MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sow, mooie training zeg :).
Feli met de PR!
Lunges zien er ook heavy uit met 25kg (is dat dan een barbell in je nek?), ik vind ze al doodgaan met 16 :roflol: .

Neem tijd voor je herstel, beter een training per week minder dan een nieuwe blessure krijgen...

Voeding zit nu rond de 1600kcal :eek: Moet eerlijk bekennen dat ik dat mega eng vind, geloof niet dat ik eerder heb ingestemd met zo'n schema en mij er ook daadwerkelijk aan houd.
Waarom eng? Dit is nog steeds (erg) weinig, zonder cheatmeals/days/moments.

Nice! Sterke Leg Press zeg. :)

Eet je ook iets van vetten (en evt. fruit)? Lijkt me niet onbelangrijk (ik wil absoluut je schema niet in twijfel trekken hoor).
Succes in ieder geval, de aanhoud(st)er wint!. :thumbs:

Powervrouw!! :heart:

Die legpress..... Omg :eek:
Voel me een p*ssy nu :roflol: ben al blij als ik op een goeie dag 160 kg haal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.886
Lekkere training! Goed begin van de week :kiss:

Thanks babe! Sure is!

You go girl, welkom terug! Hopelijk voel je je beter en kan je er weer lekker tegen aan!

Dankje Luus! Ik voel me wel okay, maar heb iig wel weer zin om me op het leven te focussen zoals ik deed voor deze onzin.

Mooi te horen dat je weer terug bent @HillR
Sterke training weer

Dankjewel! :D

Dat zijn nog eens leuke complimenten!

Nou he! Je bedenkt zelf altijd bepaalde personages bij de mensen die in de gym rondlopen :roflol: en deze zijn vaak niet heel positief, in mijn geval :roflol: maar dat zegt natuurlijk meer over mijzelf. Was erg aardig dat ze dat zei!

Gaat dat zo bij jullie ja? :windup:

Voor anderen is het echter altijd vermakelijk, ook de verhalen over zielige honden en over paupers die zitten te appen op een bench en zo :D

Nice girl! Toch een stukje erkenning van je harde werk :thumb:

:haar: :cheer:

Haha :D de pauperverhalen zal ik proberen vol te houden.

Ik hipthrust dus altijd in de bench, en na afloop ging ik de pussypad terugbrengen naar de balie en toen zei die chick "Waarom doe jij de hipthrust in de benchpress?". Dus ik al VOL in de verdediging, omdat ik klein ben ja! Omdat die andere bankjes super wiebelig zijn en je het dan niet goed uit kunt voeren! WATTAN?!?!?!?!?!?

Ehhh, nou, ik zoek ook al een hele tijd een goede manier om de hipthrust uit te voeren, want het lukt mij niet zo goed, en nu zag ik jou dit doen.. dus was even benieuwd.

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, oepsie. Ik dacht dat ze me op de vingers wilde tikken om te zeggen dat de benchpress daar niet voor bedoeld is :roflol:
Ik moet echt ophouden mijzelf continu te willen verdedigen op momenten dat het niet hoeft :roflol:

Dus, daarna mega aardig gedaan en gezegd dat als ze een x hulp nodig heeft bij de uitvoering ze het gerust kan vragen lol. Don't think that is ever gonna happen.. :P

Sow, mooie training zeg :).
Feli met de PR!
Lunges zien er ook heavy uit met 25kg (is dat dan een barbell in je nek?), ik vind ze al doodgaan met 16 :roflol: .

Neem tijd voor je herstel, beter een training per week minder dan een nieuwe blessure krijgen...

Merci bubs! Lunges met 25kg zijn idd wel heavy ook.. Doe 'm inderdaad met barbell in mijn nek. Walking Lunges vind ik altijd een fijne afsluiter, verhoogt de hartslag altijd behoorlijk en in combi met zwaar gewicht denk ik ook wel een aardige massabuilder.

Ik vind dat echt een fijne lijdoefening. Uit dit lijden haal ik veel meer plezier dan uit bijv. bulgarian splitsquats :barf:

Nice! Sterke Leg Press zeg. :)

Eet je ook iets van vetten (en evt. fruit)? Lijkt me niet onbelangrijk (ik wil absoluut je schema niet in twijfel trekken hoor).
Succes in ieder geval, de aanhoud(st)er wint!. :thumbs:

Thanks! Zie hieronder :) Had geen zin om dat ook allemaal te benoemen, maar speciaal voor jou dan ;)
Fruit ben ik niet zo'n fan van. Voor alle dingen die ik qua fruit lekker vind (ananas, kiwi, appel, kersen) ben ik allergisch. Afgelopen dagen eet ik wel eens wat druiven. Banaan vind ik zonde van de carbs en kcal, weet niet waarom ik die gedachte heb :roflol: Verder neem ik braaf al mijn vitamientjes, dus denk dat het wel goed zit.

