MuscleMeat

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heeeeel mooi schilderij!
 
Hier nog een betere foto van het schilderij dan de aardappelpic die ik had gemaakt. Zo is het detail wat meer te zien.


Heb het schilderij van Pun gezien op Insta, en nu dat van jou, mooi hoor !!



Ik geef niet zomaar Karma aan iedereen hé :cool:

Thanks! :D

De herfst dip komt vroeg dit jaar :kiss:

Toch lekker getraind sexy schilderijtje van me :heart:

:heart: Ik moet gewoon nog een beetje wennen.. Komt wel goed hihi :kiss:

Wauw, mooi zeg! Verdient zeker een plaatsje in jullie interieur :thumb:
Lekkere training ook, je bent weer helemaal vertrokken!

Bedankt voor de feli-karma btw ;)

Thanks :D Ik ben goed op weg, maar de trainingen vallen me best zwaar..

Je zou hier eens kunnen kijken, maar niet heel cheapass:
https://www.bol.com/nl/l/fotolijsten-60-x-60-cm/N/14156+4274396170/
https://www.blokker.nl/p/henzo-fotolijst-woodstyle-gallery-60-x-60-cm-donker-bruin/1705190
Bij IKEA zie ik enkel 50x50 en bij goedkope zaken ook niet de juiste afmetingen.

Gek he, dat 60x60 niet zo'n gangbare maat is. Ik zal Pun :heart: eens lief aankijken *hint* of hij wellicht wat wil opzoeken en bestellen / ophalen.. Zou erg tof zijn als we ze dit weekend kunnen ophangen *hint* *hint*

Misschien kunnen we het wassen op 90graden en past het dan in 50x50cm :D

:roflol: That would be such a waste..

Daarna even in de droogkast....

droogkast?

en een passe partout ?

En 30 euro voor een fotolijst is geen mega bedrag toch?

Wat voor de één geen megabedrag is kan voor de ander natuurlijk heel veel zijn...

Maar dat is het niet, het is gewoon een uitgave die ik liever ergens anders aan zou besteden.

Wauwwww. Super mooi! Tof zeg! Zeker ophangen in jullie huissie:D

Thanks :D Gaan we zeker doen.

je lokale meubelmaker of timmerman kan dit vaak voor een lager bedrag , ik weet dat want ik blijf zelf regelmatig met reststukken zitten .heel vaak gaan die de kachel in . en je heb meer inspraak in je lijst

Cool idee! Waar woon je ? :P :P

En is met de fiets geen idee? Laat je de hond de eerste 5 minuten trekken, tot de scherpe randjes eraf zijn. Als die naast de fiets lopen niet gewend is, en jij evenmin, dan wel eerst oefenen. Bijvoorbeeld gewoon lopen naast de fiets en bochten nemen en eventueel links en rechts aanleren. Bij zo'n sterke hond is een veer voor op de fiets wellicht het veiligste.

Nee voorlopig nog niet. Zijn scherpe randjes zijn er nooit af. Ik loop ongeveer elke keer 7 km met hem, de eerste 20 minuten ben ik continu bezig om hem weer bij te brengen dat hij zijn aandacht op mij moet richten en niet mag trekken. Ik loop over hele weidse stukken want daar zijn de minste triggers. Zodra ik in een woonwijk loop moet hij IEDERE oprit op om te kijken, bochten MOET hij zo snel mogelijk om, om te kijken wat er is. Dan kan ik al anderhalf uur met hem hebben gewandeld (en ik loop echt heel snel, zo'n 6km per uur met mijn korte pootjes) dat maakt qua enthousiasme en energie niets uit. Ik doe ook redelijk wat oefeningen met hem onderweg om hem scherp te houden en ook om het leuk te houden.

Deze hond heeft weinig opvoeding genoten. Hij is echt ontzettend lief en heeft een super fijn karakter, maar eenmaal buiten is hij gewoon heel erg enthousiast. Bij de eerste wandelingen was alles wat bewoog al een trigger. Inmiddels heb ik hem eindelijk zo ver dat hij fatsoenlijk langs een weiland met schapen / koeien kan wandelen zonder dat hij er op af wil, nu is kijken en doorlopen voldoende (voorheen moest hij er naar toe en trok hij net zo lang om ook maar iets dichterbij te komen, ik kan hem wel houden, maar probeer zo'n hond maar eens mee de andere kant op te trekken als hij zijn hele gewicht er in gooit, hij is bijna net zo zwaar als ik ben). Andere honden zijn nog ontzettend interessant, als ik met hem op de fiets zou zijn en we zien een andere hond vlieg ik geheid over de kop. Hoewel het steeds beter gaat is dit gewoon nog een dingetje. Als we bijvoorbeeld op dezelfde plek komen waar we een paar dagen eerder een hond tegenkwamen wordt hij al helemaal enthousiast en kijkt hij om zich heen waar die is.

Hoewel ik hem inmiddels zo ver heb dat we gewoon door kunnen lopen als we een andere hond passeren (zonder dat ik hem mee hoef te trekken) ben ik bang dat hij als we op de fiets zitten de overhand heeft vanwege de snelheid die hij heeft.

En uiteindelijk wandel ik met hem omdat ik cardio wil doen xD, dat is met een hond leuker dan in je eentje.


ForcefulBoringCoot-size_restricted.gif



Problem solved.

Dit hondje schop je niet 1 2 3 weg..

1839FFE2-A331-430F-B496-7BD2185028B7.jpeg
Zo lijkt hij wel een dikke vetzak, maar dat is hij niet :roflol: Hier hadden we net anderhalf uur gewandeld, heb 'm thuisgebracht en zou gaan nadat hij wat had gedronken. Loopt ie mee en pakt ie zijn riem :roflol:

Gaaf schilderij!
Honden heb ik niks mee ;)

Ik zeg het niet snel, maar soms deugen honden dus ook...

Haha, ik ben ook niet een grote hondenfan, maar deze heeft wel een gedeelte van mijn hart gestolen hoor :heart:

Heeeeel mooi schilderij!

Thanks Luus!

TRAINING

Ik had gisteren lekker vrij :cheer: Wannnnnnt de schoorsteenveger zou komen. EINDELIJK! Ik keek zo uit om EINDELIJK onze openhaard aan te kunnen zetten. Mogen we niet stoken omdat er blijkbaar een schoorsteenbrand is geweest (wij hebben 'm nog nooit gebruikt) en er een grote kans is dat het kanaal niet meer okay is. Er moet eerst met een camera gechecked worden of het wel veilig is. Megahaat.

Plateloaded Pulldown
1x12x40
1x8x60
1x8x80
1x8x90 met hulp van Pun :heart:

DB Rows
1x10x12
2x8x14

Lateral raises
3x8x6

Kon wel meer, maar links was beetje pijnlijk om zwaarder te gaan.

One armed cable pushdown
2x12x4,5
1x6x9

Cable Flyes SS Cable dubbele biceps ding, weet even niet hoe het heet
3x12x9 / 3x8x18

Seated Rows
3x10x18

Lat pulldown cable
3x12x25

Bench dips
3x6

DB curl
3x8x7

Ik weet niet wat er mis is laatste weken maar ik ben echt kapot na zo'n training :roflol: Vandaag ook, moeite om uit bed te komen, moeite om wakker te worden, m'n hele lijf voelt gaar. :duh: En wat het allerergst was, gisteren na sporten even boodschappen gedaan samen. Ik semistiekem pepernoten gekocht, en Pun zei er niets van :cheer: Thuisgekomen, gauw unnoticed in mijn tas gedaan om mee te nemen naar werk. Zit ie vanochtend in mijn tas te gluren :( "Waarom zitten die pepernoten in je tas?" Errr, nou voor als ik vanavond naar Friesland moet rijden... "Maar waarom zitten ze dan nu al in je tas" Nouuuuu.... voor het geval ik ze vergeet?! :emo:

Dus. Nu zitten ze niet meer in mijn tas en liggen ze thuis :grumble:

Maar het is bijna weekend!

 
Hmmm zal eens kijken dan voor lijsten :p
 
Thuisgekomen, gauw unnoticed in mijn tas gedaan om mee te nemen naar werk. Zit ie vanochtend in mijn tas te gluren :( "Waarom zitten die pepernoten in je tas?" Errr, nou voor als ik vanavond naar Friesland moet rijden... "Maar waarom zitten ze dan nu al in je tas" Nouuuuu.... voor het geval ik ze vergeet?! :emo:
Dus. Nu zitten ze niet meer in mijn tas en liggen ze thuis :grumble:
Maar het is bijna weekend!

:haha: Arme jij :kiss:
Lekkere training weer, eens de routine er weer in zit wordt het wel terug minder vermoeiend :)
Prachtige foto ook, je armen :heart:
 
Dat is waar. De een geeft klappen geld uit aan schoenen.. de ander aan deco in huis :D

Edit: nu moet ik zeggen dat ik zelf geen klappen geld uit geef aan deco.. maar sommige dingen zoals bvb een mooie herinnering in vorm van een foto berg ik dan wel graag op in een mooie lijst. En geef ik daar wel net ff wat meer aan uit.
 
Laatst bewerkt:
In! (op pagina 5, ja ik ben beschaamd:o)
 
Kennen jullie dat niet, een droogkast ? :roflol:

Waar ge de was ingooit die machinaal mag gedroogd worden en die je dus niet op de waslijn pleurt om te drogen :D
 
Kennen jullie dat niet, een droogkast ? :roflol:

Waar ge de was ingooit die machinaal mag gedroogd worden en die je dus niet op de waslijn pleurt om te drogen :D
Dat noemen wij gewoon een droger haha.

Vanavond al naar Friesland het is ook zo ver weg he hahha.
 
Kennen jullie dat niet, een droogkast ? :roflol:

Waar ge de was ingooit die machinaal mag gedroogd worden en die je dus niet op de waslijn pleurt om te drogen :D

:haha:

Natuurlijk wel, maar die wordt hier niet zo genoemd... :P Noemen jullie dat ding waar jullie de smerige was ingooien dan ook een waskast?

Hier heet het een wasmachine en een wasdroger :P
 
Toch leuk de "andere" taal die gebruikt wordt... vind het mooi, al helemaal als er dialecten gebruikt worden :p
 
FYI:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wasdroger

en:

Droogkast
Voor het drogen van wasgoed kan men ook een droogkast gebruiken. Hierin kan het wasgoed worden opgehangen. Een ventilator en verwarmingselement zorgen voor een koude of warme luchtstroom in de kast. Men kan er schoenen, kleding en wasgoed mee drogen welke niet gedroogd mogen worden met een gewone wasdroger.

:D
 
nouuuuuuuuu, zo leren we hier nog iets!!

We hebben overigens geen van beide :P

Heb jij dan wel zo'n ronddraaiend ding of zo'n "kast" ??
 
nouuuuuuuuu, zo leren we hier nog iets!!

We hebben overigens geen van beide :P

Heb jij dan wel zo'n ronddraaiend ding of zo'n "kast" ??

Ronddraaiend ding ;)

En wasdraad voor als het mooi weer is...
 
Wat voor de één geen megabedrag is kan voor de ander natuurlijk heel veel zijn...

Maar dat is het niet, het is gewoon een uitgave die ik liever ergens anders aan zou besteden.
Zoals 100 paar Air Max :p.
 
Goed bezig Pun, lekker kort houden :whip: :p
 
:haha:

Natuurlijk wel, maar die wordt hier niet zo genoemd... :P Noemen jullie dat ding waar jullie de smerige was ingooien dan ook een waskast?

Hier heet het een wasmachine en een wasdroger :P

Toch leuk de "andere" taal die gebruikt wordt... vind het mooi, al helemaal als er dialecten gebruikt worden :p

Ik kan niet wachten op het nieuwe zaterdagavond televisie programma vol met dit soort discussies

https://www.rtl.nl/gemist/holland-belgie/
 
Dat is waar. De een geeft klappen geld uit aan schoenen.. de ander aan deco in huis :D

Edit: nu moet ik zeggen dat ik zelf geen klappen geld uit geef aan deco.. maar sommige dingen zoals bvb een mooie herinnering in vorm van een foto berg ik dan wel graag op in een mooie lijst. En geef ik daar wel net ff wat meer aan uit.

Ja en een nachtje stappen kost vaak een veelvoud, wat is meer waard.. Een herinnering in een lijst of een herinnering in je brein :dunno:

Ik heb hele gave lijsten gevonden voor een gepast budget, de lijsten zullen hopelijk de schilderingen eer aan doen zoals ik dat voor me zie. Ben benieuwd of het ook zo uitpakt :p

Zoals 100 paar Air Max :p.

Zover ben ik nog niet, maar met dit tempo gaat het nooit lang duren :roflol:

Jullie verwarren Puns uitgaven met de mijne......

Must remember the mine and his thing.. In stead of the US thingy :D

100 paar pumps en laarzen, ja!:heart::heart:

Hnnngggg :heart:

Goed bezig Pun, lekker kort houden :whip: :p

Altijd..

Vrouwen en hun schoenen... ik zal het nooit snappen :)

Nee? Use your imagination man.. Het gaat om de hele outfit natuurlijk, niet om alleen de schoenen :$

stockings-legs-high-heels-54860920.jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven