Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het gaat om de manier waarop er antwoord wordt gegeven, niet zo zeer om de inhoud van het antwoord. Maar dan nog is spreken met 1 woord gewoon achterlijk, je kunt op zijn minst aangeven hoe lang je dan nog denkt bezig te zijn :dunno:
Overigen is 'ja' wel een bijdehand antwoord inderdaad, maar theoretisch gezien correct gezien de vraagstelling :P; zo serieus was ik overigens niet, eerder bijdehand ;). Als ik lekker bezig ben en iemand vraagt mij hoe lang nog, probeer ik echt wel een inschatting te geven. Als echter 3 mensen op rij vragen of ik nog lang bezig ben terwijl ik net aan het opwarmen ben, krijg ik wel eens de neiging gewoon 'ja' te zeggen (een beetje asociaal, ik weet het). :P

Bertje je bent ook een poes #ishetalvrijdag,

Ik snap echt niet hoe mensen niet kunnen weten hoeveel zij nog moeten. Ik weet van a tot z hoeveel ik moet doen. 50%volgt gewoon een schema.

Off topic: helemaal een ergenis is die apen die met zijn 3en om de beurt flys gaan doen bij de cable's en dan minimaal 4 setjes en dat op 3 standen laag, hoog en ij het midden. Die mensen moeten helemaal dood.
Momenteel vind ik het fijn om wat vrijer te trainen en niet alles van te voren te hebben bepaald. Dat betekent ook dat als ik denk 'ik doe nog een setje' of oefening, ik dat gewoon doe. Momenteel ben ik trouwens ook aan het revalideren en daarom train ik met p*ssy-gewichten. Wat anderen daarvan vinden boeit me niet; ik vind het soms zelfs wel grappig als ik jochies naar me zie staren met een blik van 'waarom pakt die gast zulke lichte gewichten'. Sommige mensen hebben ook gelijk een oordeel klaar hierover en weten niet eens het hoe en waarom.

Trouwens, over je laatste punt: daar heb je helemaal gelijk in. Bij ons is maar 1 setje dubbele cables en sommige mensen werken daar hun halve training in af. :army::army:

bedankt

Bertje toch. Ik heb het idee dat jij je altijd aangesproken voelt en vindt dat je iedereen moet wijzen op wat jij vindt als iemand een bepaalde mening / opmerking heeft neergezet.

Het was alleszins niet serieus bedoeld, ik ventileerde alleen even dat ik het zo vervelend vind wanneer ik mijn training niet kan starten zoals ik het in mijn hoofd heb.

Uiteindelijk waren die gozers binnen 5 minuten klaar. Dus zo lang waren ze niet bezig. Maarja, toen was ik al begonnen op de machine legpress.

Dat jij je alles zo ontzettend aantrekt kan ik niks aan doen. Dat ik ze pussies noem is natuurlijk maar een grapje. Het kan best zo zijn dat ze daarvoor 10 sets gedaan hebben met 500kg, en nu nog even aan het pompen waren. Dat kan ik natuurlijk allemaal niet weten. Het was een g r a p j e.
Ik voel me niet direct aangesproken hoor, maar doe gewoon exact hetzelfde als jij en anderen hier: mijn mening ventileren.
O, was het een grapje. Ik dacht even dat je ze echt pussies vond :p;).

Ik snap best dat het vervelend is als een oefening bezit is hoor. Als ik wil squatten en er staan een stel malloten BB rows of shrugs in het squatrack te doen, moet ik mij ook inhouden. Als je dan al genoodzaakt bent je schema om te gooien, kun je dit ook beschouwen als een goeie gelegenheid om jezelf even een andere prikkel te geven dan je gewend bent. :)
Hier bij de F4F hebben ze ook 1 Plate Loaded en een stuk of 3 Machine Leg Presses, maar die laatste weiger ik te doen, dan wacht ik nog liever een kwartier. Die machine loopt echt zo enorm klote, dus je gevoel is wel herkenbaar. Zeker met de autist die ik ben is een afwijking van mijn schema een kriem (crime) en ben ik snel uit mijn flow.

Gemiste kans op een rel Bert jammer.

Oblivious Bert Checkin' in

Het was nog vroeg vanochtend he, en had nog niets gegeten :P. O ja, en die kutortho heeft gisteren allemaal elastieken in mijn bek geplaatst waardoor ik mijn tanden/kiezen niet van elkaar krijg. Ik zit dus heel de dag en nacht spastisch te tandenknarsen. :tanden:

Zo lekker trainen btw, heb zin in een PWO.

Sorry dat ik je log vervuil @HillR, maar het is wel gezellig hier. Als jij bij mij in de gym zou komen, zou ik je zo voor laten gaan op de Leg Press hoor...
... zodat ik stiekem naar je billen kan kijken. :laugh:
.

Je kunt he-le-maal geen billen zien op de legpress :haha:

Gemiste kans op een rel Bert jammer.
Een rel past niet binnen mijn positieve mindset.;) Er wordt al genoeg gereld, onzinnige Zwarte Pieten-discussie, gele hesjes, krijgen we zo het vuurwerkverbod met O&N. Er zou te weinig vlees in de Allerhande van AH staan. Hoe lang duurt het nog voordat oliebollen verboden worden omdat ze ongezond zouden zijn?

Ik zie liever het achteruit schoppen. Cable kickback. Kan er uren naar kijken.

van een vrouw

+1

Dankjewel! Ik voel me anders echt een enorme vette vochtbal. Ik ben niet gemaakt voor bulken, maar ik doe het maar omdat Pun zegt dat het goed gaat.. en je kunt anders geen massa aanzetten, dus je moet wat.

Ik hou mega veel vocht vast.. Dus erg blij ben ik er niet mee :roflol: Maarja, wie mooi wil zijn moet af en toe een beetje lelijk zijn. Zo gaat dat toch ofzo.

Enige voordeel is dat ik lekker veel mag eten :roflol: That feels pretty gooooood.

Ye ik zal ook vast 1 van de weinige gasten hier zijn die bulken gewoon niet chill vindt. Ik moet momenteel 6500 + kcal eten door de week + zaterdag omdat ik vaak 1 van de dagen niet aan m'n kcal kom. 90 % vd week dus een dikke pens, vochtkop en ik haat het haha.

Als we het toch over billen hebbon.

Can you make it clap no hands for me?

Een rel past niet binnen mijn positieve mindset.;) Er wordt al genoeg gereld, onzinnige Zwarte Pieten-discussie, gele hesjes, krijgen we zo het vuurwerkverbod met O&N. Er zou te weinig vlees in de Allerhande van AH staan. Hoe lang duurt het nog voordat oliebollen verboden worden omdat ze ongezond zouden zijn?

Aangezien de betuttelingsdrang van de overheid in dit landje geen grenzen kent is dat een reële mogelijkheid.

Aangezien de betuttelingsdrang van de overheid in dit landje geen grenzen kent is dat een reële mogelijkheid.
Rij wel naar polen voor wat knal werk ze verbieden maar , Nederlanders zijn makke sukkels wat politiek en de daarbij horende frustratie betreft

Rij wel naar polen voor wat knal werk ze verbieden maar , Nederlanders zijn makke sukkels wat politiek en de daarbij horende frustratie betreft

Ik had het eigenlijk over het dreigende oliebollenverbod maar in ieder geval bedankt dat je je standpunt ten aanzien van de vuurwerkkwestie even hebt toegelicht.:p

Ik had het eigenlijk over het dreigende oliebollenverbod maar in ieder geval bedankt dat je je standpunt ten aanzien van de vuurwerkkwestie even hebt toegelicht.:p
heh , tja ik las vuurwerk verbod en het jochie van 6 wat zijn vader zijn eerste doos strijkers kreeg werd wakker . door jouw bevestiging houd die gelukkig zijn muil nu :P

Ye ik zal ook vast 1 van de weinige gasten hier zijn die bulken gewoon niet chill vindt. Ik moet momenteel 6500 + kcal eten door de week + zaterdag omdat ik vaak 1 van de dagen niet aan m'n kcal kom. 90 % vd week dus een dikke pens, vochtkop en ik haat het haha.
ik b*ch en jank altijd als een klein meisje als ik moet cutten

Rij wel naar polen voor wat knal werk ze verbieden maar
Ik ben persoonlijk voor aangewezen plekken om vuurwerk af te steken en vanuit de gemeente een mooie show van (sier)vuurwerk, zoals men doet in R'dam op de Erasmus o.i.d. Veel grote steden zoals London en Parijs doen dit ook en veel mensen genieten ervan. Ik ga niet zover dat ik het daadwerkelijk zou willen verbieden, maar als je zelf huisdieren hebt die doodsbang zijn (geworden) en opgeschoten jeugd te pas en te onpas vuurwerk (lees: bommen) afsteekt krijg je er een gruwelijke hekel aan. Loop eens door een park en let eens op de aanwezige vogels en andere dieren hoe die reageren als "men" nitraat bommen o.a. het water in gooit. Doodsbange dieren. Ik heb hulpverleners in de familie en wat die zien in de Decembermaand aan gewonde ogen, handen, en brandwonden is ongekend. Ik ga er gemakshalve vanuit dat de dierenambulance er ook over mee kan praten. Dan ga je het ook van een andere kant bekijken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven