- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom eng? Dit is nog steeds (erg) weinig, zonder cheatmeals/days/moments.Voeding zit nu rond de 1600kcalMoet eerlijk bekennen dat ik dat mega eng vind, geloof niet dat ik eerder heb ingestemd met zo'n schema en mij er ook daadwerkelijk aan houd.
heeft altijd wel vrij laag vetpercentage en ziet er gewoon powerlifterig uit

You go girl, welkom terug! Hopelijk voel je je beter en kan je er weer lekker tegen aan!
Mooi te horen dat je weer terug bent @HillR
Sterke training weer

en deze zijn vaak niet heel positief, in mijn geval
maar dat zegt natuurlijk meer over mijzelf. Was erg aardig dat ze dat zei!
Voor anderen is het echter altijd vermakelijk, ook de verhalen over zielige honden en over paupers die zitten te appen op een bench en zo
Nice girl! Toch een stukje erkenning van je harde werk
![]()
![]()
de pauperverhalen zal ik proberen vol te houden.

Sow, mooie training zeg.
Feli met de PR!
Lunges zien er ook heavy uit met 25kg (is dat dan een barbell in je nek?), ik vind ze al doodgaan met 16.
Neem tijd voor je herstel, beter een training per week minder dan een nieuwe blessure krijgen...

Nice! Sterke Leg Press zeg.
Eet je ook iets van vetten (en evt. fruit)? Lijkt me niet onbelangrijk (ik wil absoluut je schema niet in twijfel trekken hoor).
Succes in ieder geval, de aanhoud(st)er wint!.![]()
Had geen zin om dat ook allemaal te benoemen, maar speciaal voor jou dan 
Verder neem ik braaf al mijn vitamientjes, dus denk dat het wel goed zit.Klinkt een beetje tegenstrijdig, laag vp en powerlifting uiterlijk
Damn, sterke PR, respect
Jij/jullie ook een fijne dag hé![]()
Powervrouw!!
Die legpress..... Omg
Voel me een p*ssy nuben al blij als ik op een goeie dag 160 kg haal
De slee is bij ons 80kg..
Macro's zijn super en schema ziet er lekker uit. Ik snap die gedachte van de banaan wel, dat heb ik bij boter en braadproducten enzo.Hahaha geweldig!!
Ik heb geen idee wat dat ding weegt in m'n sportschool. Niet veel iig.
Die krijg ik met 1 been nog met gemak in beweging![]()
(ook al weegt de slee niet veel).Sorry dat ik je schema en @Punjab in twijfel trok.Macro's zijn super en schema ziet er lekker uit. Ik snap die gedachte van de banaan wel, dat heb ik bij boter en braadproducten enzo.
.Hahaha geweldig!!
Ik heb geen idee wat dat ding weegt in m'n sportschool. Niet veel iig.
Die krijg ik met 1 been nog met gemak in beweging![]()
Idem, ik hou enkel rekening met de toegevoegde gewichten.
Dus eigenlijk moeten we ons niet super p*ssy voelen @mitsymo(ook al weegt de slee niet veel).![]()
Heb ik ook met boter en olie ed.
Ik eet dan liever wat chocolade, noten, pindakaas,... om aan mijn vetten te komen.![]()
Sorry dat ik je schema en @Punjab in twijfel trok.Macro's zijn super en schema ziet er lekker uit. Ik snap die gedachte van de banaan wel, dat heb ik bij boter en braadproducten enzo.
Om nog meer plakjes kipfilet bijv. te eten zie ik ook niet zitten. Pindakaas e.d. kan mij niet echt bekoren. Chocola en noten kun je maar weinig van eten voor die kcal, dus dat vind ik dan de moeite niet
Plus dat ik qua chocola vooral hou van witte crispie chocola, of milka biscuit.. En dan tenminste een halve reep, anders hoeft het niet. 

Was helemaal vergeten dat die er was 
Ohhh, thanks for the reminderWas helemaal vergeten dat die er was
![]()
Vergeet niet dat @HillR maar 1.10m lang is hè..Waarom eng? Dit is nog steeds (erg) weinig, zonder cheatmeals/days/moments.

Maar ook met flink wat spiermassa, anders leg press je geen 8x280 kg. Ik denk dat 1600 KCal/dag nog steeds een lichte cut is.
Ik bouw zelf ook liever op ipv cold turkey naar onderhoud of direct erboven.Maar ook met flink wat spiermassa, anders leg press je geen 8x280 kg. Ik denk dat 1600 KCal/dag nog steeds een lichte cut is.