik denk dat 1600 KCal/dag nog steeds een lichte cut is.

Kan goed kloppen dat het een lichte cut is.

Ik bouw zelf ook liever op ipv cold turkey naar onderhoud of direct erboven.

Legpress gewicht zegt natuurlijk niet heel veel..Al blijft een PR een PR.

Ik heb nog nooit op onderhoud gegeten, weet niet eens wat het precies is :roflol: Wat ik wel weet is dat ik graag doe wat ik wil doen, hoe ik het wil doen. Ik heb mijn fysiek e.d. tot nu toe niet behaald nav de goedbedoelde adviezen, maar door naar Pun te luisteren en te doen waar ik mij goed bij voel :D

nee, eerst tot 3 tellen voor je ontploft :D

echt he, wat een kut oefening, ik mag hem vanavond weer doen :sad:

LOL

:roflol: beste tip van de dag! Al weet ik niet of ik het red met maar 3 tellen hoor :windup:
Hoe was je oefening? Heb je het gered?

Als dit voor jou de meest optimale manier is om aan je vetten te komen, dan is dat ideaal!
Ik heb gelukkig geen zuivelintolerantie en vind 10 gram noten (in kleine stukjes gesneden en kort geroosterd in de oven) door mijn yoghurt/kwark 's avonds heeeeeerlijk.
Net als een klein stukje pure chocolade, of een maiswafel met (een dikke laag) pindakaas :p.

Haha, bij mij ligt er al een paar maand een zakje M&M's in de middenconsole :roflol: .

Ik hou niet van al dat fancy gedoe en vele werk. Olie e.d. geeft smaak aan je avondeten, avondeten vind ik de allerbelangrijkste ( als in meest lekkere) maaltijd van de dag. Nobody is going to steal my lekkere avondeten!

De gedachte alleen al om mijn tijd te verdoen door noten te snijden, in de oven te doen, pffff. Ik ben echt lui voor wat betreft eten maken :roflol: Ik vind het al knap dat ik op zondag 2x groente met rijst en kipfilet klaarmaak. Dat had ik dinsdagavond weer moeten doen, of gisteren, maar vandaag heb ik gewoon 2 boterhammen extra mee :roflol:

Ik kan dat dus echt niet hè, zoveel tijd aan eten maken besteden.

Van een klein stukje chocola word ik niet gelukkig, dan heb je nog steeds honger naar chocola, zolang ik het niet eet is die trek er ook niet. Rijstwafels met pindakaas zijn mij veel te droog :roflol: Vorig jaar met de contest gedaan om te laden, wat een ellende zeg :P

Ik ben niet aan de reep geweest :eyebrow:

Niks mis met chocolade! Zie je dat je gewoon een mooi fysiek hebt!

Lief, dankje pat!

Of gewoon 20 omega 3 capsules naar binnen gooien.
Nee grapje :roflol:
Ik heb nooit moeite met vetten. Pindakaas.. Pure chocola.. Amandelen... :bow2:

Ik ook geen moeite met vetten hoor, kan me altijd maar moeilijk voorstellen dat mensen dat niet in hun schema verwerkt krijgen.

Here the same:
- Pindakaas;
- Noten;
- Eieren;

Zoveel keuzes :cheer:

Eieren moeten gekookt of gebakken c.q. gedoe. Al doe ik dat wel een aantal keer per week voor Pun, maar om het dan ook nog voor mezelf te doen :eek:
Vis eet ik altijd in de cut, kan geen vis meer zien :roflol: In het weekend eten we wel vaak tonijn.

Noten vind ik echt zonde van de kcal.

Net als de light sauzen van XXL. Teriyaki. drool:

De soya is ook echt hnnngg. Maar ik vind die prijsverhouding nogal ruk, dus dit keer niet meebesteld.

Die eet ik serieus elke dag. Met Biefstuk puntjes. Lieveliiiiings. Hele koelkast staat vol trouwens. Hot saté is echt vies. Kopen?

:roflol:

Hier ook! Ontdekt via een "surprise box" van XXL, sindsdien altijd in huis :).
Teriyaki nog niet geprobeerd, maar staat nu uiteraard op mijn verlanglijstje :D.

die sauzen zijn echt een aanrader!

Vis....je begeeft je op glad ijs nu!
See ya @ the meet als je nog durft :evil:

:roflol:

Uhoh!

Erg herkenbaar. Mijn vader is er ook een, hoewel niemand een stempel ja/nee heeft zijn er natuurlijk ook karaktertrekken waardoor ik denk dat hij het weer niet is, terwijl hij het op bijna alle andere punten overduidelijk wel is. Het bepalen van ja/nee is voor mij belangrijk, moet je zo iemand nog serieus nemen of als zieke beschouwen. Zieke is ook zo'n vreemd woord, die man is het al zijn hele leven en heeft niemand nodig, ook geen hulp. Hij zou door een brandend huis lopen om je er uit te halen, dat is weer het vreemde er aan. Wel zal hij het dan altijd rond vertellen en je er aan herinneren. Het lijkt soms of hij hulp aanbied om je afhankelijk te doen lijken. Vroeger weleens geld geleend bijvoorbeeld bij de start van een bedrijf, was geen enkel probleem. Maar dan wel trots tegen iedereen vertellen dat hij zijn zoon geld uitleent. Jaren later gaat het zakelijk goed en is alles betaald, lijkt het wel of hij er een beetje van baalt, hij geen schouderklopjes meer krijgt en niet meer kan pochen te hebben geholpen. Misschien herkenbaar?

Wat dat betreft heeft een narcist niemand "nodig" in tegenstelling wat jij ervaart met je moeder. Een narcist is over het algemeen te "trots" om zelf contact te zoeken en zal ook nooit op een of andere manier laten blijken dat hij/zij je mist.
Ohhh @Kieft wat doe je nou, nu heb ik weer een heel relaas geschreven :roflol: Sorry!!!

Laatst bewerkt:
Ik ben ontzettend trots op je :heart:
Je doet het hartstikke goed en zoekt voor jezelf de kennis op die je nodig acht. Tijd en rust doen wonderen en ik sta naast je, achter je en bij je :kiss:

Die spoiler weer:eek!:

Het is allemaal niet zo normaal en vanzelfsprekend verlopen zullen we maar zeggen!:haar:

Hoe was je oefening? Heb je het gered?
Ik heb het gered, maar daar is wel alles mee gezegd, au au, en een paar keer bijna omgelazerd als de vermoeidheid begint :roflol:
Ik ben echt lui voor wat betreft eten maken :roflol: Ik vind het al knap dat ik op zondag 2x groente met rijst en kipfilet klaarmaak.
Ik weet niet of ik lui ben, vind het wel belangrijk dat er goed en verantwoord eten op tafel komt, daarom kook ik vaak een dubbele portie. Dan heb je de volgende dag ook goed voer, of een bakje uit de vriezer met weinig moeite :D

Sommige mensen verdienen gewoon geen contact met jou lieve Hillr. Ook al is het je moeder. Je houdt het nog lang vol. Sterkte met de deur dichthouden.

• Haha
Waarderingen: Bubs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven