Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
19.00 uur naar bed, 4 aardappelpartjes... aardig gek. Ik moet toch eens opnieuw onderhandelen thuis!

No pain no gain

Herkenbaar. Als je in de mood zit van 'f**k f**k f**k' gaatie ook niet lekker meer lopenBohhhhhhhhhhh mensen!!!! Dat was echt superkut, kon geen één setje rechtstreeks afmaken want mijn balans was mega kut. Moest meerdere keren weer mijn been van 't bankje halen om op twee benen te staan om te voorkomen dat ik keihard onderuit gingSuper irritant, doe het anderhalve week niet en je kunt bijna weer opnieuw beginnen.

You know why 

)
en een pul bier 

dus daar functioneer ik goed op 
Herkenbaar. Als je in de mood zit van 'f**k f**k f**k' gaatie ook niet lekker meer lopen
Ik vind die 1100 kC wel een beetje zielig voor je (maar je doet het jezelf aan...)
maar is wel even nodig, en ik voel me er goed op hoor, de lichamelijke klachten komen meer van de stress dan van het minder eten. Afgelopen weken heb ik zoveel gegeten (snoepjes, ijs, uit eten, patat shoarma, chocola) dat ik wel weer even kan teren op wat minder
You know why
Patatoes... Heel yeah! Die kunnen ze in Praag ook lekker maken
Ooit eens in zo een knijpie geweest... lokale biertent met gewelfd plafond (en hubby die zijn kop steeds stootte)
Standaard menuutje was een of andere giga gehaktbal met een ei erin waar spek omheen zat. Echt superlekker en met jawel... aardappelpartjes!en een pul bier
Long time ago......
Maar iig enjoy!!!!

Eens in de week? ssaddd
Niet als je binnen je kcal blijft. IIFIYM bijv.Is die 1100 Inc of ex pun zijn proteins? Anders ben je aan het cheaten ^^
Helemaal van god los!!!! Wat heerlijk die onderlinge conversaties hier

Foei!Is die 1100 Inc of ex pun zijn proteins? Anders ben je aan het cheaten ^^

Of zijn ze daar gebleven?

Hill is nog herstellende van oud en nieuw.