MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maak jezelf geen illusies.
Ik heb de discussie even gemist overigens. Resumé? Ik zie dat ik binnen één dag hier weer 4 pagina's volgetypt zijn, geen tijd om alles bij te lezen. :roflol:
Moeder is nacistische control freak, dochter krijgt dit langzaam door. Schuldgevoel naar kerst toe, maar f**k it. Anderen herkennen dit ook. Soms wel soms geen zin in trainen hierdoor. Abs en booty nog altijd on point, geen klachten daar.
Zo. Dat scheelt je 2 uur :D

Moeder is nacistische control freak, dochter krijgt dit langzaam door. Schuldgevoel naar kerst toe, maar f**k it. Anderen herkennen dit ook. Soms wel soms geen zin in trainen hierdoor. Abs en booty nog altijd on point, geen klachten daar.
Zo. Dat scheelt je 2 uur :D
Haha, bedankt. Ik wilde het later nog wel bijlezen, vind het een interessant log. Wat hierboven staat was ik wel min of meer van op de hoogte, maar ik was even benieuwd waar @Punjab mij om citeerde? Iets met leren van dit forum. Zal wel met inzien van sarcasme of de intonatie van een post aanvoelen te maken hebben ofzo. :D

Haha, bedankt. Ik wilde het later nog wel bijlezen, vind het een interessant log. Wat hierboven staat was ik wel min of meer van op de hoogte, maar ik was even benieuwd waar @Punjab mij om citeerde? Iets met leren van dit forum. Zal wel met inzien van sarcasme of de intonatie van een post aanvoelen te maken hebben ofzo. :D
:roflol: :roflol: jaa ik kon het sarcasme van punjab niet door de post heen lezen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.184
Goodmorning people!

TRAINING ZATERDAG
Afgereisd naar Platinum gym om daar te sporten, echt een hele mooie gym. Voor de fitgirls denk ik wel een echte benenhemel. Ruimte is allemaal goed benut en veel mooie apparatuur. Absoluut een aanrader!

Het is altijd wel een beetje zoeken als je er voor een eerste keer bent, vooral qua gewicht enzo, omdat niet ieder apparaat hetzelfde is en ik nogal wat nieuwe dingen heb geprobeerd.

Vertical legpress
1x10x20
1x10x25
1x10x30
1x10x35
1x10x40
1x10x45
1x10x50
1x10x55
1x10x60

:roflol: lekker veel setjes. Super fijn apparaat, maar voor de midgets onder ons misschien een beetje wennen. Ik moest echt met m'n tenen de plaat het laatste stukje omhoog duwen wilde ik de steunen er weer onder krijgen. Pfoe, af en toe wel een beetje bang dat het niet ging lukken en ik die plaat in m'n face geflikkerd kreeg. Maar, ik heb het overleefd :roflol:

Bootybuilder
2x10x20
5x10x30

Bohhhhhhh, wat een apparaat. :heart: Dit is een soort hipthrust, maar je hebt je benen schuin op een verhoging staan, waardoor je echt nog veel beter je glutes isoleert. Hierna moesten mijn benen echt even rust hebben, want ik was al op :roflol:

Sideraises
1x8x6
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Mijn schouder doet niet pijn meer, dus mijn liefde voor sideraises is weer terug :cheer:

Bulgarian splitsquats (los)
4x8x20

RDL
4x8x30

Military press SS db curl
4x8x20 / 4x8x8

Rope pushdown
4x10x7,5

Toen was het wel weer mooi geweest!

Vanochtend 30 min cardio op nuchtere maag (wandelen naar het werk)
Vanavond upperbody (vnl rug) en cardio

PLANNING
Ik blijf wel "bulken", maar ik ga vanaf nu bulken op mijn "cutvoeding". Dus gewoon veel eiwitten en vet en weinig carbs c.q. carb cycling. Vorige week tijdens mijn weekje cutten voelde ik me namelijk een stuk beter zonder de carbs. Dus even kijken of ik dat ook gewoon kan doen maar dan met wat meer volume.

BA117785-1F91-49B5-9F6A-BDCDA930199E.jpeg
E3BF5F1A-6BD9-4E99-9021-5348F1583C7A.jpeg

Oef zware kost hier om te lezen:o, ik herken wel dingen waar je mee kampt, maar weet wel je dat
je gewoon aan je zelf moet denken, ook al is dit kut in deze situatie.
Gelukkig heb je Pun en die staat als rots achter je en voor je klaar, dus af en toe even leunen en
alles weg blazen.

Verder je bent een kei leuk wijfie en je ziet er goed uit, en je intuïties zijn goed wat betreft je ma, dus straf
je zelf niet zo, dat verdien je niet.

• Love
Waarderingen: LM
  • #3.190
Oef zware kost hier om te lezen:o, ik herken wel dingen waar je mee kampt, maar weet wel je dat
je gewoon aan je zelf moet denken, ook al is dit kut in deze situatie.
Gelukkig heb je Pun en die staat als rots achter je en voor je klaar, dus af en toe even leunen en
alles weg blazen.

Verder je bent een kei leuk wijfie en je ziet er goed uit, en je intuïties zijn goed wat betreft je ma, dus straf
je zelf niet zo, dat verdien je niet.

Dankjewel :heart:

Ik leer steeds meer aan mezelf te denken en kom er ook steeds meer achter wat ik zelf vind en waar ik wel en niet achtersta. Is vrij ingewikkeld als je denkwijze steeds gericht is op een ander. Gelukkig heb ik goede hulp en stapje voor stapje kom ik er wel.

En inderdaad, ik ben dankbaar dat ik Pun heb leren kennen en dat hij voor me klaar staat en er voor me is. Ik ben blij dat hij me nog leuk genoeg vindt en niet de benen heeft genomen when shit got real :roflol:

Gaat helemaal goedkomen :D

wat is dit eigenlijk voor iets moois? is dat een apparaat wat bij jullie in de gym staat?

Echt een aanrader om daar eens te gaan kijken als je tijd over hebt ;) Fijn apparaat!

TRAINING DINSDAG

Hipthrust

2x10x65
3x8x85
2x8x95

Plateloaded legpress
1x20x80
1x15x120
1x10x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280

Bulgarian splitsquats
4x8x30

Walking lunges + 30kg bb
3x10

Had het idee dat ik meer had gedaan :dunno: :roflol:

Vanavond upperbody en cardio

@HillR sorry voor het vervuilen van je log maar ik vraag me af of @Roethof advocaat is , advocaat Roethof is de persoon die Jos Brecht ( verdachte moord op Nicky Verstappen ) verdedigd

de advocaat en @Roethof zijn wel fan van lange nietszeggende lappen tekst

Je familie kan je niet uitzoeken, je partner gelukkig wel :heart:.

• #3.195
Ja, maar hallo: split squats en walking lunges .... :zweet: :flex:

:roflol: True true.. tegenwoordig mijn twee favoriete oefeningen :D

Je familie kan je niet uitzoeken, je partner gelukkig wel :heart:.

:heart: helemaal waar!

TRAINING DONDERDAG

Vanwege de kansloze sinterklaasfiles overal in Wageningen wezen sporten. Had niet heel veel zin in upperbody, maar shiiitt, was echt een super lekkere training. In tijden niet zo fijn getraind :cheer: Ik was echt een super blij kind!

Seated rows
1x10x18
1x10x25
2x8x32
2x8x39
1x8x45

Plateloaded latpulldown
3x10x60
1x10x70
1x8x80
1x15x60

Mehh, de plateloaded latpulldown was altijd één van mijn favorieten, maar niet meer :sad: Mijn rechtertricep wil niet meer meedoen, die voelt "te kort" bij het uitvoeren van deze oefening. Ik faal dus vanwege mijn tricep.. WHY/!!!?!??!?!

Facepulls
5x10x18

Hyperextensions SS Decline crunches SS fitgirlsidekick
1x10 / 1x10 / 1x10

3x10x10 / 2x10 / 2x10

hmmmmmmmmm, ik wilde nog een beetje booty doen :roflol:

Military Press
2x8x20
2x8x25

RDL
3x10x25

Sideraises
3x8x6

Frontraises
3x5x6

DB Curl
3x8x6

Bench dips
1x6

mehh, kuttricep

db kickback
3x8x6

Veel oefeningen in megasuperset gedaan, maar dan wordt het een beetje moeilijk loggen.

Na deze train lekker domino's pizza gegeten :eyebrow: Want, die zit in Wageningen naast de basic fit :Roflol: dus, dan moet je wel... :dunno:

PIZZAGAINS

2D33700E-0EE2-4520-A027-40DBD94F2ADE.jpeg

63E0738B-5B34-4D89-8F46-731D062414E1.jpeg

Ohh, en chickies, deze legging heb ik gekocht via aliexpress :eyebrow: voor 11 euro :eyebrow: Prima kwaliteit, lekkere dikke stof, squatproof (ook al squat ik niet), fijne pasvorm, ik draag een M hier op basis van de reviews gekozen, een Sje had waarschijnlijk ook wel gekund, alleen zou ik het dan misschien wat strak zitten om mijn benen.

3933B132-357B-495C-A8FB-AE28071CEAED.jpeg

TRAINING DONDERDAG

Vanwege de kansloze sinterklaasfiles overal in Wageningen wezen sporten. Had niet heel veel zin in upperbody, maar shiiitt, was echt een super lekkere training. In tijden niet zo fijn getraind :cheer: Ik was echt een super blij kind!

Seated rows
1x10x18
1x10x25
2x8x32
2x8x39
1x8x45

Plateloaded latpulldown
3x10x60
1x10x70
1x8x80
1x15x60

Mehh, de plateloaded latpulldown was altijd één van mijn favorieten, maar niet meer :sad: Mijn rechtertricep wil niet meer meedoen, die voelt "te kort" bij het uitvoeren van deze oefening. Ik faal dus vanwege mijn tricep.. WHY/!!!?!??!?!

Facepulls
5x10x18

1x10 / 1x10 / 1x10

3x10x10 / 2x10 / 2x10

Military Press
2x8x20
2x8x25

RDL
3x10x25

Sideraises
3x8x6

Frontraises
3x5x6

DB Curl
3x8x6

Bench dips
1x6

mehh, kuttricep

db kickback
3x8x6

Veel oefeningen in megasuperset gedaan, maar dan wordt het een beetje moeilijk loggen.

Na deze train lekker domino's pizza gegeten :eyebrow: Want, die zit in Wageningen naast de basic fit :Roflol: dus, dan moet je wel... :dunno:

PIZZAGAINS

Ohh, en chickies, deze legging heb ik gekocht via aliexpress :eyebrow: voor 11 euro :eyebrow: Prima kwaliteit, lekkere dikke stof, squatproof (ook al squat ik niet), fijne pasvorm, ik draag een M hier op basis van de reviews gekozen, een Sje had waarschijnlijk ook wel gekund, alleen zou ik het dan misschien wat strak zitten om mijn benen.

Pizza :heart:

Leuke legging , staat je goed.

Pizza gains!:D Legging zit inderdaad goed, zonde om daar 50euro voor uit te geven!:roflol:

Nog leuke weekend plannen?

Kijk die guns! En de rest:heart:

TRAINING DONDERDAG

Seated rows
1x10x18
1x10x25
2x8x32
2x8x39
1x8x45

Plateloaded latpulldown
3x10x60
1x10x70
1x8x80
1x15x60

Facepulls
5x10x18

1x10 / 1x10 / 1x10

3x10x10 / 2x10 / 2x10

Military Press
2x8x20
2x8x25

RDL
3x10x25

Sideraises
3x8x6

Frontraises
3x5x6

DB Curl
3x8x6

Bench dips
1x6

mehh, kuttricep

db kickback
3x8x6

PIZZAGAINS

Is da punjap op de achtergrond in t’wit?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven