Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahahaha, geweldig verhaal en nog veel mooier dat het met ons deelt... Ik ben een echte beelddenker en zit te lachen achter m'n laptop omdat ik het gewoon voor me zie gebeuren :roflol:

:roflol:

Ik wist ook echt niet of ik moest lachen of mij diep moest schamen :roflol: Dus het werd een beetje van beiden..

:haha: Gelukkig niet zeg, dat zou super awkward staan denk ik, thanks tho :D

Mocht iets anders groter zijn dan dat Pun zou nog meer awkward zijn :D[/QUOTE]

:emo:

TRAINING

Ik trek het niet meer hoor, al dat gecardio en niet getrain... :grumble:

Plateloaded pulldown
1x25x20 (waarom ik dit in hemelsnaam deed weet ik ook niet :laugh:)
1x10x60
1x8x90
1x8x100 (waarvan 2 assisted door @Punjab :heart: )

Seated rows
1x10x18
2x10x25
1x8x32

Facepulls
1x10x18
2x8x23

Sideraises
2x8x6
1x8x7

DB curl SS Bench dips
2x8x8 / 2x10

Crosstrainer
10 minuten, niveau 12 | +- 130 kcal

In de middag in mijn pauze ook een half uurtje gewandeld, gotta love this weather!

Vanavond weer naar de gym.. Geen idee wat ik moet trainen, want van Pun mag ik nog steeds geen benen trainen zolang m'n glutes zeuren..:sad:

:roflol:

Ik wist ook echt niet of ik moest lachen of mij diep moest schamen :roflol: Dus het werd een beetje van beiden..

Mocht iets anders groter zijn dan dat Pun zou nog meer awkward zijn :D

:emo:

TRAINING

Ik trek het niet meer hoor, al dat gecardio en niet getrain... :grumble:

Plateloaded pulldown
1x25x20 (waarom ik dit in hemelsnaam deed weet ik ook niet :laugh:)
1x10x60
1x8x90
1x8x100 (waarvan 2 assisted door @Punjab :heart: )

Seated rows
1x10x18
2x10x25
1x8x32

Facepulls
1x10x18
2x8x23

Sideraises
2x8x6
1x8x7

DB curl SS Bench dips
2x8x8 / 2x10

Crosstrainer
10 minuten, niveau 12 | +- 130 kcal

In de middag in mijn pauze ook een half uurtje gewandeld, gotta love this weather!

Vanavond weer naar de gym.. Geen idee wat ik moet trainen, want van Pun mag ik nog steeds geen benen trainen zolang m'n glutes zeuren..:sad:[/QUOTE]
pfff.. wat een zeikzooi zeg.Je glutes ellende heeft wel lang genoeg geduurd nu.:mad:

Enkel ardio is goed voor even, maar na een paar trainingen wil je inderdaad gewoon weer aan die gewichten sleuren! :wl:
Teveel pijn om helemaal benen te trainen, ook met lagere gewichten en iets hogere reps eventueel?
Anders ga je toch gewoon om mooi te wezen en op te scheppen met al je muscle :eyebrow:
Dat gaat je sowieso goed af :D

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING

Weinig boeiends te melden hier. Het is de favoriete week van de maand, dus ik ben een ellendige hoop verdriet en hormonen. Mooi weer is ook super leuk, alleen jammer van die bloeiende bomen enzo.. Hooikoorts over the roof. Heb er pilletjes voor die heel goed helpen, maar die helpen maar tot een uurtje of 8 in de avond, daarna begint het niezen, snotteren, jeukende ogen, jeukende mond, keel... Erg bevorderlijk voor de nachtrust ook.

Dus, jullie begrijpen het al, ik ben een kleine wandelende bron van positiviteit!

Ik kan nog steeds geen legs / booty trainen, vanochtend ook weer erg last van m'n glute, dus vanavond wordt het ook weer niets. Ik ben er zo klaar mee. Tot nu toe wel elke dag cardio gedaan en daarmee dagelijks tussen de 200-500kcal verbrand. Dus mijn beweging krijg ik wel. Ik vind er alleen helemaal niets aan.

Woensdag heb ik buik, kuiten en cardio gedaan.

Gisteren:

Crosstrainer
25 minuten, niveau 10

Rekken en strekken

Loopband

15 minuten, 6km pu, incline 5.

Van het weekend rust :cheer: Ook helemaal geen cardio denk ik. Het wordt rotweer dus ik ga niet wandelen denk ik..

Gewicht
Vanochtend -0,2 tegenover afgelopen zaterdag.. ook al zo positief :roflol:

Wie kan mij een goede reden geven om niet te lunchen met schepsnoep van de kruidvat? Jullie hebben in totaal 4 uren om mij te overtuigen, de tijd gaat NU in!

Punjab staat bij mij ook op 2. Nr 1 is die dikke vetrol die weg moet

Ah, als vrouw zijnde voel ik heel erg met je mee en begrijp je ook helemaal.
Echt kut dat je maar pijn blijft hebben, ga je naar de fysio?
Geniet van een rustig weekendje, lekker binnen op de bank met een filmpje :)

Reden om niet met schepsnoep te lunchen: vakantie is al over 12 weken!
Verder: kijk naar de foto een paar pagina's terug en wat je al hebt bereikt. Dat wil je niet op het spel zetten voor wat stom snoep.

De snoepjes geven minder kort plezier dan de tijd dat je pijn en ongemak hebt.. Dus feitelijk is het een pleister op een grote gapende en lekkende wond. Kun je het net zo goed niet doen toch? :kiss:

Je ego dat je helemaal niet toelaat toe te geven aan dat kleine, vieze stemmetje in je hoofd dat zegt dat je moet snoepen, want dat stemmetje wil je liever met een grote, dikke hamer helemaal plat slaan zodat je het niet meer hoort galmen in je hoofd, zo dat je vanavond fier en met de borst vooruit (heumheum) aan Pun kunt zeggen dat je NIET gesnoept hebt :D

• Like
Waarderingen: Bubs
Snoepjes lunch = avond minder eten... en daar geniet jij altijd zo van lees ik steeds weer :D

Nee maar serieus.. je weet zelf dat als je aan het cutten bent dat het beter vol te houden is voor je. Bulken is niet voor je weggelegd omdat je gevoel dit totaal niet fijn vind. Dus ik vermoed dat als je nu een snoep lunch gaat nemen dat je dat gevoel van " niet fijn voelen / bulk gevoel" weer gaat krijgen en je je:piggy: gaat voelen.
dat terwijl als je het niet doet je je veeeeeeel beter voelt. Dus you go girl!!

• Like
Waarderingen: Bubs
TRAINING

Weinig boeiends te melden hier. Het is de favoriete week van de maand, dus ik ben een ellendige hoop verdriet en hormonen. Mooi weer is ook super leuk, alleen jammer van die bloeiende bomen enzo.. Hooikoorts over the roof. Heb er pilletjes voor die heel goed helpen, maar die helpen maar tot een uurtje of 8 in de avond, daarna begint het niezen, snotteren, jeukende ogen, jeukende mond, keel... Erg bevorderlijk voor de nachtrust ook.

Dus, jullie begrijpen het al, ik ben een kleine wandelende bron van positiviteit!

Ik kan nog steeds geen legs / booty trainen, vanochtend ook weer erg last van m'n glute, dus vanavond wordt het ook weer niets. Ik ben er zo klaar mee. Tot nu toe wel elke dag cardio gedaan en daarmee dagelijks tussen de 200-500kcal verbrand. Dus mijn beweging krijg ik wel. Ik vind er alleen helemaal niets aan.

Woensdag heb ik buik, kuiten en cardio gedaan.

Gisteren:

Crosstrainer
25 minuten, niveau 10

Rekken en strekken

Loopband

15 minuten, 6km pu, incline 5.

Van het weekend rust :cheer: Ook helemaal geen cardio denk ik. Het wordt rotweer dus ik ga niet wandelen denk ik..

Gewicht
Vanochtend -0,2 tegenover afgelopen zaterdag.. ook al zo positief :roflol:

Wie kan mij een goede reden geven om niet te lunchen met schepsnoep van de kruidvat? Jullie hebben in totaal 4 uren om mij te overtuigen, de tijd gaat NU in!

giphy.gif

unnamed%2B(5).jpg

Sorry. :P Probeer je ervan te weerhouden, maar als je niet gaat snoepen, zal ik deze post netjes verwijderen zodat je log niet verpest wordt. :D

Ik ben nu ook wel benieuwd wat je deze middag hebt gegeten... :rolleyes:

Niks wat ze niet zou mogen als het goed is, vanavond mag ze namelijk een cheatmeal :heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven