AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
TRAINING

Stubborn als ik ben toch gewoon upperbody gedaan... :eyebrow:

Lat pulldown cable
5x10x18

DB Row
4x8x7

Sideraises
3x8x5

Front raises
3x8x5

One handed cable curl
1x10x4,5
2x8x9

One handed cable pushdown
1x10x4,5
1x8x9
1x10x4,5

Cable Flyes SS Overhead curl
3x10x9 / 3x10x9

CARDIO
15 min stairmaster op niveau 9
5 min loopband op helling 5% en snelheid 6km

De lichte upperbody training heeft wel geholpen voor m'n spierpijn.. kan weer veel meer bewegen zonder pijnlijke spierpijnsteken... :D

Vandaag rust, morgen misschien trainen en anders in het weekend weer!

:hello:

Erg he als je zo'n dag hebt! Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter! Jij?

Ja... ik begrijp dat nooit zo goed.. Ik wil waarschijnlijk te snel? Doe te veel? Maar zodra ik weer wat dedicated begin te worden zegt m'n lichaam "noooooooo,,, stop itttttttttt", en als ik dan niet stop krijg ik allerlei mankementen.
Stukken beter vandaag! Maar ook niet helemaal fantastisch.:rolleyes: Is een beetje een kwaaltje bij jullie in huis..dat teveel willen en uiteindelijk die vastloper..

raar genoeg als ik last van mijn rug of knie heb , heb ik wel vaak de agressie om harder te keer te gaan met het ijzer .En ja dat kost me wel eens het koppie ....mindset is alles denk ik

TRAINING

Stubborn als ik ben toch gewoon upperbody gedaan... :eyebrow:

Lat pulldown cable
5x10x18

DB Row
4x8x7

Sideraises
3x8x5

Front raises
3x8x5

One handed cable curl
1x10x4,5
2x8x9

One handed cable pushdown
1x10x4,5
1x8x9
1x10x4,5

Cable Flyes SS Overhead curl
3x10x9 / 3x10x9

CARDIO
15 min stairmaster op niveau 9
5 min loopband op helling 5% en snelheid 6km

De lichte upperbody training heeft wel geholpen voor m'n spierpijn.. kan weer veel meer bewegen zonder pijnlijke spierpijnsteken... :D

Vandaag rust, morgen misschien trainen en anders in het weekend weer!

:hello:
Lekker kapot blijven op de stairmaster. :o
Altijd als ik in de Basic Fit ben en ik zie dat ding staan, denk ik: "Zou ik?". Het antwoord is altijd nee. :p
Ik ben echt kei onhandig, dus ik ben bang dat ik van dat ding af fl**ker en al mijn botten breek.:roflol:

Lekker kapot blijven op de stairmaster. :o
Altijd als ik in de Basic Fit ben en ik zie dat ding staan, denk ik: "Zou ik?". Het antwoord is altijd nee. :p
Ik ben echt kei onhandig, dus ik ben bang dat ik van dat ding af fl**ker en al mijn botten breek.:roflol:

:roflol:
Ik vermoed dat deze beetje in lijn ligt met de "stepper" bij ons, is wel leuk vind ik.
Veel leuker dan 45 minuten op een fietsje zitten :o

@HillR Goed bezig meid!

LOWERBODY

Mijn zware lowerbody stond op het programma.. Hoewel ik er best zin in had kon de autist in mij niet copen met het feit dat er twee dudes de plateloaded legpress aan het gebruiken waren en op mijn vraag of ze nog lang bezig waren met "ja" antwoorden. Verder ook niks he. Gewoon ja. Oh okay.

Gingen ze zitten reppen met 100kg (pussies). Dus ben ik afgedropen naar de legpress machine. Best wel triest dat ik dan gelijk al geen zin meer heb... omdat het niet zo gaat hoe ik het in mijn hoofd had. :twitch:

Legpress machine
1x15x39
1x10x53
1x10x73
1x0x100 :roflol:
1x8x91 dropset -> 1x8x ?? -> 1x6 (huilen :treuren: the burn :( )

Cable kickback
1x10x9
2x8x18

One legged deadlift
3x8x16

Weinig balans vandaag, meerdere keren opnieuw moeten beginnen omdat ik weer omviel. Vooral links ging dramatisch.

Deadlift
1x5x70

Hehehe, een of andere pauper had zijn bar met gewichten niet opgeruimd, dus even gauw een setje gedaan.

Single leg lunges smithmachine
1x8x6,3
3x8x16,3

Met deze oefening ga ik echt kapot... ik vind dit zo ontzettend zwaar..

Step ups
3x8

Quadruped hip extensions
3x10

Decline crunches
3x8

One leg pushdown on assisted pullup machine
1x8x36
2x8x41

And done.... :D

Zware training maar erg voldaan.

Pun eiste dat ik bijgevoegde foto in mijn log plaatste, dus bij deze :wave2:

Heel herkenbaar, ben je lekker in je flow vraag je of jij tussendoor kan of het nog lang moet wachten. Van die ellendige antwoorden. Gelukkig komen ze van mij niet zomaar af en ga ik doorvragen en etteren haha. Ik zal mijn schema precies volgen hoe die gemaakt is.

Kon @Punjab ze niet even wegjagen??

Ik wacht nog steeds op het moment dat het bij mij gebeurt bij de f4f.

Lekkere training en goeie fysiek!!! :D

Ik snap echter de verwijten hier niet. Ik heb ook weleens dat ik niet precies weet hoeveel sets ik nog moet. Als iemand dan vraagt of ik nog lang bezig ben is 'ja' toch gewoon een juist antwoord. Daarnaast vind ik het best wel triest om iemand een p*ssy te noemen op als ie met lichte gewichten traint. Als ik single leg LP pak ik ook maar 60 kg, dus ben ik een p*ssy. :roflol:

Laatst bewerkt:

Ik snap echter de verwijten hier niet. Ik heb ook weleens dat ik niets precies weet hoeveel sets ik nog moet. Als iemand dan vraagt of ik nog lang bezig ben is 'ja' toch gewoon een juist antwoord. Daarnaast vind ik het best wel triest om iemand een p*ssy te noemen op als ie met lichte gewichten traint. Als ik single leg LP pak ik ook maar 60 kg, dus ben ik een p*ssy. :roflol:

Jij moet eens leren om sarcasme en cynisme te lezen :roflol:

Man man man

Het gaat om de manier waarop er antwoord wordt gegeven, niet zo zeer om de inhoud van het antwoord. Maar dan nog is spreken met 1 woord gewoon achterlijk, je kunt op zijn minst aangeven hoe lang je dan nog denkt bezig te zijn :dunno:

Ik snap echter de verwijten hier niet. Ik heb ook weleens dat ik niets precies weet hoeveel sets ik nog moet. Als iemand dan vraagt of ik nog lang bezig ben is 'ja' toch gewoon een juist antwoord. Daarnaast vind ik het best wel triest om iemand een p*ssy te noemen op als ie met lichte gewichten traint. Als ik single leg LP pak ik ook maar 60 kg, dus ben ik een p*ssy. :roflol:
Bertje je bent ook een poes #ishetalvrijdag,

Ik snap echt niet hoe mensen niet kunnen weten hoeveel zij nog moeten. Ik weet van a tot z hoeveel ik moet doen. 50%volgt gewoon een schema.

Off topic: helemaal een ergenis is die apen die met zijn 3en om de beurt flys gaan doen bij de cable's en dan minimaal 4 setjes en dat op 3 standen laag, hoog en ij het midden. Die mensen moeten helemaal dood.

bedankt

Bertje toch. Ik heb het idee dat jij je altijd aangesproken voelt en vindt dat je iedereen moet wijzen op wat jij vindt als iemand een bepaalde mening / opmerking heeft neergezet.

Het was alleszins niet serieus bedoeld, ik ventileerde alleen even dat ik het zo vervelend vind wanneer ik mijn training niet kan starten zoals ik het in mijn hoofd heb.

Uiteindelijk waren die gozers binnen 5 minuten klaar. Dus zo lang waren ze niet bezig. Maarja, toen was ik al begonnen op de machine legpress.

Dat jij je alles zo ontzettend aantrekt kan ik niks aan doen. Dat ik ze pussies noem is natuurlijk maar een grapje. Het kan best zo zijn dat ze daarvoor 10 sets gedaan hebben met 500kg, en nu nog even aan het pompen waren. Dat kan ik natuurlijk allemaal niet weten. Het was een g r a p j e.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven