Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rond en gezond :heart:

Dat gifje trouwens:roflol:

Heerlijk 2.5 week vrij! Geniet ervan samen:kiss:

Fijne Praag-akantie :thumb:

Hoorde ik rond en gezond? Checking in!
Jaloers op je 2,5 weken vrij, en de citytrip naar Praag!
Geniet er met volle teugen van meid, Praag is echt een fantastisch mooie stad!

Lekker! Geniet van je vakantie :D rond en gezond het nieuwe jaar weer in.

Veel plezier in Praag:). Jij ook Punni :p

Laatst bewerkt:
Praag is echt een leuke stad! Hoe lang gaan jullie?

Nog succes met werken geniet van de vakantie allebei!

• Like
Waarderingen: Vonk
Geniet ervan lieverd! Je verdient het! (jullie ;) )

• Like
Heel veel plezier en geniet er van. :heart::heart:

• Like
Fijne vakantie saampjes :)

• Like
UPDATE

Heee bitches, ik ben rond en gezellig!

Niet aan gymmen toegekomen, zware week gehad. Dagelijks lekker rond 19.00u naar bed om vervolgens om 04.00u de wekker te horen en nog steeds niet klaar te zijn voor de dag :roflol: Voeding is ook echt megaruk geweest.

Mja, ik ben aan het bulken toch? :roflol: Zal wel een goeie kilo vet gegained hebben.

giphy.gif

Vanavond wel weer gymmen. Fullbody maar.

Laatste 4 dagen werken en dan lekker 2,5 week vrij. Samen met de allerliefste naar Praag om een beetje gedachten te verzetten.
Soms komt het niet uit, so what.

• Like
Enjoy! Heerlijk, vakantie!

• Like
Veel Plezier!

• Like
enjoy liefjes! :heart:

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.237
Hopelijk kun je je gedachten wat verzetten op reis, geniet ervan jullie beide...
Boks! en ik ben niet eens aan het bulken :(
Have fun in Praag! :eating:
Rond en gezond :heart:

Dat gifje trouwens:roflol:
Have fun! Nog 4 daagjes zwoegen!
Heerlijk 2.5 week vrij! Geniet ervan samen:kiss:
Om 19.00 naar bed, jelly me

enjoy Praag!
Hoorde ik rond en gezond? Checking in!
Jaloers op je 2,5 weken vrij, en de citytrip naar Praag!
Geniet er met volle teugen van meid, Praag is echt een fantastisch mooie stad!
Lekker! Geniet van je vakantie :D rond en gezond het nieuwe jaar weer in.
Veel plezier in Praag:). Jij ook Punni :p
Praag is echt een leuke stad! Hoe lang gaan jullie?

Nog succes met werken geniet van de vakantie allebei!
Geniet ervan lieverd! Je verdient het! (jullie ;) )
Heel veel plezier en geniet er van. :heart::heart:
Soms komt het niet uit, so what.

Potverdorie wat een liefde :heart: Het is bijna kerst zeker :heart:

Anyyways, mijn update van gister was een beetje raar wellicht, ik had namelijk een heel jank verhaal over m'n moeder getypt, maar dat heb ik vrijwel gelijk weer verwijderd :roflol: Kwam er op neer dat mijn moeder de laatste dagen weer ernstig haar best doet om het leven van iedereen om haar heen te verzieken. Momenteel zijn haar pijlen vooral gericht op mijn zusje (omdat zij de enige is die nog contact met mij heeft en mijn moeders trukendoos ook doorziet en haar gedrag niet accepteert). Zo heeft mijn moeder eindeloos aangedrongen op het vieren van mijn zusjes verjaardag, terwijl mijn zusje dat niet wilde, toen is mijn zusje toch maar overstag gegaan, en heeft mijn moeder het last minute afgezegd "is toch wel dicht op kerst, en dan zien we elkaar ook al, kunnen we het beter tegelijkertijd vieren". Heeft ze het inslapen van onze hond gefaked (waar mijn zusje stapelgek op is). Heeft ze mijn zusje gezegd dat ze niet meer welkom is met kerst omdat "mijn moeder haar leven niet laat vergallen door twee zielige meisjes die hun leven niet op de rit hebben en dat hun moeder kwalijk nemen". :roflol:

wtf woman :roflol: Wie noemt z'n kinderen nou zielige meisjes. :roflol:

Inmiddels heeft mijn zusje al het contact met mijn moeder verbroken (Ze had namelijk niet eens de moeite genomen mijn zusje te feliciteren met haar verjaardag afgelopen zaterdag, maar gisteren nog wel gauw wat "verjaardagsgeld" overgemaakt, ze was zaterdag jarig) :roflol:

Oh well, het is heel verdrietig, want sinds ik in de gaten heb hoe emotioneel misbruikend ons moeder werkt realiseer ik me pas hoe kapot mijn zusje gemaakt is. En ik vind het echt verschrikkelijk om te zien dat ze daar nu (weer) onder lijdt omdat ik het contact met mijn moeder heb verbroken. Het voelt een beetje als mijn schuld. Maar mijn zusje kan zich wel verdedigen, maar neemt niet weg dat het haar wel heel hard raakt keer op keer.

De shit is nu helemaal aan, want mijn zusje heeft mijn moeder een link gestuurd met de kenmerken van een narcist :roflol: (waar mijn moeder naadloos op aansluit) en nu is mijn vader helemaal over de rooie en is die in eindeloze discussies verwikkeld met mijn zusje daarover.

Echt bizar wel in hoeverre mijn vader mijn moeder beschermd, en zijn kinderen niet tegen het geweld van hun moeder. Hij praat alles goed. Echt alles. Ongelooflijk. Voor alles heeft ze een reden. Ze is ook alleen maar een moeder die haar kinderen probeert te beschermen tegen de fouten die ze maken....................................................................

Nouja, fijne kerst he :roflol: :treuren:

TRAINING MAANDAG

Ondanks een ernstige hoofdpijn, eindeloze kou en algeheel kutgevoel (sinds gisteren weer carbloos :roflol: dan gaat mijn lichaam altijd in opstand. wel gelijk al mijn vocht kwijt en dan valt het allemaal best mee qua fysiek, ook al moest ik vannacht 293847109471049 x naar de fucking wc :sad: )

Legextensions
1x12x25
1x10x32
1x10x39
1x8x45
1x8x52
1x8x59

Super schattig, deed samen met een meisje, want die was eerder, maar ik mocht tussendoor. "Jaa.. ik vind dit altijd een fijne afsluiter, heb al een hele zware training gehad, dus dan doe ik 'm niet met zoveel gewicht" Ze deed al haar setjes op 25. Super schattig dat mensen dan altijd het gevoel hebben om zich te moeten verontschuldigen voor het gewicht wat ze gebruiken als iemand anders meer doet. Is toch helemaal niet nodig. Heb haar maar gerustgesteld.

Glute pullthrough
1x10x41
1x10x45
1x10x52
1x10x59
1x10x64
1x10x69

Bulgarian split squats
3x8x30

Bohhhhhhhhhhh mensen!!!! Dat was echt superkut, kon geen één setje rechtstreeks afmaken want mijn balans was mega kut. Moest meerdere keren weer mijn been van 't bankje halen om op twee benen te staan om te voorkomen dat ik keihard onderuit ging :roflol: Super irritant, doe het anderhalve week niet en je kunt bijna weer opnieuw beginnen.

Walking lunges
3x8x30

Same thing. Kon niet eens 10 stappen doen. Bij 't tweede setje ging ik bijna onderuit :roflol:

Dus ik vond het wel mooi geweest. Gelijk ernstige spierpijn na de training, tijdens avondeten wel 3 aardappelpartjes gekregen van pun, HEAVEN!! :heart:

Super hard aan het kcal sparen op het moment, ik eet momenteel 1100kcal, zodat ik komend weekend nergens op hoef te letten in Praag

giphy.gif

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven