Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind het wel pussies! Wat is 100kg nou :p

• Topic Starter Topic Starter
Heel herkenbaar, ben je lekker in je flow vraag je of jij tussendoor kan of het nog lang moet wachten. Van die ellendige antwoorden. Gelukkig komen ze van mij niet zomaar af en ga ik doorvragen en etteren haha. Ik zal mijn schema precies volgen hoe die gemaakt is.

Haha echt he. Nadeel is dat dit een vrij lange training is en Pun nog niet zulke lange trainingen heeft, waardoor ik soms een beetje in tijdnood kom voor mijn gevoel.

Bah, ik trek dat soort asociaal gedrag ook heel slecht. Geef dan op zijn minst even aan hoeveel setjes je moet doen ofzo. Ik kots echt op dat soort mensen. :barf:

Goeie booty wel, meissie. :eyebrow:

Thanks babe!

Uiteindelijk is het niet erg, maar de plateloaded legpress is één van de zwaarste oefeningen (althans die doe ik uiteraard zo zwaar mogelijk) in dit schema en ik moet daar wel mee beginnen, want als ik eerst een andere oefening ga doen ben ik op dat apparaat gewoon niets meer waard en heb ik het gevoel dat ik niet het maximale eruit haal.

Haha, dat vraag ik hem echt niet, de gym moet wel heel blijven :P

Hnnnggg dat dere booty :eyebrow:

@wovano alles kan, maar ik wil nog langer welkom zijn bij de Basic Fit :p

:heart:

Er zijn meer basic fits :p, of een andere keten. En jaar ze gewoon weg

Neeee, ik hou van deze gym (van de gym, niet van de mensen die er rond lopen, anders dan @Punjab )

Ze kunnen gewoon je contract ontbinden natuurlijk.. En @HillR is prima in staat om ze zelf weg te jagen :flexbiceps:

Uhuhhhh

Ik wacht nog steeds op het moment dat het bij mij gebeurt bij de f4f.

Das nie goed hoor!

Jij moet eens leren om sarcasme en cynisme te lezen :roflol:

Man man man

Het gaat om de manier waarop er antwoord wordt gegeven, niet zo zeer om de inhoud van het antwoord. Maar dan nog is spreken met 1 woord gewoon achterlijk, je kunt op zijn minst aangeven hoe lang je dan nog denkt bezig te zijn :dunno:

Ik vind het nogal respectloos als ze je niet een fatsoenlijk antwoord geven. Uiteindelijk moeten we al die spullen met elkaar delen en wil iedereen het liefst zoveel mogelijk uit zijn training halen. Als iemand mij komt vragen hoe lang ik nog bezig ben dan weet ik het ook niet altijd precies. Maar ik weet wel wanneer ik nog ergens net begonnen ben en nog zeker 10 minuten bezig ben, of dat ik nog één of twee setjes moet doen. Je zit daar toch niet voor jan lul iets te doen '" misschien doe ik vandaag 1 setje, misschien doe ik vandaag 10 setjes.. who knows!"

Bertje je bent ook een poes #ishetalvrijdag,

Ik snap echt niet hoe mensen niet kunnen weten hoeveel zij nog moeten. Ik weet van a tot z hoeveel ik moet doen. 50%volgt gewoon een schema.

Off topic: helemaal een ergenis is die apen die met zijn 3en om de beurt flys gaan doen bij de cable's en dan minimaal 4 setjes en dat op 3 standen laag, hoog en ij het midden. Die mensen moeten helemaal dood.

Hahaha :roflol:

Cablestation is inderdaad altijd een dingetje. Die lui zijn er bij ons gelukkig niet zo vaak.

• Like
Waarderingen: Vonk
Heel herkenbaar, mijn autisme kan dat ook niet handlen.
Daarom train ik bij een gym waar het echt nooit druk is.
Letterlijk nooit meer dan 10 man tegelijk in de zaal gezien de afgelopen 2 jaar.

I wish we had that.. Maar zulke gyms zijn er wel.. Alleen gaan de DB's dan tot 12kg en zijn er in totaal 10 plates, verder 500 loopbanden en 1.000 fietsen :o

I wish we had that.. Maar zulke gyms zijn er wel.. Alleen gaan de DB's dan tot 12kg en zijn er in totaal 10 plates, verder 500 loopbanden en 1.000 fietsen :o

DB's tot 44 kg. en verder alles wat een oldskool gym moet hebben aanwezig, inclusief professioneel DL platform.
Mis soms de technogym plate loaded (chest)machines weleens though..

DB's tot 44 kg. en verder alles wat een oldskool gym moet hebben aanwezig, inclusief professioneel DL platform.
Mis soms de technogym plate loaded (chest)machines weleens though..

Nou als je in zo'n gat woont als wij dan vind je zoiets in de verste verte niet. Die Gyms vlakbij ons zijn echt ingericht op de vergrijzing geloof ik :roflol: Dus nog een paar jaartjes, dan kan ik daar ook terecht :D

Mijn zware lowerbody stond op het programma.. Hoewel ik er best zin in had kon de autist in mij niet copen met het feit dat er twee dudes de plateloaded legpress aan het gebruiken waren en op mijn vraag of ze nog lang bezig waren met "ja" antwoorden. Verder ook niks he. Gewoon ja. Oh okay.

Gingen ze zitten reppen met 100kg (pussies). Dus ben ik afgedropen naar de legpress machine. Best wel triest dat ik dan gelijk al geen zin meer heb... omdat het niet zo gaat hoe ik het in mijn hoofd had. :twitch:
Dit is voor mij 1 van de redenen dat ik tegenwoordig zonder vast schema train..

Zware training maar erg voldaan.
Dat geloof ik direct!!

Pun eiste dat ik bijgevoegde foto in mijn log plaatste, dus bij deze :wave2:

Hnnnnng!

Weinig balans vandaag, meerdere keren opnieuw moeten beginnen omdat ik weer omviel. Vooral links ging dramatisch.
Lulig :p Ik heb ook minder goed evenwicht op mijn linker been, aandachtspuntje :D

Bertje toch. Ik heb het idee dat jij je altijd aangesproken voelt en vindt dat je iedereen moet wijzen op wat jij vindt als iemand een bepaalde mening / opmerking heeft neergezet.

Is de vrijdagsdiscussie deze week hier? :D

Goeie ass idd :thumb: Krijg je vaker van dit soort (automatische??) commentaren op posts?

• amazeena
    You have such a lovely bum if you’d like to promote our stuff please check out our page omg you’d be so amazing yes have a nice day lovely girl

Dit is voor mij 1 van de redenen dat ik tegenwoordig zonder vast schema train..

Dat geloof ik direct!!

Hnnnnng!

Merci bueno!

Lulig :p Ik heb ook minder goed evenwicht op mijn linker been, aandachtspuntje :D

Goeie ass idd :thumb: Krijg je vaker van dit soort (automatische??) commentaren op posts?

• amazeena
    You have such a lovely bum if you’d like to promote our stuff please check out our page omg you’d be so amazing yes have a nice day lovely girl

Hier mag op vrijdag best gediscussieerd worden :eyebrow:

Dank voor de asscomplimenten.

Dat laatste deel van je post moeten we wel even recht zetten. Dat is geen automatische post, dat is een post van één van de leukste chicks van Instagram die blijkbaar erg geïnteresseerd is in mijn lovely bum... :heart: Can't blame her right :P

Maar idd, mijn Insta staat vaak vol met neppe berichten.. Dat was in het begin wel grappig.. dan denk je oooooo iedereen vindt me zo interessant!! Wat cool, iemand die een fitnesspagina vertegenwoordigt heeft de moeite genomen om op mij te reageren :cheer: Schouderklopje voor mezelf!

Heeft best lang geduurd voordat ik me realiseerde dat het automessages waren :treuren: Sindsdien is mijn eigenwaarde weer aanzienlijk gedaald :roflol:

Lekkere training en goeie fysiek!!! :D

Ik snap echter de verwijten hier niet. Ik heb ook weleens dat ik niets precies weet hoeveel sets ik nog moet. Als iemand dan vraagt of ik nog lang bezig ben is 'ja' toch gewoon een juist antwoord. Daarnaast vind ik het best wel triest om iemand een p*ssy te noemen op als ie met lichte gewichten traint. Als ik single leg LP pak ik ook maar 60 kg, dus ben ik een p*ssy. :roflol:
Naar mijn mening had Hill gewoon mee moeten doen. Althans dat doe ik wanneer iemand een apparaat gebruikt en het niet binnen afzienbare tijd weer vrij is. Dan doe ik gewoon mee. Nu ben ik ook wel zo dat iemand best een oefening met mij mee mag doen trouwens als ik een apparaat in gebruik heb.

• amazeena
dat ben ik :roflol::roflol:

Naar mijn mening had Hill gewoon mee moeten doen. Althans dat doe ik wanneer iemand een apparaat gebruikt en het niet binnen afzienbare tijd weer vrij is. Dan doe ik gewoon mee. Nu ben ik ook wel zo dat iemand best een oefening met mij mee mag doen trouwens als ik een apparaat in gebruik heb.

Same maar niet als ik al met iemand train. Ik vind een legpress met z'n 3'en ook teveel haha.

Goed buff wel Hill!

Maar idd, mijn Insta staat vaak vol met neppe berichten.. Dat was in het begin wel grappig.. dan denk je oooooo iedereen vindt me zo interessant!! Wat cool, iemand die een fitnesspagina vertegenwoordigt heeft de moeite genomen om op mij te reageren :cheer: Schouderklopje voor mezelf!

Heeft best lang geduurd voordat ik me realiseerde dat het automessages waren :treuren: Sindsdien is mijn eigenwaarde weer aanzienlijk gedaald :roflol:
Awwww .... gelukkig krijg je hier allemaal erkenning voor je werk en goed inhoudelijk commentaar :roflol:

Ja, normaliter doe ik ook wel mee, maar ze waren met z'n tweeën en dan zie ik dat niet zo zitten.. Ik ben ook zo'n autist die graag z'n eigen tempo aanhoudt en zich opgejaagd voelt als er anderen staan te wachten...

hnnnnnnnnnng :heart:

:roflol:

Same maar niet als ik al met iemand train. Ik vind een legpress met z'n 3'en ook teveel haha.

Goed buff wel Hill!

+1

Dankjewel! Ik voel me anders echt een enorme vette vochtbal. Ik ben niet gemaakt voor bulken, maar ik doe het maar omdat Pun zegt dat het goed gaat.. en je kunt anders geen massa aanzetten, dus je moet wat.

Ik hou mega veel vocht vast.. Dus erg blij ben ik er niet mee :roflol: Maarja, wie mooi wil zijn moet af en toe een beetje lelijk zijn. Zo gaat dat toch ofzo.

Enige voordeel is dat ik lekker veel mag eten :roflol: That feels pretty gooooood.

Awwww .... gelukkig krijg je hier allemaal erkenning voor je werk en goed inhoudelijk commentaar :roflol:

:roflol:

Thats why I'm here baby!

Ik cut ook liever dan ik bulk. De eerste jaren kwam ik nog degelijk in massa aan, maar als ik nu bulk is het volgens mij 95% vet en 5% spiermassa:p

Maar goed, om vooruit te komen moet je wel voldoende eten en dit heeft weer een positief effect op de cut die daarop volgt!

Wut? :haar:

O ja, dat is de vervelende keerzijde :(
Ik bedoel dan wel serieus bulken, dus voeding en training 100% op elkaar afgestemd.. daar hoort voor mij kcal tellen ook bij met een licht kcal overschot. Als ik dan toch zo precies ben met mijn voeding dan cut ik liever, dan zie je gewoon sneller resultaat:p

Bedankt voor het strelen van mijn netvliezen. Ik wil erom wedden dat die gozah met dat rode shirtje daar nog zou blijven zitten al gooit de gym de prijzen met 500% omhoog.
One leg deadlift lijkt mij pittig btw. Cheers 2 all the pussies.

PS ik verwacht volgende keer een slomo van ten minste 1 herhaling @Punjab .

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven