- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ......

Klopt, maar integendeel, meest boeiende discussies hier. En ook wel fijn om te zien dat DBBers niet alleen trainingstips voor mekaar hebben, maar dat er eigenlijk heel warme en persoonlijke dingen gedeeld worden met mensen met wie je in feite alleen een hobby gemeen hebt.Ik weet niet goed of men het storend vind, maar het kruisje of de ontvolgknop is makkelijk aangeklikt denk ik dan![]()

Hoe vertaal je deze naar de relatie met huidige partner? Mocht je dit hebben besproken met psych, heeft die daarin een mening?
Als je zelf toegeeft dat jij ook een narcist bent lijkt me dit geen hele rare vraag als buitenstaander imo

Hill, je noemt je moeder een narcist. bewondering daarvoor, want met iemand waarmee je zo duurzaam samen hebt geleefd en respect hebt gehad, dan moet je van goede huize komen om iemand zo'n stempel op te drukken en tot die conclusie te komen. Is het een conclusie die jij/jullie hebben getrokken, of heeft de psycholoog die gemaakt op basis van de info uit de gesprekken?

Eh. Nee? Ik reageer juist uit respect voor jouw reactie met een stuk introspectie.
Doe ik inderdaad niet.
Pardon? Lees even terug.
. Waardoor alle antwoorden op jou inmiddels niet meer kloppen. Dat je mij nu met je moeder vergelijkt, oke.
2x, het woordje (enkel) om het te verduidelijken en een reactie op je partner zover ik kan zien. Wel in 1 post toch?Je hebt de door jou in het afgelopen uur geplaatste posts in mijn log vrijwel allemaal aangevuld / aangepast![]()
Ik wist ook niet zeker of het serieus was maar ik neem liever mensen serieus die het niet menen dan mensen niet serieus te nemen terwijl ze dat wel zijn
ik denk dat de sarcasme van @Punjab niet bij mij is binnengekomen toen hij zei klopt als een busIk wist ook niet zeker of het serieus was maar ik neem liever mensen serieus die het niet menen dan mensen niet serieus te nemen terwijl ze dat wel zijn
![]()

Het sarcasme droop er volgens mij af...ik denk dat de sarcasme van @Punjab niet bij mij is binnengekomen toen hij zei klopt als een bus![]()

PreciesLastige kwestie inderdaad, safe side zit je altijd goed![]()
Online is zo iets toch moeilijker aan te voelen dan in persoonMisschien wel, ik vond het ook een aparte manier om het er mee eens te zijn als hij het er echt mee eens was, maar ik ken hem nog niet goed genoeg om hem daar goed op te beoordelen imo
PreciesOnline is zo iets toch moeilijker aan te voelen dan in persoon

Dat je mij nu met je moeder vergelijkt, oke.
2x, het woordje (enkel) om het te verduidelijken en een reactie op je partner zover ik kan zien.
Ik sta open voor een oprechte en interessante discussie. Niet voor dit gare gedoe.Ik hoop voor je dat die mogelijkheid gecreëerd kan worden. Probeer daarin ook na te gaan wat jij daarin zou kunnen en willen bijdragen.
Als het klopt dat er sprake is van (verborgen) narcisme zal je heel duidelijke grenzen moeten aangeven en binnen een afgebakend speelveld ruimte geven.
Hoe weet je eigenlijk dat er sprake is van een stoornis? En is het mogelijk dat indien aanwezig deze wilt accepteren?
En jij een narcist. Ik stel met goede bedoelingen vragen Punjab. Daar hoef jij je waardeoordelen niet direct over te geven. Ik stel nergens dat je vriendin geen slachtoffer is. Maar ieder slachtoffer moet van het idee van (enkel) slachtoffer zijn enigszins afkomen wil herstel (en perspectief) kunnen optreden.
Tamelijk ongezond dan, voor je partner. En voor jou is het wellicht niet leuk om te merken dat je angst om op papa te lijken deels werkelijkheid geworden is. Sterkte.
Dat je mij nu met je moeder vergelijkt, oke.
2x, het woordje (enkel) om het te verduidelijken en een reactie op je partner zover ik kan zien. Wel in 1 post toch?

Ik zie je het in discussies hier altijd doen. We zitten online, je hebt eindeloos de tijd om na te denken over wat je wilt reageren. ik denk dat de sarcasme van @Punjab niet bij mij is binnengekomen toen hij zei klopt als een busIk wist ook niet zeker of het serieus was maar ik neem liever mensen serieus die het niet menen dan mensen niet serieus te nemen terwijl ze dat wel zijn
![]()
Ik vind mooi. Ik blijf meelezen en leer er ook veel van... je bent en blijft een topper! Respect. ben nu zelf bezig met letterlijk " lijntjes/touwtjes" doorknippen. Er zijn er veel.. de gouden behoud je... de rest.... denk dat je me wel snapt.
Dit heeft geen enkele zin. Ik kan je, zover dat zin heeft, enkel mededelen dat mijn intenties naar jou toe qua bedoeling goed waren. En wanneer ik iets aanvul heeft dat niet per se verkeerde bedoelingen.

Op de Nederlandse televisie is er een uitzending van Tygo en hij behandelt nu de psychiatrie.
Hoe makkelijk psychologen en psychiatoren mensen labelen en pillen voorschrijven.
En hoe vaak ze er volledig naast zitten. Wij kunnen zelf veel beter oordelen over de psyche van de mensheid dan die zogenaamde geleerde.![]()
Maak jezelf geen illusies.Misschien heeft Bert nog wat tips voor je, die heeft hier volgens mij al veel bijgeleerd op het forum op dit gebied![]()