1.jpg

2.jpg

Klinkt een beetje tegenstrijdig, laag vp en powerlifting uiterlijk :roflol:

Damn, sterke PR, respect :rocker:

Jij/jullie ook een fijne dag hé :)

Haha ja he! Maar sommige sterke mensen hebben echt zo'n sterke mensen uitstraling. Ik vind dat daar echt veel verschil in zit met het oog op BB en powerlifting bijv. Weet neit zo goed hoe ik dat moet omschrijven, maar vrouwen die gericht op kracht bezig zijn hebben vaak een heel ander fysiek dan vrouwen die bodybuilding gericht trainen.

Zij heeft ook super dikke abs. Ze heeft dan soms een topje aan en dan zie je ze er gewoon doorheen. epic gewoon. haha.

Powervrouw!! :heart:

Die legpress..... Omg :eek:
Voel me een p*ssy nu :roflol: ben al blij als ik op een goeie dag 160 kg haal

Thanks girl!

Tel jij de slee wel mee? :eyebrow: De slee is bij ons 80kg..

Viel mij ook niet tegen, wilde voor 2x 260 gaan, maar het voelde zo goed dat ik dit ook wel dacht te kunnen handelen.
Plus dat er daarvoor (tijdens mijn setje van 260) TIJDENS OOK ECHT, een dude kwam vragen of hij de rest van mijn schijven mocht hebben.

NEE IK HEB ZE ALLEMAAL NODIG.

Dusja, toen moest ik wel :roflol:

Hahaha geweldig!!

Ik heb geen idee wat dat ding weegt in m'n sportschool. Niet veel iig.
Die krijg ik met 1 been nog met gemak in beweging :roflol:

Sorry dat ik je schema en @Punjab in twijfel trok.:o Macro's zijn super en schema ziet er lekker uit. Ik snap die gedachte van de banaan wel, dat heb ik bij boter en braadproducten enzo.

Hahaha geweldig!!

Idem, ik hou enkel rekening met de toegevoegde gewichten.
Dus eigenlijk moeten we ons niet super p*ssy voelen @mitsymo :p (ook al weegt de slee niet veel).

Sorry dat ik je schema en @Punjab in twijfel trok.:o Macro's zijn super en schema ziet er lekker uit. Ik snap die gedachte van de banaan wel, dat heb ik bij boter en braadproducten enzo.

Heb ik ook met boter en olie ed.
Ik eet dan liever wat chocolade, noten, pindakaas,... om aan mijn vetten te komen :D.

• #2.890
Hahaha geweldig!!

:roflol:

Ik denk dat je je daar nog wel op verkijkt, kan zomaar +50kg zijn ;)

Idem, ik hou enkel rekening met de toegevoegde gewichten.
Dus eigenlijk moeten we ons niet super p*ssy voelen @mitsymo
:p
(ook al weegt de slee niet veel).

Heb ik ook met boter en olie ed.
Ik eet dan liever wat chocolade, noten, pindakaas,... om aan mijn vetten te komen
:D
.

Haha, maakt niet uit hoor! :D

Ik deel het hoor, ik vind olie en boter e.d. eigenlijk ook zonde van de kcal, maar Pun kan heel goed koken en onderdeel daarvan is de olie en de bak en braad producten, daarmee is het vlees echt 10x malser, waardoor ook het hele gerecht gewoon ontzettend lekker is, ik vind het dan ook weer zonde om een minder lekker gerecht te eten, dus is het een beetje kiezen tussen twee kwaden :P

Daarnaast vind ik het ook moeilijk, wat zou ik dan moeten eten? Zuivel is al geen optie omdat mijn maag/darmen dat niet accepteren :sad: Om nog meer plakjes kipfilet bijv. te eten zie ik ook niet zitten. Pindakaas e.d. kan mij niet echt bekoren. Chocola en noten kun je maar weinig van eten voor die kcal, dus dat vind ik dan de moeite niet :roflol: Plus dat ik qua chocola vooral hou van witte crispie chocola, of milka biscuit.. En dan tenminste een halve reep, anders hoeft het niet.

Op deze manier kom ik iig makkelijk aan mijn vetten. Dus ik ben helemaal tevreden zo :D

• #2.896
nee eerst niet :roflol:

:roflol: My Spirit Animal :D

Maar ook met flink wat spiermassa, anders leg press je geen 8x280 kg. Ik denk dat 1600 KCal/dag nog steeds een lichte cut is.
Ik bouw zelf ook liever op ipv cold turkey naar onderhoud of direct erboven.

Legpress gewicht zegt natuurlijk niet heel veel..Al blijft een PR een PR.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven