- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Overigen is 'ja' wel een bijdehand antwoord inderdaad, maar theoretisch gezien correct gezien de vraagstellingHet gaat om de manier waarop er antwoord wordt gegeven, niet zo zeer om de inhoud van het antwoord. Maar dan nog is spreken met 1 woord gewoon achterlijk, je kunt op zijn minst aangeven hoe lang je dan nog denkt bezig te zijn![]()
; zo serieus was ik overigens niet, eerder bijdehand
. Als ik lekker bezig ben en iemand vraagt mij hoe lang nog, probeer ik echt wel een inschatting te geven. Als echter 3 mensen op rij vragen of ik nog lang bezig ben terwijl ik net aan het opwarmen ben, krijg ik wel eens de neiging gewoon 'ja' te zeggen (een beetje asociaal, ik weet het).
Momenteel vind ik het fijn om wat vrijer te trainen en niet alles van te voren te hebben bepaald. Dat betekent ook dat als ik denk 'ik doe nog een setje' of oefening, ik dat gewoon doe. Momenteel ben ik trouwens ook aan het revalideren en daarom train ik met p*ssy-gewichten. Wat anderen daarvan vinden boeit me niet; ik vind het soms zelfs wel grappig als ik jochies naar me zie staren met een blik van 'waarom pakt die gast zulke lichte gewichten'. Sommige mensen hebben ook gelijk een oordeel klaar hierover en weten niet eens het hoe en waarom.Bertje je bent ook een poes #ishetalvrijdag,
Ik snap echt niet hoe mensen niet kunnen weten hoeveel zij nog moeten. Ik weet van a tot z hoeveel ik moet doen. 50%volgt gewoon een schema.
Off topic: helemaal een ergenis is die apen die met zijn 3en om de beurt flys gaan doen bij de cable's en dan minimaal 4 setjes en dat op 3 standen laag, hoog en ij het midden. Die mensen moeten helemaal dood.
Trouwens, over je laatste punt: daar heb je helemaal gelijk in. Bij ons is maar 1 setje dubbele cables en sommige mensen werken daar hun halve training in af.

Ik voel me niet direct aangesproken hoor, maar doe gewoon exact hetzelfde als jij en anderen hier: mijn mening ventileren.bedankt
Bertje toch. Ik heb het idee dat jij je altijd aangesproken voelt en vindt dat je iedereen moet wijzen op wat jij vindt als iemand een bepaalde mening / opmerking heeft neergezet.
Het was alleszins niet serieus bedoeld, ik ventileerde alleen even dat ik het zo vervelend vind wanneer ik mijn training niet kan starten zoals ik het in mijn hoofd heb.
Uiteindelijk waren die gozers binnen 5 minuten klaar. Dus zo lang waren ze niet bezig. Maarja, toen was ik al begonnen op de machine legpress.
Dat jij je alles zo ontzettend aantrekt kan ik niks aan doen. Dat ik ze pussies noem is natuurlijk maar een grapje. Het kan best zo zijn dat ze daarvoor 10 sets gedaan hebben met 500kg, en nu nog even aan het pompen waren. Dat kan ik natuurlijk allemaal niet weten. Het was een g r a p j e.
O, was het een grapje. Ik dacht even dat je ze echt pussies vond

.Ik snap best dat het vervelend is als een oefening bezit is hoor. Als ik wil squatten en er staan een stel malloten BB rows of shrugs in het squatrack te doen, moet ik mij ook inhouden. Als je dan al genoodzaakt bent je schema om te gooien, kun je dit ook beschouwen als een goeie gelegenheid om jezelf even een andere prikkel te geven dan je gewend bent.

Hier bij de F4F hebben ze ook 1 Plate Loaded en een stuk of 3 Machine Leg Presses, maar die laatste weiger ik te doen, dan wacht ik nog liever een kwartier. Die machine loopt echt zo enorm klote, dus je gevoel is wel herkenbaar. Zeker met de autist die ik ben is een afwijking van mijn schema een kriem (crime) en ben ik snel uit mijn flow.

Ik zie alles.